Ogłoszenie z dnia 2025-01-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00635076/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa produktów leczniczych, testów paskowych, płynów infuzyjnych oraz produktów przeznaczonych do żywienia dojelitowego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZOD FREGATA sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 812012078
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bydgoska 14
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zodfregata.swinoujscie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.swinoujscie.pl/artykuly/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-344bad0d-2d08-4ae8-ae1d-3b1e6ccf50a81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa produktów leczniczych, testów paskowych, płynów infuzyjnych oraz produktów przeznaczonych do żywienia dojelitowego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-344bad0d-2d08-4ae8-ae1d-3b1e6ccf50a8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00051870
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00635076
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 6/P/ZOD/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów leczniczych, testów paskowych płynów infuzyjnych oraz produktów przeznaczonych do żywienia dojelitowego”Pakiet Nr 1 - Produkty lecznicze
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 163368,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów leczniczych, testów paskowych płynów infuzyjnych oraz produktów przeznaczonych do żywienia dojelitowego”Pakiet Nr 2 - Testy paskowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 33124131-2 - Paski odczynnikowe
4.5.5.) Wartość części: 2908,71 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów leczniczych, testów paskowych płynów infuzyjnych oraz produktów przeznaczonych do żywienia dojelitowego”Pakiet Nr 3 - Płyny infuzyjne
4.5.3.) Główny kod CPV: 33692500-2 - Płyny dożylne
4.5.5.) Wartość części: 17094,24 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów leczniczych, testów paskowych płynów infuzyjnych oraz produktów przeznaczonych do żywienia dojelitowego”Pakiet Nr 4 - Produkty przeznaczone do żywienia dojelitowego
4.5.3.) Główny kod CPV: 33692210-2 - Preparaty odżywiania pozajelitowego
4.5.5.) Wartość części: 19682,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163368,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163368,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163368,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „FARMACOL-LOGISTYKA” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252409576
7.3.3) Ulica: Szopienicka
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-431
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166277,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-01 do 2026-01-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2908,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2908,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2908,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „FARMACOL-LOGISTYKA” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252409576
7.3.3) Ulica: Szopienicka
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-431
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2908,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-01 do 2026-01-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17094,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17094,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17094,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829
7.3.3) Ulica: Tysiąclecia
7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17094,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-01 do 2026-01-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19682,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19682,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19682,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829
7.3.3) Ulica: Tysiąclecia
7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19682,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-01 do 2026-01-31INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- UBEZPIECZENIE JEDNOSTEK PŁYWAJĄCYCH ZDMiŻ w Świnoujściu
- Wykonanie robót budowlanych: Zadanie 1: Kompleksowe wykonanie robót budowlanych w zakresie prac remontowych na budynku Internatu w poziomie parteru w osiach A-D / I-V z wyłączeniem klatki schodowej
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- sukcesywne dostawy leków dla Centrum Reumatologii Sp. z o.o. - zamówienie nr 7
- Sukcesywna dostawa leków
- DOSTAWA PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH NA POTRZEBY ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁĘCZYCY
- "DOSTAWA PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH NA POTRZEBY ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁĘCZYCY"
- Zaopatrzenie Zespołu Opieki Zdrowotnej w Białej w Leki
- "DOSTAWA PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH NA POTRZEBY ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁĘCZYCY"
więcej: Paski odczynnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.