eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Limanowa"Dostawa paliwa do samochodów służbowych i urządzeń mechanicznych dla Starostwa Powiatowego w Limanowej i jednostek organizacyjnych w latach 2023 - 2024"



Ogłoszenie z dnia 2023-01-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa paliwa do samochodów służbowych i urządzeń mechanicznych dla Starostwa Powiatowego w Limanowej i jednostek organizacyjnych w latach 2023 – 2024”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT LIMANOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Marka 9

1.5.2.) Miejscowość: Limanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.limanowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.limanowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490072356

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: W. Witosa 24/26

1.5.2.) Miejscowość: Limanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpslimanowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dpslimanowa.pl/

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rakoczego 9

1.5.2.) Miejscowość: Mszana Dolna

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-730

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@dpsmszanadolna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dpsmszanadolna.pl/

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szczyrzyc 182

1.5.2.) Miejscowość: Szczyrzyc

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-623

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpsszczyrzyc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dpsszczyrzyc.pl/

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Józefa Marka 9

1.5.2.) Miejscowość: Limanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzd.limanowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzd.limanowa.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa paliwa do samochodów służbowych i urządzeń mechanicznych dla Starostwa Powiatowego w Limanowej i jednostek organizacyjnych w latach 2023 – 2024”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b418a2dc-5a8f-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00051922

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016375/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Dostawa paliwa do samochodów służbowych i urządzeń mechanicznych dla Starostwa Powiatowego w Limanowej i jednostek organizacyjnych w latach 2023-2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00419668/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZ.272.31.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa do samochodów służbowych i urządzeń mechanicznych dla Starostwa Powiatowego w Limanowej i jednostek organizacyjnych w latach 2023 - 2024. 2. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowa, cykliczna sprzedaż paliw do pojazdów samochodowych i urządzeń mechanicznych dla: Starostwa Powiatowego w Limanowej, Powiatowego Zarządu Dróg w Limanowej, DPS-u w Limanowej, DPS-u w Szczyrzycu oraz DPS-u w Mszanie Dolnej na stacjach paliw Wykonawcy, z użyciem elektronicznych kart paliwowych.
3.Sprzedaż paliw odbywać się będzie sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, poprzez doraźne tankowanie paliw za pomocą kart paliwowych na stacjach paliw Wykonawcy.
4. Szacunkowa ilość paliwa jaką planuje nabyć Zamawiający w 2023 i 2024 roku wynosi:
1) Starostwo Powiatowe w Limanowej
a) olej napędowy ON – w 2023 r. 6 100 litrów, w 2024 r. 6 100 litrów,
b) benzyna bezołowiowa Pb 95 – w 2023 r. 270 litrów, w 2024 r. 270 litrów,
2) Powiatowy Zarząd Dróg w Limanowej
a) olej napędowy ON – w 2023 r. 23 780 litrów, w 2024 r. 23 780 litrów,
b) benzyna bezołowiowa Pb 95 – w 2023 r. 1 270 litrów, w 2024 r. 1 270 litrów,
c) gaz LPG – w 2023 r. 2 800 litrów, w 2024 r. 2 800 litrów,
3) DPS w Limanowej
a) olej napędowy ON – w 2023 r. 900 litrów, w 2024 r. 900 litrów,
4) DPS w Szczyrzycu
a) olej napędowy ON – w 2023 r. 1 400 litrów, w 2024 r. 1 400 litrów,
b) benzyna bezołowiowa Pb 95 – w 2023 r. 220 litrów, w 2024 r. 220 litrów,
5) DPS w Mszanie Dolnej
a) olej napędowy ON – w 2023 r. 1 600 litrów, w 2024 r. 1 600 litrów.
5. Ilości paliw określone powyżej są ilościami szacunkowymi, orientacyjnymi i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu niezrealizowania dostaw w wielkościach podanych w pkt 3.5 SWZ.
6. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy, że szacunkowa łączna ilość wszystkich rodzajów paliw w całym okresie trwania umowy dla poszczególnej jednostki będzie odebrana na poziomie:
1) Starostwo Powiatowe w Limanowej co najmniej 75 %,
2) Powiatowy Zarząd Dróg w Limanowej co najmniej 90 %,
3) DPS w Limanowej co najmniej 95 %,
4) DPS w Szczyrzycu co najmniej 90 %,
5) DPS w Mszanie Dolnej co najmniej 90 %.
7. Paliwa muszą spełniać wymagania określone w odpowiednich Polskich normach oraz w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1315 z późn. zm.), Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 z późn. zm.), a także w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 28 maja 2021 r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) (Dz. U. z 2021 r. poz. 1293).
8. Wykonawca musi posiadać sieć stacji w całej Polsce oraz na terenie Miasta Limanowa w odległości nie większej niż 6 km od siedziby Starostwa Powiatowego w Limanowej, ponadto odległość między stacjami w całej Polsce nie może być większa niż 250 km. Stacje paliw powinny spełniać warunki techniczne w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1853 z późn. zm.).
9. Zamawiający będzie dokonywać w danym okresie rozliczeniowym Transakcji Bezgotówkowych przy użyciu kart paliwowych w granicach limitów ustalonych dla każdej karty paliwowej, wskazanych w zapotrzebowaniach na karty paliwowe.
10. W przypadku ewentualnej modernizacji lub wyłączenia ze sprzedaży danej stacji paliw Wykonawca umożliwi dokonanie Transakcji Bezgotówkowych na innej stacji paliw położonej najbliżej siedziby stacji modernizowanej.
11. Sprzedaż paliwa odbywać się będzie po cenach obowiązujących na danej stacji paliw Wykonawcy w momencie realizacji transakcji przy uwzględnieniu stałego upustu w wysokości określonej w ofercie Wykonawcy na paliwa (od ceny brutto).
12. Zaproponowany w ofercie procentowy upust na paliwa będzie obowiązywał przez cały okres trwania umowy tj. w latach 2023 i 2024 na wszystkich stacjach Wykonawcy.
13. Wykonawca wyda Zamawiającemu w ciągu 10 dni od dnia podpisania umowy elektroniczne karty paliwowe (24 szt. w tym 19 szt. na pojazdy oraz 5 szt. imiennych) pozwalające na identyfikację odbiorcy i realizowanie transakcji bezgotówkowych. Dodatkowo Wykonawca na wniosek Zamawiającego oznaczy kartę/karty w sposób umożliwiający tankowanie paliwa do kanistrów.
14. Podstawą wyliczenia wartości należności będzie suma wartości transakcji bezgotówkowej według cen obowiązujących na stacjach pomniejszona o upust udzielany Zamawiającemu przez Wykonawcę określony w ofercie.
15. Wykonawca zobowiązany będzie do rejestrowania transakcji sprzedaży. Zestawienie transakcji stanowić będzie podstawę do wystawienia faktur. Każda transakcja zakupu paliwa powinna być potwierdzona dokumentem zakupu.
16. Podstawę do zapłaty wynagrodzenia stanowić będzie faktura VAT oraz ewidencja wykonanych transakcji zawierająca co najmniej:
1) datę i czas dokonania transakcji,
2) nazwę, numer i adres stacji paliw, na której dokonano transakcji,
3) numer rejestracyjny pojazdu,
4) numer karty, którą dokonano transakcji,
5) ilość i rodzaj paliwa oraz jego cenę jednostkową i wartość zakupu.
17. Okres rozliczeniowy dla transakcji bezgotówkowej określony zostaje od 1 do 15 dnia miesiąca i od 16 dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134000-7 - Oleje napędowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09133000-0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 571870,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 571870,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 571870,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Koncern Naftowy ORLEN Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 610188201

7.3.3) Ulica: ul. Chemików 7

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-411

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 601096,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.