eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BochniaDostawa implantów i innych materiałów ortopedycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej



Ogłoszenie z dnia 2022-02-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa implantów i innych materiałów ortopedycznych
dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni
Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304349

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 31

1.5.2.) Miejscowość: Bochnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 615 32 33

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie@szpital-bochnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital-bochnia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa implantów i innych materiałów ortopedycznych
dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni
Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6401f7f5-5420-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00051975

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004536/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Dostawa materiałów ortopedycznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00298557/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ-271-1-46-2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 1 - Materiały ortopedyczne - różne I

Lp. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4.
1. Drut kostny do cerklarzu stalowy szt. 3
2. Grotowkręty Schanza szt. 5
3. Groty Steinmanna szt. 6
4. Gwóźdź Kirschnera trójgraniec szt. 230
5. Ustalacz odłamów kostnych typu Verbrugge- baby szt. 1
6. Kleszcze do CIĘCIA drutu szt. 1
7. Piłka Gigli szt. 1
8. Ustalacz odłamów kostnych szt. 3
9. Skrobaczki kostne szt. 4
12. Wkręt kostkowy szt. 1
13. Wkręty do kości gąbczastej I szt. 3
14. Wkręty do kości gąbczastej II szt. 1
15. Wkręty do kości korowej I szt. 90
16. Wkręty do kości korowej II szt. 1
17. Wkręty do kości korowej III szt. 1
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2 http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141770-8 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty

4.5.5.) Wartość części: 6468,02 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 2 - Materiały ortopedyczne - różne II
Lp. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4.
1. Gwóźdź do złamanmia kości piętowej kompl 1
2. Gwóźdź do złamanmia kości piętowej kompl 1
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2 http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141770-8 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty

4.5.5.) Wartość części: 5632,20 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 3 - Materiały ortopedyczne - różne III
Lp. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4.
1. Tytanowe śruby kompresyjne, kaniulowane z gwintem na całej długości śruby szt. 4
2. Tytanowe śruby kompresyjne, kaniulowane, z gwintem na całej długości śruby szt. 1
3. Tytanowe śruby Herberta, kaniulowane, z podwójnym gwintem, szt. 2
4. Tytanowe płyty do zespoleń w obrębie stopy, szt. 2
5. Tytanowa płyta do artrodezy stawu śródstopno-paliczkowego palucha szt. 2
6. Płyta tytanowa do osteotomii nasady bliższej pierwszej kości śródstopia szt. 1
7. Śruba ze stopu tytanu, korowa, blokowana, szt. 8
8. Kotwica tytanowa 2,4mm x 7,5mm, szt. 1
9. Implant tytanowy w kształcie stożka do stabilizacji stawu podskokowego, szt. 1
10. Tytanowe śruby Herberta, kaniulowane z podwójnym gwintem, szt. 40
11. Tytanowe śruby typu "snap-off" do osteotomii Weila szt. 4
12. Szew polimerowy oplatany #2 oraz 0 szt. 6
13. Pętla nitylowa szt. 3
14. Taśma niewchłanialna szt. 3
15. Igła do szycia łąkotki szt. 25
16. Taśma ultra mocna szt. 6
17. Zestaw do rekonstrukcji AC szt. 2
18. Płytka do rekonstrukcji stawu AC szt. 2
19. Zestaw do ATFL szt. 1
20. Implant do ATFL szt. 1
21. Implant do naprawy obrąbka stawowego szt. 1
22. Zawieszka szt. 40
23. Śruby interferencyjne wykonana z biokopozytu szt. 6
24. Drut udowy z zamkniętym oczkiem szt. 10



Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2 http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/

4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141770-8 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty

4.5.5.) Wartość części: 81413,45 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 4 - Materiały ortopedyczne - Płytki, wkręty
Lp. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4.
1. Płytka 1/3 rurka pod wkręty korowe szt. 2
2. Płytka anatomiczna blokująco - kompresyjna do bliższej nasady kości ramiennej szt. 1
3. Płytka anatomiczna blokująco - kompresyjna do dalszej nasady kości udowej od strony bocznej, wprowadzana techniką minimalnie inwazyjną, zakładana z dostępu bocznego, lewa i prawa. szt. 2
4. Płytka anatomiczna blokująco - kompresyjna do złamań dalszej części obojczyka wraz z przemieszczeniem stawu barkowo – obojczykowego, prawa i lewa. szt. 1
5. Płytka anatomiczna blokująco - kompresyjna, do złamań bliższej nasady kości piszczelowej, wprowadzana techniką minimalnie inwazyjną, zakładana z dostępu bocznego, lewa i prawa szt. 5
6. Płytka anatomiczna o kształcie zmniejszającym kontakt z kością blokująco - kompresyjna do dalszej nasady kości ramiennej do złamań pozastawowych szt. 1
7. Płytka anatomiczna o kształcie zmniejszającym kontakt z kością blokująco - kompresyjna do dalszej nasady kości strzałkowej, prawe i lewe szt. 3
8. Płytka anatomiczna o kształcie zmniejszającym kontakt z kością blokująco-kompresyjna do złamań trzonu obojczyka szt. 3
9. Płytka anatomiczna o kształcie zmniejszającym kontakt z kością blokująco-kompresyjna do złamań trzonu oraz bocznej części obojczyka szt. 1
10. Płytka anatomiczna o kształcie zmniejszającym kontakt z kością, do bliższej nasady kości ramiennej, prawa i lewa. szt. 1
11. Płytka anatomiczna, do kości piętowej z zastosowaniem śrub do stabilizacji kątowej, prawa i lewa. szt. 2
12. Płytka anatomiczna, o kształcie zmniejszającym kontakt z kością, blokująco - kompresyjna do bliższej nasady kości piszczelowej od strony bocznej „L”, lewa i prawa szt. 3
13. Płytka anatomiczna, o kształcie zmniejszającym kontakt z kością, blokująco - kompresyjna do bliższej nasady kości piszczelowej od strony bocznej „L”, lewa i prawa szt. 2
14. Płytka anatomiczna, o kształcie zmniejszającym kontakt z kością, blokująco - kompresyjna do bliższej nasady kości piszczelowej od strony bocznej „T” szt. 1
15. Płytka anatomiczna, o kształcie zmniejszającym kontakt z kością, blokująco - kompresyjna do bliższej nasady kości piszczelowej od strony przyśrodkowej „T”, lewa i prawa szt. 1
16. Płytka anatomiczna, o kształcie zmniejszającym kontakt z kością, blokująco - kompresyjna do bliższej nasady kości piszczelowej od strony przyśrodkowej „T”, lewa i prawa. szt. 1
17. Płytka anatomiczna, o kształcie zmniejszającym kontakt z kością, blokująco - kompresyjna do bliższej nasady kości piszczelowej, zakładana z dostępu tylno-przyśrodkowego, z podcięciami od spodu płyty szt. 1
18. Płytka anatomiczna, o kształcie zmniejszającym kontakt z kością, blokująco - kompresyjna do bliższej nasady kości promieniowej szt. 2
19. Płytka anatomiczna, o kształcie zmniejszającym kontakt z kością, blokująco - kompresyjna do dalszej nasady kości piszczelowej od strony przednio-bocznej, lewa i prawa szt. 1
20. Płytka anatomiczna, o kształcie zmniejszającym kontakt z kością, blokująco - kompresyjna do dalszej nasady kości piszczelowej od strony przyśrodkowej z dodatkowym podparciem kostki przyśrodkowej, lewa i prawa. szt. 1
21. Płytka anatomiczna, o kształcie zmniejszającym kontakt z kością, blokująco - kompresyjna do dalszej nasady kości piszczelowej od strony przyśrodkowej, lewa i prawa szt. 3
22. Płytka anatomiczna, o kształcie zmniejszającym kontakt z kością, blokująco - kompresyjna do dalszej nasady kości ramiennej, zakładana z dostępu przyśrodkowego szt. 1
23. Płytka anatomiczna, o kształcie zmniejszającym kontakt z kością, blokująco - kompresyjna do dalszej nasady kości ramiennej, zakładana z dostępu przyśrodkowego, prawa i lewa. szt. 5
24. Płytka anatomiczna, o kształcie zmniejszającym kontakt z kością, blokująco - kompresyjna do dalszej nasady kości ramiennej, zakładana z dostępu tylno-bocznego z bocznym podparciem kłykci, prawa i lewa. szt. 1
25. Płytka anatomiczna, o kształcie zmniejszającym kontakt z kością, blokująco - kompresyjna do dalszej nasady kości ramiennej, zakładana z dostępu tylno-bocznego, prawa i lewa. szt. 5
26. Płytka anatomiczna, o kształcie zmniejszającym kontakt z kością, blokująco - kompresyjna do dalszej nasady kości udowej od strony bocznej, lewa i prawa. szt. 1
27. Płytka blokująco – kompresyjna do dalszej nasady kości promieniowej „L” skośna, grzbietowa, prawa i lewa szt. 1
28. Płytka blokująco – kompresyjna do dalszej nasady kości promieniowej „L” skośna, grzbietowa, prawa i lewa. szt. 1
29. Płytka blokująco – kompresyjna do dalszej nasady kości promieniowej „L”, grzbietowa, prawa i lewa szt. 1
30. Płytka blokująco – kompresyjna do dalszej nasady kości promieniowej „L”, grzbietowa, prawa i lewa. szt. 1
31. Płytka blokująco – kompresyjna do dalszej nasady kości promieniowej „T”, grzbietowa szt. 1
32. Płytka blokująco – kompresyjna do dalszej nasady kości promieniowej prosta, anatomicznie wygięta, boczna. szt. 1
33. Płytka blokująco – kompresyjna do dalszej nasady kości promieniowej, dłoniowa, pozastawowa, w kształcie litery T. szt. 1
34. Płytka blokująco – kompresyjna do dalszej nasady kości promieniowej, dłoniowa, z ograniczonym kontaktem, prawa i lewa. szt. 28
35. Płytka blokująco - kompresyjna do złamań trzonów oraz złamań okolicach przynasadowych. Jedna część płyty spłaszczona szt. 1
36. Płytka blokująco – kompresyjna prosta wąska, gruba z ograniczonym kontaktem szt. 30
37. Płytka blokująco – kompresyjna, rekonstrukcyjna prosta. Płytka posiada podcięcia na bokach ułatwiające kształtowanie szt. 1
38. Płytka blokująco – kompresyjna, rekonstrukcyjna prosta. Płytka posiada podcięcia na bokach ułatwiające kształtowanie. szt. 1
39. Płytka dłoniowa, anatomicznie wygięta szeroka, tytanowa, prawa i lewa szt. 2
40. Płytka dłoniowa, anatomicznie wygięta wąska, tytanowa, prawa i lewa szt. 1
41. Płytka gruba blokująco – kompresyjna, z ograniczonym kontaktem, szeroka. szt. 1
42. Płytka klinowa blokująca do otwartej osteotomii korekcyjnej części bliższej kości piszczelowej, dystansowa szt. 1
43. Płytka klinowa blokująca do otwartej osteotomii korekcyjnej części bliższej kości piszczelowej, dystansowa, przyśrodkowa. szt. 1
44. Płytka klinowa blokująca do otwartej osteotomii korekcyjnej części dalszej kości piszczelowej, dystansowa. szt. 1
45. Płytka klinowa blokująca do otwartej osteotomii korekcyjnej części dalszej kości udowej „T”, dystansowa szt. 1
46. Płytka rekonstrukcyjna anatomiczna, o kształcie zmniejszającym kontakt z kością blokująco - kompresyjna do bliższej nasady kości łokciowej (wyrostek łokciowy), prawa i lewa szt. 3
47. Płytka rekonstrukcyjna anatomiczna, o kształcie zmniejszającym kontakt z kością, blokująco - kompresyjna do dalszej nasady kości piszczelowej od strony przedniobocznej i przyśrodkowej, uniwersalna szt. 1
48. Płytki anatomiczne o kształcie zmniejszającym kontakt z kością blokująco - kompresyjna do dalszej nasady kości strzałkowej, prawe i lewe. szt. 6
49. Płytka prosta w kształcie litery I szt. 1
50. Płytka w kształcie trapezu, wygięta do kości sześcienne szt. 1
51. Płytka kształtowa blokowana prostokątna do zespoleń kości stopy - skokowej, łódkowatej, sześciennej szt. 1
52. Płytki w kształcie litery T, skośna, prawa i lewa szt. 1
53. Płytka blokująco – kompresyjna, rekonstrukcyjna prosta do stopy szt. 1
54. "Płytka rekonstrukcyjna anatomiczna, o kształcie zmniejszającym
kontakt z kością, blokująco - kompresyjna do dalszej nasady kości piszczelowej od strony przyśrodkowej, lewa i prawa" szt. 1
55. Płytka do wysokiej osteotomii kości piszczelowej, anatomiczna, o kształcie litery ”T”, blokująco – kompresyjna, zakładana od strony przyśrodkowej. szt. 1
56. Płytka do wysokiej osteotomii kości piszczelowej, anatomiczna, o kształcie litery ”T”-mała, blokująco – kompresyjna, zakładana od strony przyśrodkowej. szt. 2
57. Płytka czteromostkowa szt. 1
58. Płytka kłykciowa. Płytka blokująco – kompresyjna, 7 - otworowa w trzonie płyty, 2 otwory w nasadzie. szt. 1
59. Płytka T. Płytka blokująco - kompresyjna, 7 otworów w trzonie płyty oraz 3 otwory w nasadzie. Długość płytki 52,5 mm, grubość 1,3 mm. szt. 1
60. Płytka blokująco – kompresyjna do dalszej nasady kości promieniowej, dłoniowa, z ograniczonym kontaktem, prawa i lewa szt. 1
61. Płytka prosta rekonstrukcyjna szt. 1
62. Wkręt do kości łódkowatej szt. 1
63. Wkręt kostkowy szt. 1
64. Wkręt kątowo-stabilny do kości gąbczaste szt. 1
65. Wkręt kątowo-stabilny do kości gąbczaste szt. 1
66. Wkręt kaniulowany samogwintujący o średnicy 2,4 mm szt. 1
67. Wkręt kaniulowany samogwintujący o średnicy 3,5 mm szt. 1
68. Wkręt kaniulowany samogwintujący o średnicy 6,5 mm szt. 3
69. Wkręt do kości łódkowatej lub gąbczastej szt. 5
70. Wkręty blokowane zmienno-kątowe, samogwintujące, z gniazdem gwiazdkowym szt. 1
71. Wkręty kątowo-stabilne, samogwintujące z gwintem stożkowym na łbie, z gniazdem sześciokątnym lub gwiazdkowym szt. 680
72. Wkręty kątowo-stabilne, samogwintujące z gwintem stożkowym na łbie, z gniazdem sześciokątnym lub gwiazdkowym szt. 90
73. Wkręty kątowo-stabilne, samogwintujące z gwintem stożkowym na łbie, z gniazdem sześciokątnym szt. 4
74. Wkręty korowe z gniazdem sześciokątnym lub gwiazdkowym szt. 153
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2 http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141770-8 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty

4.5.5.) Wartość części: 148516,61 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 5 - Materiały ortopedyczne - Gwoździe śródszpikowe, dynamiczne, stabilizatory
Lp. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4.
1. Gwóźdź piszczelowy (kompresyjno – rekonstrukcyjny) - tytan. kompl. 1
2. Gwóźdź piszczelowy blokowany - tytan. kompl. 12
3. Gwóźdź śródszpikowy ramienny blokowany - tytan. kompl. 1
4. Gwóźdź śródszpikowy ramienny blokowany rekonstrukcyjny kompl. 1
5. Gwóźdź śródszpikowy udowy: (uniwersalny) - tytan. kompl. 6
6. Gwóźdź śródszpikowy do leczenia złamań części bliższej kości udowej krótki - tytan. kompl. 37
7. Gwóźdź śródszpikowy do leczenia złamań części bliższej kości udowej długi - tytan. kompl. 4
8. Gwóźdź śródszpikowy udowy anatomiczny (zakładany z boku krętarza większego) - tytan. kompl. 1
9. System implantów służących do endoprotezoplastyki głowy kości promieniowej kompl. 4
10. Podkładka ( guzik do ACL ), materiał tytan szt. 2
11. Wkręt interferencyjny tytanowy szt. 10
12. Wkręt interferencyjny tytanowy szt. 1
13. Dynamiczny stabilizator biodrowy szt. 4
14. Dynamiczny stabilzator kłykciowy, szt. 1
15. Śruba zespalajaca DSB/ DSK szt. 4
16. Uchwyt kompresyjny DSB szt. 4
17. Wkręty blokujące trzonowe do gwoździ rekonstrukcyjnych szt. 9
18. Wkręty blokujące do gwoździ śródszpikowych szt. 85
19. Śruby kaniulowane kompresyjne Herberta tytan szt. 2
20. Śruby kaniulowane kompresyjne Herberta tytan szt. 1
21. Wkręty do gwoździ wielopłaszczyznowych szt. 9

Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2 http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141770-8 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty

4.5.5.) Wartość części: 80036,94 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 6 - Materiały ortopedyczne - Gwoździe śródszpikowe, dynamiczne
Lp. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4.
1. Gwóźdź śródszpikowy ramienny blokowany rekonstrukcyjny kompl. 3
2. śruba blokująca kompl. 20
3. zaślepka tytanowa kompl. 3
4. Gwóźdź śródszpikowy ramienny blokowany - tytan. kompl. 3
5. śruba blokująca kompl. 9
6. śruba kompresyjna kompl. 3
7. zaślepka tytanowa kompl. 3
II.4.3) Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2 http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141770-8 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty

4.5.5.) Wartość części: 11140,49 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 7 - Implanty do rekonstrukcji stawu barkowego
Lp. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4.
1. Rotatory- średnica 5mm szt. 11
2. Rotatory- średnica 6-6,5mm szt. 1
3. Rotatory niestabilność średnica 2,8 - 2,9 mm szt. 4
4. Śruby tytanowe do Latarjet szt. 6
5. Elektroda VAPR 4 MM szt. 10
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2 http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/

4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne

4.5.5.) Wartość części: 24556,39 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 8 - Implanty do rekonstrukcji więzadeł I
Lp. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4.
1. Prowadnica nitinolowa do śrub 1,5 mm szt. 4
2. Drut z oczkiem szt. 4
3. Kleszczyki artroskopowe, nożyczki i chwytaki proste szt. 6
4. Implant do stawu obojczykowego kpl. 2
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2 http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/

4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne

4.5.5.) Wartość części: 22522,04 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 9 - Implanty do rekonstrukcji więzadeł II
Lp. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4.
1. Implant do rekonstrukcji więzadeł krzyżowych szt. 10
2. Śruba kaniulowana szt. 1
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2 http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/

4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne

4.5.5.) Wartość części: 6133,47 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 10 - Implanty do rekonstrukcji łąkotek I
Lp. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4.
1. Sterylny zestaw do rekonstrukcji łąkotek - system 7 implantów. szt. 5
2. Sterylny zestaw do rekonstrukcji łąkotek - system 4 implantów. szt. 10
3. Sterylny zestaw do rekonstrukcji łąkotek - system 3 implantów. szt. 3
4. Kotwica elastyczna z materiału UHMWPE szt. 1
5. Kaniula łąkotkowa, wielorazowa, pojedyńcza szt. 3
6. Igła do szycia łąkotki szt. 1
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2 http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/

4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne

4.5.5.) Wartość części: 17803,38 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 11 - Implanty do rekonstrukcji łąkotek II
Lp. Przedmiot zamówiena Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4.
1. Implanty do rekonstrukcji łąkotek szt. 7
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2 http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/

4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne

4.5.5.) Wartość części: 5519,56 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5561,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5561,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5561,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDOK OLAF KORGEL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 160321639

7.3.4) Miejscowość: GŁOGÓWEK

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5561,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81685,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81685,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81685,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arthrex Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 145925027

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81685,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142393,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142393,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142393,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDGAL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 200737591

7.3.4) Miejscowość: Księżyno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142393,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na pakiet nr 5 została złożona jedna oferta, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 5 jako niezgodna z warunkami zamówienia

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10681,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10681,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10681,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stryker Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 011207155

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10681,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19915,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19990,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19915,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Smith& Nephew Sp z.o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015890798

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19915,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5880,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5880,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5880,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LINVATEC POLSKA SP. Z O.O

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100025273

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5880,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24359,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24359,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24359,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LINVATEC POLSKA SP. Z O.O

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100025273

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24359,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5292,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5292,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5292,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Smith& Nephew Sp z.o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015890798

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5292,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.