Ogłoszenie z dnia 2021-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00025113/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-30
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00052002 z dnia 2021-05-12 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa podwójnej kancelarii dla Leśnictwa Krajewo na działce ewidencyjnej nr 98, w obrębie Krajewo, gmina Mława wraz z zagospodarowaniem terenu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Dwukoły
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130014406
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dwukoły 2
1.5.2.) Miejscowość: Iłowo-Osada
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-240
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 236541084
1.5.8.) Numer faksu: 236541461
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dwukoly@olsztyn.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dwukoly.olsztyn.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_dwukoly/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa podwójnej kancelarii dla Leśnictwa Krajewo na działce ewidencyjnej nr 98, w obrębie Krajewo, gmina Mława wraz z zagospodarowaniem terenu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a98b7f2e-9143-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052002
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025113/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1337833,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zmówienia jest realizacja zadania polegającego na budowie samodzielnej podwójnej kancelarii dla Leśnictwa Krajewo, na działce ewidencyjnej nr 98, w obrębie Krajewo, gmina Mława wraz z zagospodarowaniem terenu. Projekt zakłada budowę budynku podwójnej kancelarii dla leśnictwa Krajewo. Realizację budynku projektuje się w technologii drewnianej, ze stropami o konstrukcji drewnianej ścianami nośnymi o konstrukcji szkieletowej drewnianej. Projektowany budynek posadowiony będzie na ławach i ścianach fundamentowych. Dach dwuspadowy o kącie nachylenia 30°, kryty blachą na rąbek stojący. W budynku będą znajdowały się pomieszczenia biurowe, techniczne, socjalne i sanitarne. Wszystkiepomieszczenia należy wyposażyć w meble i inne akcesoria wymienione w projekcie. Projektujesię utwardzenia na działce – ciągi piesze, miejsca postojowe, miejsce składowania odpadów ielementy opaski budynku. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót. W zakres planowanej inwestycji wchodzą:• budynek podwójnej kancelarii,• układ komunikacji na działce,• wewnętrzne instalacje,• przyłącza instalacyjne, • przeniesienie instalacji istniejącej stacjimeteorologicznej. Podstawowe parametry techniczne budynku kancelarii:- powierzchnia zabudowy 137,40m2,- powierzchnia użytkowa 103,24m2,- kubatura 587,00m3,- ilość kondygnacji nadziemnych 1,0- szerokość budynku 7,54m,- długość budynku 19,40m,- max. wysokość budynku 5,72m.Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówieniaokreślony został w opisie przedmiotu zamówienia (w dokumentacji projektowej) – Załącznik nr 8do SWZ tj.: a) projekt budowlany – „Budowa podwójnej kancelarii dla Leśnictwa Krajewo”,b)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, c) przedmiar robót. • Lokalizacja inwestycji: miejscowość Mława, ul. Krajewo, 06-500 Mława, działka ewidencyjna nr 98, obręb 13 Krajewo, gmina Mława.• Opracowania uzupełniające i inne dokumenty: Decyzja Nr 455/2020 z dnia 04.08.2020 dotycząca pozwolenia na budowę – wydana przez Starostę Powiatu Mławskiego.• Wykonawca działając w imieniu Zamawiającego, na podstawie udzielonegopełnomocnictwa, zobowiązany jest do uzyskania, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu.• Wykonawca zapewnia doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, tym do kierowania i wykonywania robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa oraz z postanowieniami stosownych decyzji podejmowanych przez inwestora orazpodmioty/ instytucje zewnętrzne.• Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robótbudowlanych z należytą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi normami oraz przepisamiprawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcierealizacji przedmiotowej inwestycji. W zakresie realizacji robót budowlanych Wykonawcazobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego, kołowego ipieszego w rejonie prowadzonych robót oraz do uporządkowania i zagospodarowania terenu pozakończeniu robót budowlanych.• Realizacja przedmiotowego zamówienia podlega prawupolskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U.z 2020 r. poz. 1333) oraz Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1740).• Wymagane jest abyWykonawca ustanowił kierownika budowy. Koszty wynagrodzenia dla kierownika budowy leżąpo stronie Wykonawcy. Wymagane jest umieszczenie w widocznym miejscu tablicy informacyjnej oraz ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. Koszty tablic leżą po stronie Wykonawcy.• Wymagane jest aby Wykonawca zapewnił obsługę geodezyjną. Wymagane jest geodezyjne wyznaczenie obiektu w terenie przedwybudowaniem oraz sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej położeniaobiektu na gruncie po wybudowaniu. Koszty wykonania dokumentacji należy wkalkulować wcenę oferty.• Wymagany okres gwarancji: min. 5 lat na całość robót liczony od dnia następnego po odbiorze końcowym. Zamawiający informuje, iż okres gwarancji i rękojmi będą takie same. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia (załącznikach do SWZ) Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przezkonkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i urządzeń. Przez ofertęrównoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo,wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowaniamateriałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SWZ. W przypadku, gdyby Zamawiającyużył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 101 ust. 1ustawy PZP, należy rozumieć je jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w treści SWZ. Każdorazowo gdywskazana jest w SWZ lub załącznikach do SWZ norma, należy przyjąć, że do niej użyto sformułowania „lub równoważne”. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. Stosowne dokumenty potwierdzającerównoważność należy dołączyć do oferty. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w oferciedokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że dokalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45213150-9 - Roboty budowlane w zakresie biurowców
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1013599,27
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1347000
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1013599,27
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): P.P.H.U. „ROSTKOWSCY” S.C. J. i W. Rostkowcy
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: JACEK ROSTKOWSKI PPHU "ROSTKOWSCY"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7581575644
7.3.3) Ulica: Wierzbowa 3
7.3.4) Miejscowość: Olszewo - Borki
7.3.5) Kod pocztowy: 07-415
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1013599,27
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.