Ogłoszenie z dnia 2024-01-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00522937/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-30
- 2023/BZP 00548602/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-13
- 2024/BZP 00311323/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i dostosowanie obiektów na potrzeby społeczne wraz z poprawą bezpieczeństwa p.poż.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Tomaszów Lubelski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369110
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lwowska 57
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Lubelski
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-600
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 664-37-40
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tomaszow-lubelski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow-lubelski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-05e4e9c0-8aac-11ee-9fb5-3edbb70f45bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja i dostosowanie obiektów na potrzeby społeczne wraz z poprawą bezpieczeństwa p.poż.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05e4e9c0-8aac-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00052034
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050485/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja i dostosowanie obiektów na potrzeby społeczne wraz z poprawą bezpieczeństwa p.poż.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00522937
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1901363,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – „Dostosowanie pomieszczeń budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Tomaszowie Lubelskim na potrzeby Klubu Seniora”.4.3. Zakres dotyczący Części 1:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem, wyposażeniem i adaptacją części pomieszczeń na potrzeby Klubu Seniora. Wszystkie prace dotyczą budynku miejskiej biblioteki publicznej, położonego na działce nr 39, przy ul. Zamojskiej 2 w miejscowości Tomaszów Lubelski. Powierzchnia użytkowa prac wynosi 281,20 m2.
4.3.1. Zakres prac remontowych:
- montaż stolarki drzwiowej;
- renowacja istniejącej posadzki- demontaż parkietu, skucie i wykonanie nowej warstwy podkładowej, cyklinowanie parkietu, uzupełnienie ubytków oraz ponowny montaż;
- skucie istniejących płytek, wykonanie warstwy wyrównującej i ułożenie nowych płytek gresowych (nie śliskich) o klasie ścieralności min. IV;
- demontaż paneli podłogowych, wykonanie warstwy wyrównującej, montaż nowych paneli o gr. min. 8 mm i klasie ścieralności min. AC5;
- montaż wykładziny dywanowej o gr. min. 5mm, trudnopalna, stosowana do pomieszczeń o średnim natężeniu ruchu;
- wyłożenie ścian płytkami ściennymi po uprzednim skuciu istniejących;
- wymiana mebli – wg projektu;
- wykonanie suchej zabudowy z płyt kartonowo-gipsowych na stelażu aluminiowym z montażem aluminiowych kratek wentylacyjnych;
- wykonanie ścian działowych z płyt kartonowo-gipsowych na stelażu drewnianych;
- wstawienie drzwi łazienkowych;
- wstawienie drzwi jedno i dwu skrzydłowych, płycinowych, rozwieralnych, wstawienie drzwi łamanych mocowanych na szynie z dodatkowymi kółkami;
- wykonanie wentylacji mechanicznej i montaż armatury;
- wykonanie gładzi gipsowej oraz malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów pomieszczeń;
- wykonanie sufitu podwieszanego z belek drewnianych montowanych na ruszcie drewnianym do istniejącego sufitu.
- remont instalacji elektrycznej,
- remont instalacji wodno-kanalizacyjnej,
- dostawa i montaż wyposażenia – wg projektu, w szczególności: meble, elementy dekoracyjne, sprzęt komputerowy, sprzęt RTV, sprzęt AGD, podest sceniczny, lamele ścienne i sufitowe, panele akustyczne, wyposażenie toalet.
4.3.2. Wykonawca zobowiązany będzie w trakcie realizacji i po wykonaniu robót z wszystkich branż do wykonania stosownych pomiarów, badań, prób, sprawdzeń niezbędnych do dokonania odbioru końcowego oraz sporządzenia dokumentacji powykonawczej.
Należy właściwie oznakować teren budowy i prowadzić prace z zachowaniem przepisów BHP i przepisów przeciwpożarowych. Prace będą prowadzone na czynnym obiekcie dlatego należy właściwie zorganizować i zabezpieczyć plac budowy przed dostępem osób trzecich. Teren prowadzenia prac budowlanych musi być uporządkowany - wszystkie materiały z rozbiórki, demontowane elementy czy odpady należy na bieżąco usuwać z terenu budowy lub przechowywać w przeznaczonych do tego pojemnikach czy kontenerach. Lokalizacja zaplecza budowy nie powinna kolidować z drogami i ciągami komunikacyjnymi oraz nie powinna zakłócać pracy jednostki. Koszty organizacji placu budowy, jego utrzymania i koszty mediów niezbędnych do wykonania prac obciążają Wykonawcę.
Podczas prowadzenia robót budowlanych należy przewidzieć konieczność zapewnienia bezpiecznego dostępu do budynku oraz fakt, iż obiekt będzie użytkowany, stąd zachodzi konieczność organizacji robót w taki sposób, aby nie kolidowały z prowadzoną działalnością jednostki. Przed przystąpieniem do wykonania robót szczególnie uciążliwych (hałas, pył) zachodzi konieczność uzgadniania terminów z użytkownikiem obiektu. Nie wyklucza się konieczności wykonania niektórych robót w godzinach popołudniowych oraz w soboty.
4.3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1 znajduje się w załączniku Nr 1.1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) dokumentacja projektowa pn.: „Dostosowanie pomieszczeń budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Tomaszowie Lubelskim na potrzeby Klubu Seniora”
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
3) przedmiary robót,
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.3.3.1) oraz STWiORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.3.3.1) oraz STWiORB.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45410000-4 - Tynkowanie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421141-4 - Instalowanie przegród
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
45442100-8 - Roboty malarskie
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 1102270,34 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – „Modernizacja pomieszczeń TDK na potrzeby społeczne wraz z poprawą bezpieczeństwa p.poż.”4.4. Zakres dotyczący Części 2:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych z branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej w budynku Tomaszowskiego Domu Kultury położonego na działce nr 16/2, przy ul. Lwowskiej 17 w miejscowości Tomaszów Lubelski, o powierzchni 6 443,90 m2.
4.4.1. Zakres zamówienia nie obejmuje wykonania wszystkich robót budowlanych ujętych w dokumentacji projektowej, dotyczy następujących prac:
- wyburzenie elementów klatki schodowej zlokalizowanej w budynku;
- przebudowa i wykonanie klatki schodowej zlokalizowanej w budynku. Klatka schodowa otwarta, łącząca kondygnacje. Wykonanie fundamentów i ścian, niezbędnych do jej skonstruowania;
- przebudowa klatki schodowej oraz wybranych pomieszczeń z dostosowaniem do uzgodnionego programu funkcjonalnego oraz do obowiązujących przepisów p. poż;
- wykonanie wiatrołapu ewakuacyjnego klatki schodowej;
- wymiana poręczy klatki schodowej;
- aranżacja klatki schodowej oraz wybranych pomieszczeń;
- wykonanie podłóg w wybranych pomieszczeniach;
- prace wykończeniowe klatki schodowej oraz wybranych pomieszczeń;
- wyrównanie poziomów posadzek;
- wymiana drzwi;
- wyrównanie poziomów posadzek;
- prace udrożniające istniejące kanały wentylacji grawitacyjnej;
- usunięcie ścianek działowych;
- wykonanie nowych ścianek działowych;
- montaż nowego wyposażenia;
- wymiana instalacji elektrycznej, montaż nowego oświetlenia, oświetlenia ewakuacyjnego oraz niezbędnych instalacji p.poż;
- wykonanie prac remontowych polegających na naprawie tynków lub ich wymianie, w zależności od stanu technicznego, malowaniu, założenie nowych okładzin i glazury, wymianę podłóg, zamontowanie drzwi, uporządkowanie i uzupełnienie wentylacji grawitacyjnej z udrożnieniem istniejących kanałów, wykonanie nowej wentylacji mechanicznej, elektrycznej, oświetleniowej, w objętych zakresem pomieszczeniach.
- wszelkie przepusty instalacyjne w elementach oddzielenia przeciwpożarowego będą miały klasę odporności ogniowej, w przypadku ścian EI 120, zaś w stropach EI 60. Wszelkie przepusty instalacyjne w elementach wydzielających pomieszczenia zamknięte o średnicy powyżej 0,04 m będą miały klasę odporności ogniowej EI 60, a w przypadku przewodów wentylacyjnych - przeciwpożarowe klapy odcinające EIS 60 z uruchamianiem przez system sygnalizacji pożarowej i wyzwalaczem termicznym (klatki schodowe, piwnica, kotłownia). Budynek TDK zaprojektowany został co najmniej w klasie B odporności pożarowej, z elementów nierozprzestrzeniających ognia (NRO) o poniższej ich klasie odporności ogniowej: 1) główna konstrukcja nośna – R 60, podtrzymująca ściany oddzielenia przeciwpożarowego – R 120; 2) stropy – REI 60; 3) ściany zewnętrzne – EI 30; 4) ściany wewnętrzne – EI 15, wydzielające klatki schodowe – REI 60; 5) schody – R 60; 6) konstrukcja dachu i jego przekrycie – RE 15, strop nad ostatnią kondygnacją użytkową ma wymaganą klasę odporności ogniowej REI 60. Do wykonywania wnętrza ani trwałego jego wyposażenia nie projektuje się materiałów - ani wyrobów łatwo zapalnych, których produkty rozkładu termicznego są bardzo toksyczne lub intensywnie dymiące. Sufity podwieszone zaprojektowano z materiałów co najmniej niezapalnych, niekapiących i nieodpadających pod wpływem ognia.
4.4.2. Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego i innych niezbędnych decyzji właściwych organów (Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, Powiatowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna) przed zgłoszeniem gotowości do odbioru końcowego wykonanych robót.
Ponadto w trakcie realizacji i po wykonaniu robót z wszystkich branż wykonanie stosownych pomiarów, badań, prób, sprawdzeń niezbędnych do dokonania odbioru końcowego oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
Należy właściwie oznakować teren budowy i prowadzić prace z zachowaniem przepisów BHP i przepisów przeciwpożarowych. Prace będą prowadzone na czynnym obiekcie dlatego należy właściwie zorganizować i zabezpieczyć plac budowy przed dostępem osób trzecich. Teren prowadzenia prac budowlanych musi być uporządkowany - wszystkie materiały z rozbiórki, demontowane elementy czy odpady należy na bieżąco usuwać z terenu budowy lub przechowywać w przeznaczonych do tego pojemnikach czy kontenerach. Lokalizacja zaplecza budowy nie powinna kolidować z drogami i ciągami komunikacyjnymi oraz nie powinna zakłócać pracy jednostki. Koszty organizacji placu budowy, jego utrzymania i koszty mediów niezbędnych do wykonania prac obciążają Wykonawcę.
Podczas prowadzenia robót budowlanych należy przewidzieć konieczność zapewnienia bezpiecznego dostępu do budynku oraz fakt, iż obiekt będzie użytkowany, stąd zachodzi konieczność organizacji robót w taki sposób, aby nie kolidowały z prowadzoną działalnością jednostki. Przed przystąpieniem do wykonania robót szczególnie uciążliwych (hałas, pył) zachodzi konieczność uzgadniania terminów z użytkownikiem obiektu. Nie wyklucza się konieczności wykonania niektórych robót w godzinach popołudniowych oraz w soboty.
4.4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 2 znajduje się w załączniku Nr 1.2 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) dokumentacja projektowa pn.: „Przebudowa budynku Tomaszowskiego Domu Kultury”
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
3) przedmiary robót,
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4.3.1) oraz STWiORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4.3.1) oraz STWiORB.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 799093,38 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1131450,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1200000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1131450,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI REMONTOWO- BUDOWLANE PAWEŁ KUKIEŁKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9211955410
7.3.3) Ulica: Huta Dzierążyńska 108
7.3.4) Miejscowość: Krynice
7.3.5) Kod pocztowy: 22-610
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE PAWEŁ KUKIEŁKA
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE PAWEŁ KUKIEŁKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1131450,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 982899,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 982899,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 982899,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Retex
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221007695
7.3.3) Ulica: Czarnystok 102
7.3.4) Miejscowość: Radecznica
7.3.5) Kod pocztowy: 22-463
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "RETEX" Zbigniew Jarosławski
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "RETEX" Zbigniew Jarosławski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 982899,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA LUBELSKIEGO
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego typu SUV dla Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Lubelskim
- Zakup mikrobusu 9-miejscowego do przewozu osób z niepełnosprawnościami dla Centrum Terape. SENSIS w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami III 2024 r. współfinansowanego ze środków PFRON
- Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Poprawa dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami do świadczeń podstawowej opieki zdrowotnej w SPZOZ w Tomaszowie Lubelskim."
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.