Ogłoszenie z dnia 2021-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00027504/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-02
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00052066 z dnia 2021-05-12 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków ochrony roślin, nawozów oraz środków chwastobójczych i gryzoniobójczych dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 10 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET PRZYRODNICZY W LUBLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001896
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Akademicka 13
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-950
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 445 66 03
1.5.8.) Numer faksu: 81 445 67 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@up.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://up.lublin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uplublin.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków ochrony roślin, nawozów oraz środków chwastobójczych i gryzoniobójczych dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 10 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd41c7a1-9219-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052066
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00026902/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Nawozy i środki ochrony roślin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027504/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZ-p/TP/7/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 585077,4 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa środków ochrony roślin dla Gospodarstwa Doświadczalnego w Uhrusku, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 24453000-4 - Środki chwastobójcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24452000-7 - Środki owadobójcze
24454000-1 - Regulatory wzrostu roślin
24457000-2 - Środki grzybobójcze
4.5.5.) Wartość części: 102577,4 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa środków ochrony roślin dla Gospodarstwa Doświadczalnego w Uhrusku, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 24453000-4 - Środki chwastobójcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24452000-7 - Środki owadobójcze
24453000-4 - Środki chwastobójcze
24454000-1 - Regulatory wzrostu roślin
24457000-2 - Środki grzybobójcze
4.5.5.) Wartość części: 85581 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa środków ochrony roślin dla Stacji Badawczej im. Prof. T. Efnera, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 24453000-4 - Środki chwastobójcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24450000-3 - Wyroby rolno-chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 3700 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa środków ochrony roślin dla Gospodarstwa Doświadczalnego Felin, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 24453000-4 - Środki chwastobójcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24452000-7 - Środki owadobójcze
24454000-1 - Regulatory wzrostu roślin
24457000-2 - Środki grzybobójcze
4.5.5.) Wartość części: 20067 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa nawozów dolistnych dla Gospodarstwa Doświadczalnego w Uhrusku, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 24440000-0 - Różne nawozy
4.5.5.) Wartość części: 11800 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa nawozów dla Gospodarstwa Doświadczalnego w Uhrusku, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 24400000-8 - Nawozy azotowe i związki azotu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24413300-5 - Siarczan amonu
24440000-0 - Różne nawozy
4.5.5.) Wartość części: 239400 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa nawozów dla Gospodarstwa Doświadczalnego w Czesławicach, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 24440000-0 - Różne nawozy
4.5.5.) Wartość części: 92400 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa nawozów dla Gospodarstwa Doświadczalnego Felin, zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 24440000-0 - Różne nawozy
4.5.5.) Wartość części: 15400 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa nawozów dla Łąkarskiej Stacji Dydaktyczno – Badawczej w Sosnowicy, zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 24400000-8 - Nawozy azotowe i związki azotu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24420000-4 - Nawozy fosforowe
24440000-0 - Różne nawozy
4.5.5.) Wartość części: 10600 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa środów chwastobójczych i gryzoniobójczych, zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 24453000-4 - Środki chwastobójcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24452000-7 - Środki owadobójcze
24456000-5 - Środki przeciwko gryzoniom
4.5.5.) Wartość części: 3500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102745
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102745
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102745
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P. H. AGRO-TERS E. SOLAK, S. SOLAK, SP. JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 110011719
7.3.3) Ulica: ul. Rampa Brzeska 3
7.3.4) Miejscowość: Chełm
7.3.5) Kod pocztowy: 22-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102745,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85855,93
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85855,93
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85855,93
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P. H. AGRO-TERS E. SOLAK, S. SOLAK, SP. JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 110011719
7.3.3) Ulica: Rampa Brzeska 3
7.3.4) Miejscowość: Chełm
7.3.5) Kod pocztowy: 22-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85855,93
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3570,2
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3570,2
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3570,2
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P. H. AGRO-TERS E. SOLAK, S. SOLAK, SP. JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 110011719
7.3.3) Ulica: Rampa Brzeska 3
7.3.4) Miejscowość: Chełm
7.3.5) Kod pocztowy: 22-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3570,20
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19762,2
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19762,2
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19762,2
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P. H. AGRO-TERS E. SOLAK, S. SOLAK, SP. JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 110011719
7.3.3) Ulica: Rampa Brzeska 3
7.3.4) Miejscowość: Chełm
7.3.5) Kod pocztowy: 22-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19762,20
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15728,1
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15728,1
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15728,1
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P. H. AGRO-TERS E. SOLAK, S. SOLAK, SP. JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 110011719
7.3.3) Ulica: Rampa Brzeska 3
7.3.4) Miejscowość: Chełm
7.3.5) Kod pocztowy: 22-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15728,10
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210265,2
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210265,2
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210265,2
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P. H. AGRO-TERS E. SOLAK, S. SOLAK, SP. JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 110011719
7.3.3) Ulica: Rampa Brzeska 3
7.3.4) Miejscowość: Chełm
7.3.5) Kod pocztowy: 22-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210265,20
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104652
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110095,2
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104652
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P. H. AGRO-TERS E. SOLAK, S. SOLAK, SP. JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 110011719
7.3.3) Ulica: Rampa Brzeska 3
7.3.4) Miejscowość: Chełm
7.3.5) Kod pocztowy: 22-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104652,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17442
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17442
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17442
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P. H. AGRO-TERS E. SOLAK, S. SOLAK, SP. JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 110011719
7.3.3) Ulica: Rampa Brzeska 3
7.3.4) Miejscowość: Chełm
7.3.5) Kod pocztowy: 22-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17442,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy Pzp. zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty.Na część 9 nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy Pzp. zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty.Na część 10 nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
2021-05-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa tonerów do kserokopiarek oraz materiałów eksploatacyjnych do risografów
- RDW Zamość: Oczyszczanie separatorów
- Świadczenie usług odbioru , wywozu i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych z Inspektoratów i Biur Terenowych Oddziału ZUS: Radzyń Podlaski, Biała Podlaska, Kraśnik, Parczew, Puławy, Łęczna
- Dostawa serwera backupowego wraz z oprogramowaniem serwerowym i backupowym i macierzą dyskową realizowana w ramach Projektu grantowego pod nazwą "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- "Remont pomieszczeń w 3 placówkach należących do Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie w okresie 01-25 lipca 2025r."
- Remont hydroizolacji ścian fundamentowych budynku będącego siedzibą Urzędu Skarbowego w Chełmie przy ul. Obłońskiej 20A
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa nawozu mineralnego dla Instytutu Zootechniki PIB Zakładu Doświadczalnego Kołuda Wielka
- Dostawa materiałów budowlanych i remontowych niezbędnych do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania MS - DE-dzp.272-199/25
- Zakup i dostawa ostatnich środków ochrony roślin w 2025 roku
- Dostawa środków niezbęnych do ochrony i hodowli lasów -repelenty.
więcej: Nawozy azotowe i związki azotu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.