Ogłoszenie z dnia 2021-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00011751/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-01
- 2021/BZP 00011751/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-01 (po zmianach)
- 2021/BZP 00015228/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-09
- 2022/BZP 00164621/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-18
- 2022/BZP 00164654/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-18
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00052119 z dnia 2021-05-12 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja pomieszczeń w budynku głównym przy ul. Wierzejewskiego 12 w Konstancinie-Jeziornie z podziałem na pakiety: Pakiet 1: Pakiet 2:
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowieckie Centrum Rehabilitacji STOCER Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142013120
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wierzejewskiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-510
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: (22) 711 90 48
1.5.8.) Numer faksu: (22) 711 90 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@stocer.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stocer.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/stocer/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja pomieszczeń w budynku głównym przy ul. Wierzejewskiego 12 w Konstancinie-Jeziornie z podziałem na pakiety: Pakiet 1: Pakiet 2:2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81a5e70b-781d-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052119
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006715/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Robota budowlana dla zadania pn. "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby diagnostyki obrazowej, izby przyjęć i poradni w budynku głównym przy ul. Wierzejewskiego 12 w Konstancinie-Jeziornie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00011751/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP 4/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 15611451,13 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1: adaptacja pomieszczeń na potrzeby izby przyjęć i poradni zgodnie z Załącznikiem nr 1 i 2 do SWZ (dokumentacja, przedmiary oraz STWi ORB) ,zapisami wzoru umowy Załącznik nr 4 do SWZ oraz pozwoleniem na budowę4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 8465887,65 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2: adaptacja pomieszczeń na potrzeby diagnostyki obrazowej zgodnie z Załącznikiem nr 1 i 2 do SWZ (dokumentacja, przedmiary oraz STWi ORB) ,zapisami wzoru umowy Załącznik nr 4 do SWZ oraz pozwoleniem na budowę4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 7145563,48 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6611559,29
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6611559,29
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6611559,29
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego "KARTEL" S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6560000091
7.3.3) Ulica: Przemysłowa
7.3.4) Miejscowość: Jędrzejów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-300
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA OGÓLNEGO "KARTEL" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA OGÓLNEGO "KARTEL" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6611559,29
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-01-12Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5395268,49
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5564853,54
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5395268,49
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego "KARTEL" S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6560000091
7.3.3) Ulica: Przemysłowa
7.3.4) Miejscowość: Jędrzejów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-300
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA OGÓLNEGO "KARTEL" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA OGÓLNEGO "KARTEL" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5395268,49
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-01-122021-05-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa drogi gminnej nr 041247C w km 0+000,00-0+335,97 w miejscowości Szembruczek
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb Sośnica.
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyńskiej w Sannikach"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.