Ogłoszenie z dnia 2022-02-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00335681/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-29
- 2022/BZP 00011185/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja i zagospodarowanie przestrzeni parkowej w Zespole Pałacowo-Parkowym w Zawieprzycach, z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Spiczyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019916
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spiczyn 10C
1.5.2.) Miejscowość: Spiczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-077
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@spiczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.spiczyn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://spiczyn.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja i zagospodarowanie przestrzeni parkowej w Zespole Pałacowo-Parkowym w Zawieprzycach, z podziałem na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a657748-688b-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00052124
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001646/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Rewitalizacja i zagospodarowanie przestrzeni parkowej w Zespole Pałacowo-Parkowym w Zawieprzycach, z podziałem na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. „Rewitalizacja i zagospodarowanie przestrzeni parkowej w zespole pałacowo-parkowym w Zawieprzycach” w ramach Osi Priorytetowej 7 Ochrona dziedzictwa kulturowego i naturalnego, Działania 7.1 Dziedzictwo kulturowe i naturalne – projekty lokalne w ramach konkursu zamkniętego nr RPLU.07.01.00-IZ.00-06-001/19 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00335681/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UZP.271.13.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) część 1 zamówienia – wykonanie robót budowlanych i prac restauratorskich przy bramie wjazdowej stanowiącej element Zespołu pałacowo-parkowego w Zawieprzycach, wpisanego do rejestru zabytków pod nr A/458, której zakres i rodzaj robót obejmuje w szczególności:a) usunięcie korzeni drzew oraz wykarczowanie samosiewów,
b) podbicie ścian fundamentowych ławami fundamentowymi,
c) wykonanie izolacji poziomej na projektowanej ławie żelbetowej, izolację wykonać z papy termozgrzewalnej,
d) wykonanie izolacji pionowej fundamentów,
e) usunięcie uszkodzonych i popękanych tynków,
f) uzupełnienie ubytków,
g) zaizolowanie całej powierzchni ściany zachodniej bramy silika-towym środkiem hydrofobizującym,
h) wykonanie we wnękach bocznych bramy krat stalowych z pła-skownika,
i) wykonanie zabezpieczenia przed wodą opadową górnych partii bramy zaprawą wodoszczelną,
j) wyrównanie terenu wokół bramy i wykonanie opaski odprowa-dzającej wodę deszczową poza obrys obiektu, z kostki brukowej,
k) malowanie tynków farbą elewacyjną
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
4.5.5.) Wartość części: 162794,39 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) część 2 zamówienia – wykonanie robót budowlanych w zakresie zmiany utwardzenia terenu przy kaplicy w Zespole pałacowo-parkowym w Zawieprzycach, której zakres i rodzaj robót obejmuje w szczególności:a) wykonanie alejki pieszej o nawierzchni żwirowej,
b) wykonanie dojścia i opaski z kostki granitowej,
c) wykonanie schodów terenowych z bloków betonowych,
d) ułożenie rur osłonowych z rury karbowanej 50 mm,
e) oznaczenie poziome (P 24) oraz pionowe (D-18a wraz z tabliczką T-29) 2 miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych ruchowo na istniejącym placyku wewnętrznym z kostki brukowej, zgodnie z załącznikiem Nr 1.2a
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45262300-4 - Betonowanie
4.5.5.) Wartość części: 49402,82 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207807,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 315741,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207807,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PKZ Lublin S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369982201
7.3.3) Ulica: ul. Stefczyka 30
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-151
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207807,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103876,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beata Wilczyńska ANBET Usługi Budowlano-Sprzątające
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362914567
7.3.4) Miejscowość: Łucka 72A
7.3.5) Kod pocztowy: 21-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BEATA WILCZYŃSKA ANBET USŁUGI BUDOWLANO-SPRZĄTAJĄCE
jakie przetargi wygrała firma
BEATA WILCZYŃSKA ANBET USŁUGI BUDOWLANO-SPRZĄTAJĄCE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI SPICZYN
więcej: przetargi SPICZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
- Budowa budynku przeznaczonego na potrzeby szkółki leśnej (budowa dołu na sadzonki - lodowni)
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.