Ogłoszenie z dnia 2022-02-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00022361/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie oraz dostarczenie wyżywienia dla 15 Uczestników projektu pn. ,,CENTRUM USŁUG ŚRODOWISKOWYCH POWIATU PAJĘCZAŃSKIEGO”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWA BRZEŹNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398669
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 103
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Brzeźnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-331
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@nowabrzeznica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: nowabrzeznica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nowabrzeznica.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie oraz dostarczenie wyżywienia dla 15 Uczestników projektu pn. ,,CENTRUM USŁUG ŚRODOWISKOWYCH POWIATU PAJĘCZAŃSKIEGO”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1466758-7794-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00052178
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022000/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 „Przygotowanie oraz dostarczenie wyżywienia dla 15 Uczestników projektu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt nr RPLD.09.02.01-10-B002/21 pn. „Centrum Usług Środowiskowych Powiatu Pajęczańskiego” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2022.CUS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 130000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowywania i dostarczania zestawu posiłków wraz z napojami w formie dwudaniowego obiadu oraz drugiego śniadania (w formie kanapki lub bułki słodkiej ) wraz z napojem dla maksymalnie 15 Uczestników projektu pn. ,,CENTRUM USŁUG ŚRODOWISKOWYCH POWIATU PAJĘCZAŃSKIEGO” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.” w terminie od dnia podpisania umowy (od dnia rozpoczęcia działania projektu Centrum usług środowiskowych Powiatu Pajęczańskiego przez okres trwania projektu tj. półtora roku) bezpośrednio do miejsca przebywania uczestników projektu, tj.: ,,CENTRUM USŁUG ŚRODOWISKOWYCH POWIATU PAJĘCZAŃSKIEGO” zlokalizowanym przy Publicznej Szkole Podstawowej w Nowej Brzeźnicy ul. Kościuszki 100 (budynek hali sportowej). Łączna liczba posiłków w okresie realizacji umowy nie przekroczy 4.590 sztuk (w formie dwudaniowego obiadu oraz drugiego śniadania (w formie kanapki lub bułki słodkiej ) wraz z napojami. Posiłki będą uwzględniały indywidualne potrzeby uczestników projektu
4.5.3.) Główny kod CPV: 55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160604,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160604,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160604,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U ROZRYWKA I REKREACJA "CATERING BAF"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5740016147
7.3.3) Ulica: Cmentarna
7.3.4) Miejscowość: Pajęczno
7.3.5) Kod pocztowy: 98-330
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160604,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-01 do 2023-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługę cateringu - przygotowanie i dostawę gotowych posiłków do Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Krotoszynie w okresie od stycznia do grudnia 2025 roku.
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej w Małkowicach w 2025 r.
- Usługa cateringu- przygotowanie i dowóz posiłków do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Bożkowie
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Cianowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Smardzowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Szczodrkowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.