eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór MazowieckiSVA/Z/G/4620-11/2021 Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego - dokończenie zadań 11610, 11611, 11613, k-1580 Grupa".



Ogłoszenie z dnia 2022-02-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
SVA/Z/G/4620-11/2021 Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego - dokończenie zadań 11610, 11611, 11613, k-1580 Grupa”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: AMW SINEVIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142989877

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@amwsinevia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amwsinevia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.amwsinevia.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SVA/Z/G/4620-11/2021 Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego - dokończenie zadań 11610, 11611, 11613, k-1580 Grupa”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bb0a7a3-582a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00052238

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00308385/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SVA/Z/G/4620-11/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 12074990,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie - dokończenie robót budowlanych w ramach zadań inwestycyjnych nr 11610, 11611, 11613 w zakresie zgodnym z przekazaną przez inwestora dokumentacją projektową, dokumentacją budowy (protokoły odbiorów częściowych, zatwierdzone wnioski materiałowe), inwentaryzacją wykonaną po zejściu poprzedniego Wykonawcy z budowy oraz przeprowadzoną przy udziale Zamawiającego wizją lokalną.
Ze względu na sytuację, że roboty są przejęte po poprzednim Wykonawcy, Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej.
W wycenie robót należy uwzględnić ponowne malowanie pomieszczeń (ściany i sufity) w celu zapewnienia równej ich barwy związanej z blaknięciem pod wpływem światła oraz pomalowanie ścian i sufitów po wykonaniu prac naprawczych i uzupełniających. Wykonawca odpowiadać będzie również za wszelkie prace porządkowe wynikające z niedokończenia budowy przez poprzedniego Wykonawcę. W zakresie wykonania instalacji należy zapewnić spójność systemów z już zamontowanymi urządzeniami i wbudowanymi instalacjami. Do obowiązków Wykonawcy należy również uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu wraz z wszelkimi uzgodnieniami oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynności wykonawcy związane z jego wykonaniem, w tym w szczególności związane z pozyskaniem materiałów i wyrobów oraz sprzętu, wykonaniem robót budowlanych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232460-4 - Roboty sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 2) ustawy – Wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta, która została odrzucona na podstawie
art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy - treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia:
W formularzu oferty w pkt 8 Wykonawca oświadczył, iż wycena przedmiotu umowy uwzględnia wszystkie uwarunkowania oraz czynniki związane z realizacją zamówienia i obejmuje cały zakres rzeczowy zamówienia
- jest kompletna, jednocześnie w złożonej do oferty tabeli elementów rozliczeniowych zawarł zapis, że kalkulacja nie zawiera dostawy urządzeń aktywnych CISCO, W związku z powyższym, Zamawiający w dniu 24.01.2022r. wezwał Wykonawcę Konsorcjum: Lider: WEZAMBUD BUDOWNICTWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ul. MICKIEWICZA, nr 37A, 88-400 ŻNIN; Partner: "LOGON" SPÓŁKA AKCYJNA ul. Piotrowskiego 7A, 85-098 Bydgoszcz, do złożenia wyjaśnień, czy Wykonawca potwierdza brak wyceny dostawy urządzeń aktywnych CISCO w złożonej ofercie czy też wycena tych urządzeń została zawarta w wycenionym zakresie robót. Wykonawca w dniu 04.02.2022r. przesłał do Zamawiającego wyjaśnienie, w którym potwierdził brak wyceny dostawy urządzeń aktywnych CISCO w złożonej ofercie. W związku z powyższym oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu jako niezgodna z warunkami zamówienia, gdyż nie obejmuje pełnego zakresu przedmiotu zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.