Ogłoszenie z dnia 2021-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00039384/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-23
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00052247 z dnia 2021-05-12 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontów w ramach bieżącego utrzymania obiektów inżynieryjnych w ciągu dróg powiatowych zarządzanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu w 2021 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OPOLU
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531421584
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Książąt Opolskich 27
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-005
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdp.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.opole.pl/291/strona-glowna.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.zdp.opole.pl/87/26/informacje-ogolne.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie remontów w ramach bieżącego utrzymania obiektów inżynieryjnych w ciągu dróg powiatowych zarządzanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu w 2021 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddd9c66f-a414-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052247
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001922/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Wykonanie remontów w ramach bieżącego utrzymania obiektów inżynieryjnych w ciągu dróg powiatowych zarządzanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu w 2021r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039384/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DT.261.6.2021.EW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 201136,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zadań związanych z bieżącym utrzymaniem obiektów inżynieryjnych na terenie zarządzanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu, które Zamawiający może zlecić, zgodnie z zakresem wyszczególnionym w przedmiarze robót, w tym m in.: • naprawa konstrukcji betonowych i żelbetowych,• antykorozyjne zabezpieczenie konstrukcji betonowych,• remont konstrukcji z elementów małowymiarowych,• remont lub wymiana uszkodzonej izolacji z papy,• wymiana lub uszczelnienie dylatacji,• naprawa lub wymiana balustrad stalowych,• zabudowanie krawężników stalowych,• wymiana lub zabudowa barier ochronnych,• renowacyjne malowanie stalowych balustrad mostowych,• renowacyjne malowanie dźwigarów i innych elementów stalowych, • konserwacja łożysk,• remont nawierzchni,• remont umocnień stożków i skarp,• ułożenie lub przełożenie ścieków betonowych,• remont elementów przepustów drogowych,• oczyszczenie przepustów i odmulenie rowów,• ochrona podpór ( narzut kamienny, uzupełnienie ubytków ziemi, palisada),• iniekcją uszczelniającą konstrukcji betonowych,• prace porządkowe na obiektach mostowych,• wymiana elementów konstrukcji drewnianych,- szczegółowy zakres i wymagania określono w Dokumentacji projektowej, Przedmiarze Robót oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB). 2. Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie podzielił przedmiotowego zamówienia na części, ponieważ powodowałoby to ograniczenie konkurencji. Zlecenie robót jednemu Wykonawcy jest ekonomiczniejsze, gdyż tworząc jedną całość (jedno zamówienie) nie generuje kosztów przygotowania zamówienia po stronie Zamawiającego jak i Wykonawcy.Zamawiający decydując o kolejności wykonywanych zadań na obiektach mostowych przy podziale zamówienia na części miałby ograniczony wybór obiektu najbardziej wymagającego naprawy z uwagi na ograniczenie wydatkowania środków.3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:- opracowania i uzgodnienia stosownego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i uzyskania zatwierdzenia Starosty Opolskiego, znaki drogowe winny być z grupy wielkości „DUŻE” z folii odblaskowych typu 2 lub folii pryzmatycznej,- wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót, - zapewnienia bezpiecznej przeprawy pieszych przez teren robót,- uporządkowanie miejsca prowadzenia i terenu przyległego po zakończeniu robót.Koszt powyższych prac obciąży Wykonawcę robót.4. Ilości robót podane w kosztorysie ofertowym mają charakter orientacyjny i posłużą one do ustalenia ceny ofertowej, a w przypadku oferty najkorzystniejszej do określenia orientacyjnej wartości umowy.Wielkość poszczególnych asortymentów robót zlecana będzie stosownie do aktualnych potrzeb na obiektach mostowych i adekwatnie do przyznanych środków finansowych, w związku z tym Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian zakresu robót w poszczególnych asortymentach. Rzeczywista wysokość wynagrodzenia ustalona będzie w oparciu o pomiary powykonawcze robót według cen jednostkowych ustalonych w ofercie Wykonawcy.5. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji na okres min. min. 24 miesiące. Deklarowany okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert: - minimalny deklarowany termin gwarancji - 24 miesiące - maksymalny deklarowany termin gwarancji - 36 miesięcy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45221119-9 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 6 maja 2021 roku Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp poinformował, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. zamówienia wynosi 165.000,00 PLN (brutto). W ww. postępowaniu wpłynęły dwie oferty, obydwie droższe od kwoty jaką Zamawiający dysponuje na ww. zamówienie, z których tańsza ( oferta nr 1 - Zakład Usługowo Handlowy "BUDMAR" Przemysław Bońkowski ) została odrzucona ( o czym Wykonawcy zostali powiadomieni w osobnym piśmie ), a droższa (oferta jedyna spośród ofert nieodrzuconych) znacząco przewyższa możliwości finansowania powyższego postępowania przez Zamawiającego. W związku z tym, że oferta z najniższą ceną (oferta jedyna spośród ofert nieodrzuconych) przewyższa kwotę jaką Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie ww. zamówienia, a Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty tut. Zarząd unieważnia ww. postępowanie na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy Pzp.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 305150,70
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 305150,70
2021-05-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 454 na odcinku Pokój - Zieleniec
- Zakup i dostawa myjni dezynfektor do narzędzi chirurgicznych dla SP ZOZ OCO w Opolu
- Dostawa urządzeń i sprzętu sieciowego na potrzeby Politechniki Opolskiej.
- Usługa organizacji staży dla nauczycieli zawodu
- Organizacja wycieczki dla 44 pracowników i emerytów Powiatowego Urzędu Pracy w Opolu dofinansowanej ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych wraz z 17 osobami towarzyszącymi.
- Zakup i dostawa 2 szt. fabrycznie nowych, zabudowanych ambulansów typu "C" dla OCRM w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.