Og³oszenie z dnia 2022-02-09
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00058454/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-16
- 2022/BZP 00102866/01 - Wynik z dnia 2022-03-30
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych nr 107172L od km 0+158 do km 1+119, nr 107173L od km 1+550 do km 1+971, nr 107175L od km 0+003 do km 1+379 w Jab³onnie-Drugiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Jab³onna
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Gmina Jab³onna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019773
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Jab³onna-Majatek 22
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jab³onna-Maj±tek
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-114
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jablonna.lubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://ugjablonna.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg gminnych nr 107172L od km 0+158 do km 1+119, nr 107173L od km 1+550 do km 1+971, nr 107175L od km 0+003 do km 1+379 w Jab³onnie-Drugiej
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e3387f40-89b1-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00052286
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00003941/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Przebudowa dróg gminnych Nr 107172 l od km0+158 do km 1+119 , Nr 107173L od km1+550 do km1+971, Nr 107175 L od km 0+003 do km 1+ 379 w Jab³onnie Drugiej
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/ ; e-mail: przetargi@jablonna.lubelskie.pl, https://epuap.login.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.plePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
11.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Zasady sk³adania ofert oraz dokumentów sk³adanych wraz z ofert± oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysy³ania opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkownika. Wykonawca zobowi±zany jest zapoznaæ siê z ww. Instrukcj± i postêpowaæ wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia w szczególno¶ci sk³adaj±c ofertê akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w Instrukcji u¿ytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez u¿ytkownika urz±dzeniem teleinformatycznym z dostêpem do sieci Internet.
11.5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy:
„Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
11.6. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Gmina Jab³onna z siedzib± Jab³onna – Maj±tek 22, 23-114 Jab³onna – Maj±tek, tel. 815610570;
2. Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Ryszard Próchnicki, mail: iodug@jablonna.lubelskie.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ), dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy
Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9. nie przys³uguje Pani/Panu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IRO.271.9.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa 3 odcinków dróg gminnych o ³±cznej d³ugo¶ci 2 758 mb.
I. ETAP I - Przebudowa drogi gminnej Nr 107172L od km 0+158 do km 1+119. Docelowa szeroko¶æ nawierzchni 4,00 m wraz z mijank± szeroko¶ci 5,00 m. Zakres robót:
1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa drogi w terenie równinnym.
2. Mechaniczne karczowanie pni
3. Mechaniczne wykonanie koryta g³êboko¶ci 20 cm
4. Korytowanie, profilowanie i zagêszczenie pod³o¿a mechanicznie pod warstwy konstrukcyjne
5. Wywóz materia³u z rozbiórki na miejsce wskazane przez inwestora
6. Wykonanie warstwy mrozoochronnej z mieszanki kruszywa naturalnego (piasku) 0/8mm zwi±zanego hydraulicznie cementem, klasa wytrzyma³o¶ci C3/4, grubo¶æ po zagêszczeniu 25 cm
7. Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa ³amanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie, grubo¶æ po zagêszczeniu 20 cm
8. Mechaniczne skropienie warstw konstrukcyjnych nieulepszonych emulsj± asfaltow±
9. Wykonanie warstwy wi±¿±cej z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 grubo¶æ po zagêszczeniu 5 cm
10. Wykonanie warstwy ¶cieralnej z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 grubo¶æ po zagêszczeniu 4 cm
11. Uzupe³nienie poboczy ziemi± pobran± z pasa drogi obustronnie z zagêszczeniem
12. Wykonanie poboczy z kruszywa ³amanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie, grubo¶æ 9 cm po zagêszczeniu, pobocze obustronne
13. Oznakowanie drogi zgodnie z za³±czon± sta³± organizacj± ruchu.
14. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
15. Opracowanie i wdro¿enie czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót.
16. W ramach zadania nale¿y wykonaæ aktualizacje elektronicznej ewidencji dróg wraz z fotorejestracj± w posiadanym przez Zamawiaj±cego oprogramowaniu RoadMan oraz aplikacji LP-Portal na licencji firmy Lehmann + Partner Polska Sp. z o.o. z siedzib± w Koninie. Lehmann + Partner Polska Spó³ka z o.o.; 62-500 Konin, ul. Marii D±browskiej 8; Tel. +48 63 246 74 45 wew. 41. Aktualizacja ewidencji musi obejmowaæ ca³y odcinek referencyjny przebudowywanej drogi oraz zwieraæ wszystkie elementy znajduj±ce siê w pasie drogowym. Fotorejestracja pasa drogowego musi byæ wykonana w dowi±zaniu do systemu referencyjnego posiadanego przez Zamawiaj±cego, zdjêcia sekwencyjne z piêciu kamer o rozdzielczo¶ci min. 2452 x 1840.
Termin realizacji: do 3 miesiêcy od dnia podpisania umowy
Termin p³atno¶ci: po odbiorze czê¶ciowym w terminie do 30 dni od daty dostarczenia poprawnie wystawionej faktury VAT.
II. ETAP II - Przebudowa drogi gminnej Nr 107173L od km 1+550 do km 1+971. Docelowa szeroko¶æ nawierzchni 4,00 m wraz z mijank± szeroko¶ci 5,00 m. Zakres robót:
1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa drogi w terenie równinnym
2. Zdjêcia warstwy humusu o grubo¶ci do 15 cm
3. Roboty ziemne z transportem urobku na odleg³o¶æ do 10 km
4. Rozbiórka elementów dróg
5. Zabezpieczenie sieci wodoci±gowej rurami dwudzielnymi
6. Zabezpieczenie sieci energetycznej rurami dwudzielnymi
7. Zabezpieczenie sieci teletechnicznej rurami dwudzielnymi
8. Wykonanie wykopów w gruntach kat. III
9. Wykonanie nasypów
10. Wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagêszczeniem pod³o¿a
11. Wykonanie warstwy mrozoochronnej (droga) z kruszywa stabilizowanego cementem C1.5/2 (z betoniarki), grubo¶æ po zagêszczeniu 26 cm
12. Wykonanie warstwy mrozoochronnej (zjazdy) z kruszywa stabilizowanego cementem C1.5/2 (z betoniarki), grubo¶æ po zagêszczeniu 15 cm
13. Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych
14. Podbudowa zasadnicza (droga) z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm C902/3, grubo¶æ po zagêszczeniu 20 cm
15. Podbudowa zasadnicza (zjazdy) z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm C902/3, grubo¶æ po zagêszczeniu 12 cm
16. Wykonanie warstwy wi±¿±cej z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 grubo¶æ po zagêszczeniu 5 cm
17. Wykonanie warstwy ¶cieralnej z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 grubo¶æ po zagêszczeniu 4 cm
18. U³o¿enie krawê¿ników betonowych najazdowych na ³awie pod krawê¿niki z oporem (beton C12/15)
19. Wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej grubo¶ci 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4
20. Wykonanie nawierzchni zjazdów z kruszywa ³amanego 0/31,5mm, grubo¶æ po zagêszczeniu 12 cm
21. Wykonanie poboczy z kruszywa ³amanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie, grubo¶æ 12 cm po zagêszczeniu, pobocze obustronne
22. Humusowanie skarp i poboczy z obsianiem traw± obustronnie
23. Oznakowanie drogi zgodnie z za³±czon± sta³± organizacj± ruchu.
24. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
25. Opracowanie i wdro¿enie czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót.
26. W ramach zadania nale¿y wykonaæ aktualizacje elektronicznej ewidencji dróg wraz z fotorejestracj± w posiadanym przez Zamawiaj±cego oprogramowaniu RoadMan oraz aplikacji LP-Portal na licencji firmy Lehmann + Partner Polska Sp. z o.o. z siedzib± w Koninie. Lehmann + Partner Polska Spó³ka z o.o.; 62-500 Konin, ul. Marii D±browskiej 8; Tel. +48 63 246 74 45 wew. 41. Aktualizacja ewidencji musi obejmowaæ ca³y odcinek referencyjny przebudowywanej drogi oraz zwieraæ wszystkie elementy znajduj±ce siê w pasie drogowym. Fotorejestracja pasa drogowego musi byæ wykonana w dowi±zaniu do systemu referencyjnego posiadanego przez Zamawiaj±cego, zdjêcia sekwencyjne z piêciu kamer o rozdzielczo¶ci min. 2452 x 1840.
Termin realizacji: do 8 miesiêcy od dnia podpisania umowy
Termin p³atno¶ci: po odbiorze czê¶ciowym w terminie do 30 dni od daty dostarczenia poprawnie wystawionej faktury VAT. Z zastrze¿eniem, ¿e faktura nie mo¿e byæ wystawiona wcze¶niej ni¿ 2 stycznia 2023 r.
III. ETAP III - Przebudowa drogi gminnej Nr 107175L od km 0+003 do km 1+379 w Jab³onnie Drugiej. Docelowa szeroko¶æ nawierzchni 4,00 m wraz z mijank± szeroko¶ci 5,00 m. Zakres robót:
1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa drogi w terenie równinnym
2. Zdjêcia warstwy humusu o grubo¶ci do 15 cm
3. Roboty ziemne z transportem urobku na odleg³o¶æ do 10 km
4. Rozbiórka elementów dróg
5. Zabezpieczenie sieci wodoci±gowej rurami dwudzielnymi
6. Zabezpieczenie sieci energetycznej rurami dwudzielnymi
7. Zabezpieczenie sieci teletechnicznej rurami dwudzielnymi
8. Wykonanie wykopów w gruntach kat. III
9. Wykonanie nasypów
10. Wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagêszczeniem pod³o¿a
11. Wykonanie warstwy mrozoochronnej (droga) z kruszywa stabilizowanego cementem C1.5/2 (z betoniarki), grubo¶æ po zagêszczeniu 26 cm
12. Wykonanie warstwy mrozoochronnej (zjazdy) z kruszywa stabilizowanego cementem C1.5/2 (z betoniarki), grubo¶æ po zagêszczeniu 15 cm
13. Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych
14. Podbudowa zasadnicza (droga) z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm C902/3, grubo¶æ po zagêszczeniu 20 cm
15. Podbudowa zasadnicza (zjazdy) z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm C902/3, grubo¶æ po zagêszczeniu 12 cm
16. Wykonanie warstwy wi±¿±cej z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 grubo¶æ po zagêszczeniu 5 cm
17. Wykonanie warstwy ¶cieralnej z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 grubo¶æ po zagêszczeniu 4 cm
18. U³o¿enie krawê¿ników betonowych najazdowych na ³awie pod krawê¿niki z oporem (beton C12/15)
19. Wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej grubo¶ci 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4
20. Wykonanie nawierzchni zjazdów z kruszywa ³amanego 0/31,5mm, grubo¶æ po zagêszczeniu 12 cm
21. Wykonanie poboczy z kruszywa ³amanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie, grubo¶æ 12 cm po zagêszczeniu, pobocze obustronne
22. Humusowanie skarp i poboczy z obsianiem traw± obustronnie
23. Oznakowanie drogi zgodnie z za³±czon± sta³± organizacj± ruchu.
24. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
25. Opracowanie i wdro¿enie czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót.
26. W ramach zadania nale¿y wykonaæ aktualizacje elektronicznej ewidencji dróg wraz z fotorejestracj± w posiadanym przez Zamawiaj±cego oprogramowaniu RoadMan oraz aplikacji LP-Portal na licencji firmy Lehmann + Partner Polska Sp. z o.o. z siedzib± w Koninie. Lehmann + Partner Polska Spó³ka z o.o.; 62-500 Konin, ul. Marii D±browskiej 8; Tel. +48 63 246 74 45 wew. 41. Aktualizacja ewidencji musi obejmowaæ ca³y odcinek referencyjny przebudowywanej drogi oraz zwieraæ wszystkie elementy znajduj±ce siê w pasie drogowym. Fotorejestracja pasa drogowego musi byæ wykonana w dowi±zaniu do systemu referencyjnego posiadanego przez Zamawiaj±cego, zdjêcia sekwencyjne z piêciu kamer o rozdzielczo¶ci min. 2452 x 1840.
Termin realizacji: do 13 miesiêcy od daty podpisania umowy.
Termin p³atno¶ci: w 2023 roku po odbiorze koñcowym w terminie do 30 dni od daty dostarczenia poprawnie wystawionej faktury VAT. Zgodnie z zasadami Rz±dowego Funduszu Rozwoju Dróg odbiór koñcowy zadañ wieloletnich nie mo¿e odbyæ siê wcze¶niej ni¿ po up³ywie 12 miesiêcy od daty podpisania umowy na roboty budowlane.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±czona dokumentacja projektowa wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowi± za³±cznik nr 8 do SWZ – etap I, za³±cznik nr 9 do SWZ – etap II, za³±cznik nr 10 do SWZ – etap III.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowa
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczymZamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej i finansowej
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e:
w okresie ostatnich 5 lat, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej 1 ¶wiadczenia polegaj±ce na budowie lub przebudowie drogi o sumarycznej warto¶ci brutto minimum 2 500 000,00 z³. (dwa miliony piêæset tysiêcy z³otych)
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (wzór za³±cznik Nr 7 do SWZ),
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; (wzór za³±cznik Nr 6 do SWZ),
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy - do wykorzystania wzór (druk), stanowi±cy Za³±cznik nr 2 do SWZ(przy czym Wykonawca mo¿e sporz±dziæ ofertê wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmowaæ dane wymagane dla oferty w SWZ i za³±cznikach).
2) O¶wiadczenia o których mowa w rozdziale 8.1 SWZ;
3) O¶wiadczenie stanowi±ce za³±cznik nr 4 do SWZ - je¶li dotyczy
4) O¶wiadczenie stanowi±ce za³±cznik nr 4a do SWZ - je¶li dotyczy
5) O¶wiadczenie stanowi±ce za³±cznik nr 5 do SWZ - je¶li dotyczy
6) Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (je¿eli dotyczy).
7) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy).
8) wykaz rozwi±zañ równowa¿nych (je¶li dotyczy) – Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego. W takim przypadku wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych z jego opisem lub normami. Wykaz przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a/ ¿aden z tych Wykonawców nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowanie
b/ w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu wskazanych w SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane;
c/ w przypadku, o którym mowa w pkt. b, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy, wg wzoru stanowi±cego za³. nr 5 do SWZ;
d/ wykonawcy s± zobowi±zani ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ z³o¿one wraz z ofert±. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja kierowana bêdzie wy³±cznie do podmiotu wystêpuj±cego jako pe³nomocnik. Dokument potwierdzaj±cy ustanowienie pe³nomocnictwa powinien zawieraæ wskazanie postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania. Podpisy musz± zostaæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej.
Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy oraz postanowieñ Projektu Umowy7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-03-01 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem "Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty, wniosku " dostêpnego na ePuap i udostênionego na miniportal.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-01 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-03-30
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ zamówienie do 13 miesiêcy od dnia podpisania umowy, z podzia³em na poszczególne etapy zadania, w sposób poni¿szy:Etap I – do 3 miesiêcy od dnia podpisania umowy
Etap II – do 8 miesiêcy od dnia podpisania umowy
Etap III – do 13 miesiêcy od dnia podpisania umowy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeñ na potrzeby realizacji projektu "Bli¿ej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin prze¿ywaj±cych problemy opiekuñczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastêpczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepe³nosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zje¿d¿alni± rurow±
- Modernizacja i przebudowa budynku obs³ugi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównowa¿ona mobilno¶æ miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku u¿ytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowi±zuj±cych przepisów przeciwpo¿arowych
- Budowa sk³adnicy drewna nr 1 w le¶nictwie Gaj
- Wykonanie remontu cz±stkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i t³uczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.