eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźWynajem sali konferencyjnej z wyposażeniem wraz z obsługą cateringową, zapleczem hotelowym na potrzeby przeprowadzenia szkolenia podstawowego dla Energetyków Gminnych w ramach Projektu PDE



Ogłoszenie z dnia 2025-01-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wynajem sali konferencyjnej z wyposażeniem wraz z obsługą cateringową, zapleczem hotelowym na potrzeby przeprowadzenia szkolenia podstawowego dla Energetyków Gminnych w ramach Projektu PDE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100804793

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dubois 118

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 93-465

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wfosigw.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.lodz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Samorządowa osoba prawna w rozumieniu art. 9 pkt 14 Ustawy o finansach publicznych.

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wynajem sali konferencyjnej z wyposażeniem wraz z obsługą cateringową, zapleczem hotelowym na potrzeby przeprowadzenia szkolenia podstawowego dla Energetyków Gminnych w ramach Projektu PDE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d811ac5e-1e40-4e71-8160-5f0505c965e4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00052318

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00680857/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Organizacja szkoleń dla Energetyków Gminnych - szkolenia podstawowe

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Projekt Doradztwa Energetycznego”, działanie „Efektywność energetyczna” priorytet „Wsparcie sektorów energetyka i środowisko z Funduszu Spójności” w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 (PDE 2.0).

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://wfosigw-lodz.ezamawiajacy.pl/pn/wfosigw-lodz/demand/190438/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wfosigw-lodz.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim na elektronicznej Platformie Zakupowej pod adresem: https://wfosigw-lodz.ezamawiajacy.pl (dalej jako:
„PlatformaZakupowa”). Korzystanie z Platformy Zakupowej Zamawiającego jest bezpłatne.
2. Dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające
pracę na Platformie Zakupowej , dopuszczalne formaty przesyłanych danych , informacje na temat kodowania i czasu odbioru
danych oraz inne szczegółowe informacje w zakresie wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej
zostały określone w SWZ - w szczególności w rozdz. XIII SWZ.
3.Korespondencja z Wykonawcą odbywać się będzie za pośrednictwem Platformy Zakupowej, na której prowadzone jest
przedmiotowe postępowanie.
4. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca
winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Nazwa Jednostki tel. +48 22 257 22 23
(infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
5. Szczegółowe informacje w tym zakresie określa SWZ , w szczególności rozdz. XIII i XIV SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO określone zostały w Rozdziale II SWZ oraz w Załączniku nr do 5 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące RODO określone zostały w Rozdziale II SWZ oraz w Załączniku nr 5 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DE/U/TP/183/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wynajem sali konferencyjnej z wyposażeniem wraz z obsługą cateringową, zapleczem hotelowym na potrzeby przeprowadzenia szkolenia podstawowego dla Energetyków Gminnych w ramach Projektu pn. „Projekt Doradztwa Energetycznego”, działanie „Efektywność energetyczna” priorytet „Wsparcie sektorów energetyka i środowisko z Funduszu Spójności” w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 (PDE 2.0.).
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

55130000-0 - Inne usługi hotelarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Koordynatora umowy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Standard ośrodka konferencyjnego/hotelu

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający wymaga, aby koordynator umowy, o którym mowa w § 6 pkt 2 projektowanych postanowień umowy stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ, posiadał nw. doświadczenie. Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej zobowiązany jest wykazać, że:
a) do realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić rolę koordynatora umowy i która posiada doświadczenie
w koordynowaniu umów, gdzie w zakres przedmiotu zamówienia wchodził:
 wynajem sali szkoleniowej i usługa cateringowa lub
 wynajem sali szkoleniowej i usługa hotelowa lub
 usługa cateringowa i usługa hotelowa.
Doświadczenie w tym zakresie rozumiane jest jako koordynowanie co najmniej 3 umów w okresie ostatnich 36 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – każda umowa dla grupy co najmniej 20 uczestników;
Szczegółowe informacje w zakresie warunków udziału w postępowaniu określa SWZ, w szczególności rozdz. VIII SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie przedmiotowych usług wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zaleca się sporządzić wykaz osób, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ).
Szczegółowe informacje w zakresie środków dowodowych określa SWZ, w szczególności rozdz. X SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Szczegółowo określa SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Szczegółowe informacje w tym zakresie określono w SWZ w szczególności w rozdz. XII SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym
w art. 454 - 455 p.z.p. oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://wfosigw-lodz.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-06 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Pełna nazwa postępowania : Wynajem sali konferencyjnej z wyposażeniem wraz z obsługą cateringową, zapleczem hotelowym na potrzeby przeprowadzenia szkolenia podstawowego dla Energetyków Gminnych w ramach Projektu pn. „Projekt Doradztwa Energetycznego”, działanie „Efektywność energetyczna” priorytet „Wsparcie sektorów energetyka i środowisko z Funduszu Spójności” w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 (PDE 2.0).
2. Zamówienie realizowane w ramach Projektu Doradztwa Energetycznego finansowanego ze środków UE z Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat i Środowisko 2021-2027.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.