Ogłoszenie z dnia 2023-01-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00479754/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa dozoru i ochrony mienia Zakładu Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Lubaniu w roku 2023.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI I USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230907302
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bankowa 8
1.5.2.) Miejscowość: Lubań
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-800
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 671 12 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.obslugi@zgiukluban.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgiukluban.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.miastoluban.pl/zgiuk,a,87694,usluga-dozoru-i-ochrony-mienia-zakladu-gospodarki-i-uslug-komunalnych-sp-z-oo-w-lubaniu-w-roku-2023.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka Odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa dozoru i ochrony mienia Zakładu Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Lubaniu w roku 2023.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03fe7d71-7565-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00052357
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00479754
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 35/NIZ/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 776225,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są obowiązki dozoru i ochrony mienia Zakładu Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Lubaniu, w celu zabezpieczenia przed kradzieżą z włamaniem i dewastacją mienia Zleceniodawcy na terenie:
a) Siedziby Spółki przy ul. Bankowej 8 w Lubaniu,
b) Centrum Utylizacji Odpadów Gmin Łużyckich przy ulicy Bazaltowej 1 w Lubaniu wraz z Punktem Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych,
c) Budynek socjalno-biurowy wraz z halą garażową oraz pozostałą infrastrukturą zlokalizowaną przy ul. Bazaltowej 1,
d) Budynku administracyjno – biurowego i obiektów technicznych zlokalizowanych przy ul. Lwóweckiej 8 w Lubaniu,
e) Cmentarza komunalnego przy ul. Wrocławskiej 21 w Lubaniu.
w zakresie:
1a)
A) Dozoru w tym odbierania telefonów i bezzwłocznego (nie później niż w ciągu 15 min) przekazywania przyjętego zgłoszenia, interwencji oraz awarii wyznaczonym pracownikom Spółki.
B) odnotowywania godziny wejścia i wyjścia na teren Zakładu pracowników wykonujących pracę poza godzinami pracy Zakładu lub innych osób upoważnionych przez Zleceniodawcę.
C) Obowiązku odbierania zgłoszeń ustnych, telefonicznych oraz powiadamiania uprawnionych pracowników Zamawiającego o zgłoszeniach związanych z wykonywaniem zadań komunalnych realizowanych przez Zamawiającego, w terminie 10 min od momentu przyjęcia zgłoszenia.
D) Ochrona obiektu pełniona będzie:
Całotygodniowa – od poniedziałku do piątku od godz. 15:00do 7:00 dnia następnego – jeden pracownik ochrony na zmianie.
W soboty, niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy - całodobowo– jeden pracownik ochrony na zmianie.
1b)
A) Dozoru w tym odbierania telefonów i bezzwłocznego (nie później niż w ciągu 15 min) przekazywania przyjętego zgłoszenia, interwencji oraz awarii wyznaczonym pracownikom Spółki.
B) Odnotowywania godziny wejścia i wyjścia na teren Zakładu pracowników wykonujących pracę poza godzinami pracy Zakładu lub innych osób upoważnionych przez Zleceniodawcę.
C) Obowiązku odbierania zgłoszeń ustnych, telefonicznych oraz powiadamiania uprawnionych pracowników Zamawiającego o zgłoszeniach związanych z wykonywaniem zadań komunalnych realizowanych przez Zamawiającego, w terminie 10 min od momentu przyjęcia zgłoszenia.
D) Dozór i ochrona Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
E) Ochrona obiektu pełniona będzie:
Całotygodniowo – od poniedziałku do piątku od godz. 19:00 do 6:00 dnia następnego – dwóch pracowników ochrony na zmianie, przy czym jeden pracownik zobowiązany będzie do obsługi instalacji monitoringu, a drugi do patrolowania terenu na zewnątrz i wewnątrz obiektów zlokalizowanych na terenie Centrum Utylizacji Odpadów Gmin Łużyckich i Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Lubaniu.
W soboty, niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy - całodobowo– dwóch pracowników ochrony na zmianie.
1c)
A) Dozoru w tym odbierania telefonów i bezzwłocznego (nie później niż w ciągu 15 min) przekazywania przyjętego zgłoszenia, interwencji oraz awarii wyznaczonym pracownikom Spółki.
B) Odnotowywania godziny wejścia i wyjścia na teren Zakładu pracowników wykonujących pracę poza godzinami pracy Zakładu lub innych osób upoważnionych przez Zleceniodawcę.
C) Obowiązku odbierania zgłoszeń ustnych, telefonicznych oraz powiadamiania uprawnionych pracowników Zamawiającego o zgłoszeniach związanych z wykonywaniem zadań komunalnych realizowanych przez Zamawiającego, w terminie 10 min od momentu przyjęcia zgłoszenia.
D) Ochrona obiektu pełniona będzie:
Całotygodniowo – od poniedziałku do piątku od godz. 15:00 do 6:00 dnia następnego – dwóch pracowników ochrony na zmianie.
W soboty, niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy - całodobowo– dwóch pracowników ochrony na zmianie.
1d)
A) Dozoru w tym odbierania telefonów i bezzwłocznego (nie później niż w ciągu 15 min) przekazywania przyjętego zgłoszenia, interwencji oraz awarii wyznaczonym pracownikom Spółki.
B) odnotowywania godziny wejścia i wyjścia na teren Zakładu pracowników wykonujących pracę poza godzinami pracy Zakładu lub innych osób upoważnionych przez Zleceniodawcę.
C) Obowiązku odbierania zgłoszeń ustnych, telefonicznych oraz powiadamiania uprawnionych pracowników Zamawiającego o zgłoszeniach związanych z wykonywaniem zadań komunalnych realizowanych przez Zamawiającego, w terminie 10 min od momentu przyjęcia zgłoszenia.
D) Ochrona obiektu pełniona będzie:
Całotygodniowo – od poniedziałku do piątku od godz. 15:00 do 6:00 dnia następnego – jeden pracownik ochrony na zmianie.
W soboty, niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy - całodobowo– jeden pracownik ochrony na zmianie.
1e)
Zleceniodawca zleca a Zleceniobiorca przyjmuje na siebie obowiązki:
A) Podłączenia Lokalnego Systemu Alarmowego (LSA) Zleceniodawcy do Stacji Monitorowania Alarmów (SMA) Zleceniobiorcy,
B) Nadzoru elektronicznego (monitorowania) LSA obiektu przez SMA poprzez przyjmowanie informacji o zdarzeniach z obiektu,
C) Reakcji własnej Grupy – Interwencyjnej na terenie Lubania (SUFO) niezwłocznie po uzyskaniu sygnału ze SMA z wyłączeniem sytuacji niezależnych od Zleceniobiorcy, które czynią wykonanie zobowiązania w określonym terminie niemożliwym do realizacji,
D) Podjęcia na miejscu zdarzenia przez SUFO wszelkich niezbędnych, dopuszczonych prawem działań w celu ochrony mienia Zleceniodawcy,
E) Przekazywania osobom upoważnionym przez Zleceniodawcę lub odpowiednim instytucjom, informacji o alarmie, zgodnie z otrzymanym zleceniem,
F) Udostępnienia Zleceniodawcy nadajnika wraz z kartą SIM na czas trwania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1052523,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1065508,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1065508,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PIAST GROUP SP. Z O.O.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PIAST PATROL SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000456906
7.3.3) Ulica: JAWORZYŃSKA 67
7.3.4) Miejscowość: LEGNICA
7.3.5) Kod pocztowy: 59-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 866267,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- Dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu.
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych (odczynników) oraz dzierżawą analizatorów parametrów krytycznych dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGI W ZAKRESIE OCHRONY OSÓB I MIENIA CENTRALNEJ WOJSKOWEJ PRZYCHODNI LEKARSKIEJ "CePeLek" SP ZOZ
- Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w obiekcie Polskiego Wydawnictwa Muzycznego w Krakowie
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia dla Domu Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Spadkowej 4/6
- Świadczenie usług ochrony fizycznej oraz monitoringu ogrodzonego terenu na placu marsz. Józefa Piłsudskiego w Warszawie.
- Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Krakowie
- Świadczenie usług ochrony w sześciu obiektach Muzeum Narodowego w Szczecinie.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.