eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinWykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą "Przebudowa budynku przy ul. Żeromskiego 6 w Świnoujściu"- Etap I



Ogłoszenie z dnia 2021-05-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00052418 z dnia 2021-05-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą „Przebudowa budynku przy ul. Żeromskiego 6 w Świnoujściu”- Etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Statystyczny w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000331694

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Matejki 22

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-530

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 91/4597700

1.5.8.) Numer faksu: 91/4597714

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatUSSZC@stat.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szczecin.stat.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://urzadstatystyczny-szczecin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą „Przebudowa budynku przy ul. Żeromskiego 6 w Świnoujściu”- Etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49c38c2f-8c95-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052418

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016725/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą "Przebudowa budynku przy ul. Żeromskiego 6 w Świnoujściu"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023517/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: USSZC-WAD.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3886316,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku wczasowego i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń zlokalizowanych na parterze na Oddział Urzędu Statystycznego w Świnoujściu wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach zadania pod nazwą „Przebudowa budynku przy ul. Żeromskiego 6 w Świnoujściu - etap I”.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych branży budowlanej i instalacyjnej i dotyczy w szczególności:1. Robót rozbiórkowych2. Demontażu i montażu stolarki okiennej i drzwiowej3. Wzmocnienia konstrukcji budynku4. Izolacji termicznej ścian5. Renowacji elewacji ścian zewnętrznych i detali architektonicznych6. Malowania elewacji,7. Prace instalacyjne: instalacji kanalizacyjnej, wody, centralnego ogrzewania, elektrycznej i teletechnicznej.Szczegółowy zakres prac etapu I określa Opis Przedmiotu Zamówienia – stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.Obiekt podlegający przebudowie jest budynkiem wolnostojącym, wzniesionym na przełomie XIX i XX w., trzykondygnacyjnym w części podpiwniczonym. Powierzchnia użytkowa budynku: 570,45 m2, kubatura: 2 710 m3; powierzchnia zabudowy: 235,08 m2.Budynek podłączony jest do sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, energetycznej, gazowej i teletechnicznej. Odprowadzenie wód deszczowych powierzchniowe na teren działki.Działka budowlana nr 24 jest położona w rejonie miasta Świnoujście - przy ulicy Żeromskiego, będącej częścią Promenady Nadmorskiej - deptaku o długości kilku kilometrów, przebiegającego równolegle do linii brzegowej. Obiekt znajduje się w strefie ,,A2” ochrony historycznego zespołu Dzielnicy Nadmorskiej, obejmującą układ urbanistyczny dzielnicy uzdrowiskowo-kurortowej wraz z historyczną zabudową i zielenią (przedogródki, aleje) wpisany do rejestru zabytków pod nr 1177. Budynek jest ujęty w gminnej ewidencji zabytków miasta Świnoujście pod nr A 167.1.3. Roboty budowlane winny być wykonywane na podstawie: 1) dokumentacji projektowej, która posiada pozwolenie na budowę - Decyzja Nr 13/PB/2019 wydana przez Prezydenta Miasta Świnoujście – obejmująca przebudowę budynku wczasowego i zmianę sposobu użytkowania części pomieszczeń wczasowych na biura na parterze budynku przy ul. Stefana Żeromskiego 6, położonego na terenie działki nr 24 w obrębie 0002 w Świnoujściu;2) Decyzji Nr 1857/2018 z dnia 15 listopada 2018r. Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków dot. pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych na terenie historycznego układu urbanistycznego dzielnicy uzdrowiskowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44113330-7 - Okładziny

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262310-7 - Zbrojenie

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5230698

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5230698

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5230698

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUX-DOM IWONA FOGT-BUSLER

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8551536255

7.3.3) Ulica: PUŁASKIEGO 2/1

7.3.4) Miejscowość: ŚWINOUJŚCIE

7.3.5) Kod pocztowy: 72-600

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5230698,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

2021-05-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.