Ogłoszenie z dnia 2022-02-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00313270/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa hali sportowej wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą oraz przebudową istniejącego łącznika na terenie Zespołu Edukacyjnego w Skwierzynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skwierzyna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966929
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Skwierzyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-440
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 95 721 65 10
1.5.8.) Numer faksu: +48 95 721 65 39
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@skwierzyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skwierzyna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.skwierzyna.pl/zamowienia_publiczne/12/status/0/rodzaj/0/wzp/zwr/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa hali sportowej wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą oraz przebudową istniejącego łącznika na terenie Zespołu Edukacyjnego w Skwierzynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-586176b2-5cae-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00052435
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000781/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa hali sportowej wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą oraz przebudową istniejącego łącznika na terenie Zespołu Edukacyjnego w Skwierzynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00313270/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 12097396,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa hali sportowej wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą oraz przebudową istniejącego łącznika na terenie Zespołu Edukacyjnego w Skwierzynie, na działce nr 212/5 w obrębie 3 miasta Skwierzyna przy ulicy Mickiewicza 26.
Źródło dofinansowania: "RZĄDOWY FUNDUSZ POLSKI ŁAD: Program Inwestycji Strategicznych" Zakres inwestycji:
□ Wykonanie robót rozbiórkowych istniejącej nawierzchni chodników , bieżni sportowej; □ Częściowa likwidacja istniejących nasadzeń : wycinka ( pojedyncze drzewa i krzewy) kolidujące z przebiegiem drogi pożarowej oraz prawidłową lokalizacją ogrodzenia w granicy działki;. trawników - komunikacja piesza (chodniki) □ Rozbiórka ogrodzenia od strony ul. Sobieskiego, częściowa od ul. Mickiewicza oraz od. Ul. Traugutta ( wykonanie nowej bramy wjazdowej oraz furtki); □ Przebudowa uzbrojenia terenu - kolizje z projektowanym obiektem;
□ Nieznaczna niwelacja terenu z zachowaniem spadków umożliwiających spływ wód opadowych dla nowo projektowanej komunikacji kołowej ( droga pożarowa, nawierzchnia przepuszczalna) oraz pieszej ( bezprogowe przemieszczanie się osób niepełnosprawnych); □ Fundamentowanie schodów zewnętrznych oraz pochylni dla niepełnosprawnych; □ Lokalizacja zjazdu w ul. Traugutta ( wyjazd z drogi pożarowej); □ Budowa budynku hali sportowej - sala sportowa z zapleczem i kotłownią gazową ; □ Wykonanie robót ziemnych pod warstwy konstrukcyjne placów; chodników, miejsc parkingowych, drogi pożarowej, ciągów pieszo - jezdnych; remontowanych chodników; □ Wykonanie warstw konstrukcyjnych placów, chodników, miejsc parkingowych, drogi pożarowej, ciągów pieszo – jezdnych; remontowanych chodników □ Wykonanie nawierzchni placów, pasażu pieszych, chodników, miejsc parkingowych, jezdni, ciągów pieszo – jezdnych; remontowanych chodników; □ Wykonanie oświetlenia terenu ( wymiana istniejących słupów oraz lokalizacja nowych) wraz z siecią elektroenergetyczną;
□ Wykonanie elementów infrastruktury technicznej niezbędnej dla funkcjonowania nowo projektowanej hali sportowej (w tym: wykonanie przyłączy, instalacji odgromowej, instalacji oświetlenia zewnętrznego)
□ Wykonanie nowych nasadzeń oraz wykonanie nowych trawników;
CHARAKTERYSTYCZNE PARAMETRY TECHNICZNE PROJEKTOWANEGO OBIEKTU BUDOWLANEGO
poziom posadzki parteru - bez zmian w stosunku do stanu istniejącego tj. +0,00 =30,57 m.n.p.m
Powierzchnia zabudowy - 2 007 m2
Powierzchnia użytkowa Sali gimnastycznej – 1 187,49 m2
Powierzchnia użytkowa całość – 2 402 m2
Powierzchnia całkowita – 2 569 m2
Wysokość budynku - 10,63 m do najwyższej attyki ( budynek niski)
- 10,50m do kalenicy dachu nad segmentem Sali sportowej
Wysokość kondygnacji – 2,70m ( segment techniczno – magazynowy)
- 3,30m ( parter segm. zaplecza), 3,80m ( piętro segm. zaplecza)
- 7,70m( wysokość seg. sali sportowej ( do dźwigara)
Szerokość budynku - 40,12m
Długość budynku – 57,04m
Ilość kondygnacji nadziemnych - segm. Sali sportowej – 1, zaplecze – 2, segm. techn -mag – 1
Szczegółowy zakres robót zawierają:
• Przedmiary i dokumentacja techniczna - załącznik nr 8 do SWZ.
Uwagi:
a/ Inne nie ujęte w opisie elementy lub problemy zaistniałe w trakcie realizacji wyjaśniane będą na budowie w ramach nadzoru inwestorskiego.
b/ Wszystkie roboty ogólnobudowlane i rozbiórkowe prowadzić z zgodnie z obowiązującymi przepisami i „Technicznymi warunkami wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych” pod nadzorem uprawnionych osób.
c/ Wszystkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną oraz przepisami BHP i PPOŻ. i Ochrony Środowiska.
d/ Technologia wykonania robót może być zmieniona na inną pod warunkiem, że nie będzie o niższych parametrach technicznych i użytkowych po uzyskaniu pisemnej zgody Inwestora i autora projektu.
Uwagi ogólne:
Wszystkie elementy ujęte w opisach technicznych, a nie ujęte na rysunkach lub ujęte na rysunkach, a nie ujęte w opisach technicznych, winny być traktowane tak jakby były ujęte w obu. Podobnie wszystkie elementy ujęte w dokumentacji projektowej, a nie ujęte w kosztorysach lub ujęte w kosztorysach, a nie ujęte w dokumentacji winny być traktowane tak jakby były ujęte w obu.
W dokumentacji, przedmiarach robót – jeśli podane zostały nazwy i producenci materiałów i technologii – to podane zostały one jedynie jako przykładowe, w celu określenia parametrów technicznych i innych wymogów jakie spełnione muszą być, by mogły być użyte w czasie realizacji zadania inwestycyjnego.
Dopuszcza się stosowanie innych równoważnych materiałów, technologii o ile zachowane zostaną ich parametry w stosunku do przyjętych w dokumentacji.
Symbole, czy oznaczenia przyjęte na potrzeby kosztorysów należy także traktować jako typ - przykład. Bezwzględnie dopuszcza się inne materiały, innych producentów o podobnych - nie gorszych parametrach i standardach, o właściwościach takich samych lub zbliżonych do tych które zostały określone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Produkt powinien mieć te same cechy funkcjonalne.
Zamawiający nie zabezpiecza terenu na zaplecze budowy. Teren zaplecza budowy Wykonawca wygrodzi i zagospodaruje we własnym zakresie i na własny koszt, Zamawiający nie wskazuje lokalizacji terenu zaplecza. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany zgodnie z dokumentacją stanowiącą załącznik do SWZ. Szczegółowy przedmiot i zakres zamówienia określony jest w SWZ, w tym w projekcie budowlanym i projektach wykonawczych, jak również
specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45212225-9 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi
45212230-7 - Instalowanie szatni
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45314310-7 - Układanie kabli
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45331230-7 - Instalowanie urządzeń chłodzących
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16697018,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19626547,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16697018,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOTECH sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992107027
7.3.3) Ulica: Podmiejska Boczna 16
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
- roboty konstrukcyjno-architektoniczne,
- roboty elektryczne,
- roboty sanitarne,
- zagospodarowanie terenu.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16697018,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- Rewitalizacja budynku gospodarczego w Złotopolu
- Remont wnętrza parteru budynku biurowego - kopii spichlerza ze Skandawy w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku
więcej: Urządzenia do nadzoru wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.