Ogłoszenie z dnia 2024-01-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00569260/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do nieruchomości będących we władaniu Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Opolu na okres 13 miesięcy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ TERENOWY W OPOLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 36784953800113
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 6
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-068
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77/4000-900
1.5.8.) Numer faksu: 77/4000-951
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.opole@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna / Agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do nieruchomości będących we władaniu Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Opolu na okres 13 miesięcy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b8a822f-9ff6-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00052460
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00115533/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa energii elektrycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00569260
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OP.WOP.ZP.20.2023.D
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 367241,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do nieruchomości będących we władaniu Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Opolu na okres 13 miesięcy.
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym lokalizacja obiektu, przewidziane zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie obowiązywania umowy, rodzaj taryf i moc przyłączeniową określono w załączniku nr 4 do swz.
2) Wskazane w załączniku nr 1 ilości są wartościami szacunkowymi (obliczonymi na podstawie bieżącego zużycia energii w roku 2022r./2023r.) nieodzwierciedlającymi realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Rzeczywiste rozliczenia za dostawę energii elektrycznej odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych według stawek wynikających ze złożonej przez Wykonawcę oferty. Wskazane w ofercie stawki będą niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy, z zastrzeżeniem §15 Projektowanych postanowień umowy – załącznik nr 3 do swz.
3) Łączną ilość energii elektrycznej dostarczaną w okresie realizacji Umowy w ramach zamówienia do wszystkich punktów poboru energii elektrycznej opisanych w załączniku nr 4 do swz prognozuje się na poziomie 151 656,00 kWh.
4) Zamawiający gwarantuje, iż zrealizuje zamówienie na poziomie nie niższym niż 60 % łącznego wolumenu określonego w pkt 3).
5) Dostawa – sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych: przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022r., poz. 1385 z p.zm.), przepisach wykonawczych do tej ustawy, a w szczególności Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 28 kwietnia 2023 roku w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2023r poz 819) oraz przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, zasadami określonymi w koncesji na obrót energią elektryczną (OEE), w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej („IRiESD”) oraz postanowieniami projektowanych postanowień umowy.
6) Zamawiający informuje, że posiada obowiązujące umowy na dostawę i dystrybucję energii elektrycznej. Umowy dystrybucyjne dot. wszystkich pozycji wskazanych w załączniku nr 4 do swz zawarte są na czas nieokreślony.
7) Umowa dla poszczególnych miejsc dostarczania energii elektrycznej z nowym Wykonawcą będzie obowiązywać po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy oraz przyjęcia umowy przez OSD. Zamawiający wymaga ciągłości dostaw.
8) Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca przygotował wzór pełnomocnictwa do zgłoszenia umowy sprzedaży energii elektrycznej do OSD, zawierający zapisy uwzględniające aktualne zapisy IRiESD OSD. Zamawiający udzieli wybranemu Wykonawcy wszystkich niezbędnych informacji i dokumentów z tym związanych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian we wzorze pełnomocnictwa Wykonawcy.
9) Wykonawca otrzyma, najpóźniej w dniu podpisania umowy w formie pisemnej jak również edytowalnej wersji elektronicznej w formacie xls wszystkie niezbędne informacje i dokumenty potrzebne do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy.
10) zawarcie umowy z Wybranym Wykonawcą nastąpi na wzorze umownym Zamawiającego – projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 3 do swz.
11) Zamawiający informuje, że będzie samodzielnie kontrolował wydatkowanie środków przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia.
12) Pozostałe informacje o przedmiocie zamówienia zostały zawarte w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 3 do swz.
13) Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi: 13 miesięcy,
14) Przewidywany termin rozpoczęcia i zakończenia dostawy energii elektrycznej od 02.03.2024r. do 02.04.2025 r. po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy oraz przyjęcia umowy do realizacji przez OSD.
15) W przypadku gdy czas od dnia podpisania umowy do dnia rozpoczęcia dostawy energii elektrycznej będzie niewystarczający tj. krótszy niż 21 dni, termin rozpoczęcia dostawy energii elektrycznej, o którym mowa w pkt 14) zostanie przesunięty o czas niezbędny na przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, jednakże nie dłuższy niż 10 dni.
16) Zamawiający informuje, że punkt poboru PPE nr 59032241320116199 (pozycja 6 w tabeli – załącznik nr 4 do swz) dotyczy archiwum zakładowego w KOWR OT w Opolu, w zw. z czym, spełnia wymagania dla odbiorcy uprawnionego, o którym mowa w art. 2 ust. 2 pkt e) tiret 12 ustawy o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu niektórych odbiorców w 2023 roku (Dz.U. 2022 poz. 2243). Wykonawca podaje w formularzu cenowym cenę za kWh tak jak dla pozostałych punktów poboru. Ewentualna zmiana ceny dla powyższego punktu poboru odbędzie się zgodnie z §15 ust. 1 pkt 1 lit. b) projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 3 do swz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117518,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149789,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117518,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektra S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010379536
7.3.3) Ulica: Skierniewicka 10A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117518,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Usługa przeglądów technicznych sprzętu medycznego.
- przygotowanie i przeprowadzenie zajęć z doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe na terenie woj. opolskiego
- "Przebudowa przystani kajakowej - opracowanie dokumentacji"
- Kompleksowe świadczenie przez Wykonawcę na rzecz USK w Opolu dostawy gazu ziemnego wysokometanowego grupy E przeznaczonego na cele opałowe wraz z usługą dystrybucji.
- TP.D.DT.68.24_Zakup wraz z dostawą wyposażenia stołów operacyjnych dla potrzeb Bloku Operacyjnego
- TP.D.BO.67.24 Zakup wraz z dostawą testu czystości pola operacyjnego oraz nośnika do antybiotyku w ramach zabezpieczenia zabiegów rewizyjnych stawu biodrowego/kolanowego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej do obiektu Zespołu Szkół w Chocianowie oraz odkup energii elektrycznej oddanej do sieci instalacji fotowoltaicznej
- Kompleksowa dostawa w 2025 roku energii elektrycznej dla Centrum Sztuki Współczesnej ŁAŹNIA
- Świadczenie usługi kompleksowej polegającej na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usługi jej dystrybucji na potrzeby Gminy Krzeszów
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby członków spółdzielni energetycznej Biodar w Ustroniu Morskim na lata 2025- 2026'
- Dostawa Energii Elektrycznej dla obiektów Szpitala Miejskiego w Miastku Sp. z o.o. II
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do budynku Centrum Informatyki Statystycznej w Radomiu przy ul. Planty 39/45
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.