Ogłoszenie z dnia 2023-01-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zad.VI Rozszerzenie zakresu zamówienia: Inwentaryzacja zieleni na wybranych obiektach ZZM w ramach proj. Budowa systemu do zarządzania zasobem zieleni miejskiej: e-platforma Zieleń we Wrocławiu-etap1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932104838
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Śląska 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-118
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzm.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zzm-wroc.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zad.VI Rozszerzenie zakresu zamówienia: Inwentaryzacja zieleni na wybranych obiektach ZZM w ramach proj. Budowa systemu do zarządzania zasobem zieleni miejskiej: e-platforma Zieleń we Wrocławiu-etap12.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b06f4b1e-9b61-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00052501
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029169/40/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.19 Zad.VI-Zam.podobne w Inwentaryzacji zieleni na wybranych obiektach ZZM w ramach projektu Budowa systemu do zarządzania zasobem zieleni miejskiej we Wrocławiu: e-platforma Zieleń we Wrocławiu - etap 1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. "Budowa systemu do zarządzania zasobem zieleni miejskiej we Wrocławiu: e-platforma Zieleń we Wrocławiu - etap 1", który został wybrany do dofinansowania w ramach Działania 2.1 E-usługi publiczne Poddziałania 2.1.2 E-usługi publiczne – ZIT WROF, Osi Priorytetowej nr 2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 – 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie zostanie udzielone w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp tj.: - w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. W przedmiotowej sprawie zamówienia podobne zostały przewidziane w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego ZP/PN/220/71/2021/DMAK, ogłoszenie o zamówieniu Dz.U./S S218 574405-2021-PL z dnia 10.11.2021r. a wszystkie ww. przesłanki zostały spełnione. Zamówienie podstawowe zostało udzielone dla Zadania V w dniu 28.02.2022 r. Wykonawcy, tj. firmie Instytut Drzewa Sp. z o.o., w wyniku ww. przetargu nieograniczonego.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 2021/S 218-574405
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZWR/220/76/2022/DMAK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest wykonanie inwentaryzacji zieleni na wybranych obiektach ZZM, stanowiącej dane wejściowe do Systemu do zarządzania zasobem zieleni miejskiej, który będzie wdrażany u Zamawiającego. Wykonanie inwentaryzacji, w tym oznakowanie drzew arbotagami, ma na celu zbadanie ilości, rodzaju, parametrów i kondycji drzew, zapewnienie lepszej możliwości zarządzania drzewami i ich przeglądami oraz wskazanie zaleceń do wykonania. Realizacja inwentaryzacji będzie przeprowadzona w szczególności dla poprawy bezpieczeństwa osób i mienia w otoczeniu drzew oraz zwiększenia perspektywy bezpiecznego i długoterminowego utrzymania starodrzewu na terenie Wrocławia.
W ramach przedmiotu zamówienia zostanie zrealizowany tylko Etap 1:
(Zamówienie podstawowe - inwentaryzacja podstawowa):
1.1 Określenie lokalizacji drzew
1.2 Otagowanie drzew
1.3 Określenie gatunków, odmian i obwodów drzew
4.5.3.) Główny kod CPV: 71510000-6 - Usługi badania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
73100000-3 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe
71355000-1 - Usługi pomiarowe
72320000-4 - Usługi bazy danych
71354000-4 - Usługi sporządzania map
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie przepisu art. 255 pkt 1 ustawy Pzp tj. nie złożono żadnej oferty tu „oferty negocjacyjnej” oraz przepisu art. 255 pkt 8 ustawy Pzp tj. z uwagi na to, iż w konsekwencji braku złożenia „oferty negocjacyjnej” - negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.W dniu 2.01.2023r. o godz. 10:00 miały rozpocząć się negocjacje z Wykonawcą Instytut Drzewa Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Oboźnej 145 (52-244) Wrocław. Negocjacje dotyczyły Zadania VI - Rozszerzenie zakresu zamówienia pn. Inwentaryzacja zieleni na wybranych obiektach ZZM w ramach projektu pn. "Budowa systemu do zarządzania zasobem zieleni miejskiej we Wrocławiu: e-platforma Zieleń we Wrocławiu - etap 1”, (zamówienie podobne do Zadania II) (ZP/ZWR/220/76/2022/DMAK)
Niestety do wyznaczonego terminu negocjacji ww. Wykonawca nie złożył pełnej „oferty negocjacyjnej” tj. złożył jedynie Formularz negocjacyjny z ogólną ceną, jednakże bez wymaganego łącznie z nim Kosztorysu ofertowego, a więc nie złożył dokumentów stanowiących podstawę do wszczęcia i przeprowadzenia negocjacji.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na osiedlu w Jamnicy"
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2519L na odc. od drogi powiatowej nr 2522L do drogi wojewódzkiej nr 743"
- WYKONANIE OPRACOWANIA DOTYCZĄCEGO MIGRACJI KURAKÓW LEŚNYCH WSIEDLONYCH NA TERENIE NADLEŚNICTWA RUSZÓW, NA PODSTAWIE WYKONYWANYCH POMIARÓW TELEMETRYCZNYCH I OBSERWACJI BEZPOŚREDNIEJ
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3900P na odcinku Nacław - Gryżyna o ścieżkę rowerową oraz przebudowa drogi powiatowej nr 3900P wraz z kładką rowerową i oświetleniem w m. Nielęgowo
- Wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej w budynku Internatu Piętro I przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Oleszycach
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.