eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaŚwiadczenie usług w zakresie koszenia trawników oraz przycinania żywopłotów i krzewów na terenach nieruchomości stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzanych przez ZGM, w podziale na 2 części



Ogłoszenie z dnia 2021-05-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00052516 z dnia 2021-05-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie koszenia trawników oraz przycinania żywopłotów i krzewów na terenach nieruchomości stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzanych przez ZGM, w podziale na 2 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070019077

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipnicka 26

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33499 06 02

1.5.8.) Numer faksu: 33499 06 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgm.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/1a845615-3c29-4e2e-b26d-6b91f18a3b26

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie koszenia trawników oraz przycinania żywopłotów i krzewów na terenach nieruchomości stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzanych przez ZGM, w podziale na 2 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abbd620a-8582-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052516

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017639/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZGM/DZ-JR/18/2021/LE

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 175789,77 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 175788,77 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część 1 zamówienia – REJON I:a) przewidywana ilość powierzchni trawników przewidzianych do koszenia oraz żywopłotów i krzewów przewidzianych do przycinania w zakresie części 1 zamówienia - REJON I wynosi:- całkowita ilość powierzchni trawników – 138 643,68 m2,- całkowita ilość powierzchni żywopłotów i krzewów przewidzianych do przycinania stanowi ok. – 13 864,37 m2,b) szczegółowa lokalizacja wraz z powierzchniami przewidzianymi do świadczenia ww. usług, dla części 1 zamówienia, została określona w załączniku nr 3 do siwz i umowy – „Wykaz nieruchomości dla REJONU I”,c) ww. ilości są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości poszczególnych rodzajów usług w ciągu trwania realizacji zamówienia w zależności od potrzeb Zamawiającego oraz występujących warunków atmosferycznych, których nie można przewidzieć na dzień ogłoszenia niniejszego zamówienia oraz w trakcie trwania umowy,d) w ramach niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje dwukrotne koszenie trawników oraz dwukrotną przycinkę żywopłotów i krzewów, a także w razie potrzeby, wyłącznie na zlecenie Zamawiającego, kolejne interwencyjne koszenie trawników. Szczegółowy zakres usług został określony w ust. 5 pkt. 1 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający wymaga wykonania usług w następujących terminach:- koszenie trawników odbywać się będzie:- 1 koszenie w zależności od występujących warunków atmosferycznych w okresie - maj/czerwiec 2021r., - 2 koszenie w zależności od występujących warunków atmosferycznych w okresie - lipiec/sierpień 2021r., - w razie potrzeby kolejne interwencyjne koszenie wykonywane wyłącznie na zlecenie, na terenie wskazanym przez Zamawiającego w okresie – sierpień/wrzesień 2021r., - przycinanie żywopłotów i krzewów odbywać się będzie:- 1 przycinanie w zależności od występujących warunków atmosferycznych w okresie - czerwiec/lipiec 2021r.,- 2 przycinanie w zależności od występujących warunków atmosferycznych w okresie - wrzesień/październik 2021r.,przy czym Zamawiający zastrzega sobie możliwość, że terminy określone powyżej mogą ulegać przesunięciom na inne, w zależności od potrzeb Zamawiającego oraz panujących, w danym okresie, warunków atmosferycznych,

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

4.5.5.) Wartość części: 110776,30 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część 2 zamówienia – REJON II:a) przewidywana ilość powierzchni trawników przewidzianych do koszenia oraz żywopłotów i krzewów przewidzianych do przycinania w zakresie części 2 zamówienia - REJON II wynosi:- całkowita ilość powierzchni trawników – 81 367,29 m2,- całkowita ilość powierzchni żywopłotów i krzewów przewidzianych do przycinania stanowi ok. – 8 136,73 m2,b) szczegółowa lokalizacja wraz z powierzchniami przewidzianymi do świadczenia ww. usług, dla części 2 zamówienia, została określona w załączniku nr 3a do siwz i umowy – „Wykaz nieruchomości dla REJONU II”,c) ww. ilości są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości poszczególnych rodzajów usług w ciągu trwania realizacji zamówienia w zależności od potrzeb Zamawiającego oraz występujących warunków atmosferycznych, których nie można przewidzieć na dzień ogłoszenia niniejszego zamówienia oraz w trakcie trwania umowy,d) w ramach niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje dwukrotne koszenie trawników oraz dwukrotną przycinkę żywopłotów i krzewów, a także w razie potrzeby, wyłącznie na zlecenie Zamawiającego, kolejne interwencyjne koszenie trawników. Szczegółowy zakres usług został określony w ust. 5 pkt. 1 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający wymaga wykonania usług w następujących terminach:- koszenie trawników odbywać się będzie:- 1 koszenie w zależności od występujących warunków atmosferycznych w okresie - maj/czerwiec 2021r., - 2 koszenie w zależności od występujących warunków atmosferycznych w okresie - lipiec/sierpień 2021r., - w razie potrzeby kolejne interwencyjne koszenie wykonywane wyłącznie na zlecenie, na terenie wskazanym przez Zamawiającego, w okresie – sierpień/wrzesień 2021r., - przycinanie żywopłotów i krzewów odbywać się będzie:- 1 przycinanie w zależności od występujących warunków atmosferycznych w okresie - czerwiec/lipiec 2021r.,- 2 przycinanie w zależności od występujących warunków atmosferycznych w okresie - wrzesień/październik 2021r.,przy czym Zamawiający zastrzega sobie możliwość, że terminy określone powyżej mogą ulegać przesunięciom na inne, w zależności od potrzeb Zamawiającego oraz panujących, w danym okresie, warunków atmosferycznych,

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

4.5.5.) Wartość części: 65012,47 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114247,95

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159168,5

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119788,14

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Robert Tomala „ROBART"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372416115

7.3.3) Ulica: Stanisława Mikołajczyka 52a

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119788,14

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57998,59

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103694,47

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57998,59

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wycinka Drzew Ireneusz Ferdynus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372403377

7.3.3) Ulica: Wyzwolenia 98

7.3.4) Miejscowość: Wilkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 43-365

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57998,59

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.