Ogłoszenie z dnia 2021-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00017639/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-15
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00052516 z dnia 2021-05-12 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie koszenia trawników oraz przycinania żywopłotów i krzewów na terenach nieruchomości stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzanych przez ZGM, w podziale na 2 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070019077
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipnicka 26
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33499 06 02
1.5.8.) Numer faksu: 33499 06 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgm.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/1a845615-3c29-4e2e-b26d-6b91f18a3b261.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie koszenia trawników oraz przycinania żywopłotów i krzewów na terenach nieruchomości stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzanych przez ZGM, w podziale na 2 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abbd620a-8582-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052516
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017639/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGM/DZ-JR/18/2021/LE
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 175789,77 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 175788,77 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 1 zamówienia – REJON I:a) przewidywana ilość powierzchni trawników przewidzianych do koszenia oraz żywopłotów i krzewów przewidzianych do przycinania w zakresie części 1 zamówienia - REJON I wynosi:- całkowita ilość powierzchni trawników – 138 643,68 m2,- całkowita ilość powierzchni żywopłotów i krzewów przewidzianych do przycinania stanowi ok. – 13 864,37 m2,b) szczegółowa lokalizacja wraz z powierzchniami przewidzianymi do świadczenia ww. usług, dla części 1 zamówienia, została określona w załączniku nr 3 do siwz i umowy – „Wykaz nieruchomości dla REJONU I”,c) ww. ilości są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości poszczególnych rodzajów usług w ciągu trwania realizacji zamówienia w zależności od potrzeb Zamawiającego oraz występujących warunków atmosferycznych, których nie można przewidzieć na dzień ogłoszenia niniejszego zamówienia oraz w trakcie trwania umowy,d) w ramach niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje dwukrotne koszenie trawników oraz dwukrotną przycinkę żywopłotów i krzewów, a także w razie potrzeby, wyłącznie na zlecenie Zamawiającego, kolejne interwencyjne koszenie trawników. Szczegółowy zakres usług został określony w ust. 5 pkt. 1 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający wymaga wykonania usług w następujących terminach:- koszenie trawników odbywać się będzie:- 1 koszenie w zależności od występujących warunków atmosferycznych w okresie - maj/czerwiec 2021r., - 2 koszenie w zależności od występujących warunków atmosferycznych w okresie - lipiec/sierpień 2021r., - w razie potrzeby kolejne interwencyjne koszenie wykonywane wyłącznie na zlecenie, na terenie wskazanym przez Zamawiającego w okresie – sierpień/wrzesień 2021r., - przycinanie żywopłotów i krzewów odbywać się będzie:- 1 przycinanie w zależności od występujących warunków atmosferycznych w okresie - czerwiec/lipiec 2021r.,- 2 przycinanie w zależności od występujących warunków atmosferycznych w okresie - wrzesień/październik 2021r.,przy czym Zamawiający zastrzega sobie możliwość, że terminy określone powyżej mogą ulegać przesunięciom na inne, w zależności od potrzeb Zamawiającego oraz panujących, w danym okresie, warunków atmosferycznych,4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
4.5.5.) Wartość części: 110776,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część 2 zamówienia – REJON II:a) przewidywana ilość powierzchni trawników przewidzianych do koszenia oraz żywopłotów i krzewów przewidzianych do przycinania w zakresie części 2 zamówienia - REJON II wynosi:- całkowita ilość powierzchni trawników – 81 367,29 m2,- całkowita ilość powierzchni żywopłotów i krzewów przewidzianych do przycinania stanowi ok. – 8 136,73 m2,b) szczegółowa lokalizacja wraz z powierzchniami przewidzianymi do świadczenia ww. usług, dla części 2 zamówienia, została określona w załączniku nr 3a do siwz i umowy – „Wykaz nieruchomości dla REJONU II”,c) ww. ilości są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości poszczególnych rodzajów usług w ciągu trwania realizacji zamówienia w zależności od potrzeb Zamawiającego oraz występujących warunków atmosferycznych, których nie można przewidzieć na dzień ogłoszenia niniejszego zamówienia oraz w trakcie trwania umowy,d) w ramach niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje dwukrotne koszenie trawników oraz dwukrotną przycinkę żywopłotów i krzewów, a także w razie potrzeby, wyłącznie na zlecenie Zamawiającego, kolejne interwencyjne koszenie trawników. Szczegółowy zakres usług został określony w ust. 5 pkt. 1 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający wymaga wykonania usług w następujących terminach:- koszenie trawników odbywać się będzie:- 1 koszenie w zależności od występujących warunków atmosferycznych w okresie - maj/czerwiec 2021r., - 2 koszenie w zależności od występujących warunków atmosferycznych w okresie - lipiec/sierpień 2021r., - w razie potrzeby kolejne interwencyjne koszenie wykonywane wyłącznie na zlecenie, na terenie wskazanym przez Zamawiającego, w okresie – sierpień/wrzesień 2021r., - przycinanie żywopłotów i krzewów odbywać się będzie:- 1 przycinanie w zależności od występujących warunków atmosferycznych w okresie - czerwiec/lipiec 2021r.,- 2 przycinanie w zależności od występujących warunków atmosferycznych w okresie - wrzesień/październik 2021r.,przy czym Zamawiający zastrzega sobie możliwość, że terminy określone powyżej mogą ulegać przesunięciom na inne, w zależności od potrzeb Zamawiającego oraz panujących, w danym okresie, warunków atmosferycznych,4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
4.5.5.) Wartość części: 65012,47 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114247,95
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159168,5
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119788,14
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Robert Tomala „ROBART"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372416115
7.3.3) Ulica: Stanisława Mikołajczyka 52a
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119788,14
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57998,59
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103694,47
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57998,59
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wycinka Drzew Ireneusz Ferdynus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372403377
7.3.3) Ulica: Wyzwolenia 98
7.3.4) Miejscowość: Wilkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 43-365
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WYCINKA DRZEW Ireneusz Ferdynus
jakie przetargi wygrała firma
WYCINKA DRZEW Ireneusz Ferdynus
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57998,59
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Remont 10 lokali mieszkalnych - pustostanów stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części - etap II / 2025
- Zakup urządzeń i stanowisk demonstracyjnych w zakresie odnawialnych źródeł energii na potrzeby realizacji projektu "Spleceni z miastem".
- Realizacja zadań związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu bielskiego w latach 2025-2026.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla termomodernizacji budynku Domu Pomocy Społecznej "Domu Nauczyciela" przy ul. Pocztowej 14a w Bielsku-Białej.
- Remont 10 lokali mieszkalnych - pustostanów stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części - etap I/2025
- 59/24 - Realizacja usługi farmaceutycznej polegającej na sporządzaniu mieszanin do żywienia pozajelitowego wraz z ich dostawą w postaci worków dla Oddziału Neonatologicznego Sz. Woj. w Bielsku-Białej"
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku oraz zieleni na terenie Gminy Rychwał
- Przebudowa skrzyżowań drogi powiatowej nr 3304E - ul. Grota Roweckiego z ul. Bugaj i ul. Nawrockiego w Pabianicach w zakresie połączenia dróg rowerowych
- Bieżące utrzymanie i konserwacja zieleni miejskiej na terenie miasta Syców w roku 2025
- Utrzymanie czystości, pielęgnacja terenów zieleni miejskiej oraz odśnieżanie i zwalczanie skutków gołoledzi na terenie miasta Dobre Miasto w 2025 r
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości i porządku na drogach w ramach zadania "Utrzymanie dróg powiatowych"
- Świadczenie usług utrzymania i pielęgnacji zieleni miejskiej na terenie Konstantynowa Łódzkiego w roku 2025
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.