Ogłoszenie z dnia 2025-01-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00653371/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa telefonów komórkowych dla pracowników NASK-PIB”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nask.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
telekomunikacja/IT
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa telefonów komórkowych dla pracowników NASK-PIB”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e9ff6d9-694e-47db-81f2-0b97d8256a99
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00052591
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00653371
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZPiZ.2611.24.2024.388.PKO[OSE2023][OSE2024][KSC2023][KSC2024]
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 230583,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych telefonów komórkowych dla pracowników Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej – Państwowego Instytutu Badawczego, zwanego dalej „NASK-PIB” lub „Zamawiającym” wraz z zapewnieniem gwarancji przez Wykonawcę.
2. Przedmiotem zamówienia w ramach zamówienia podstawowego jest:
1) sukcesywna dostawa przez Wykonawcę fabrycznie nowych telefonów komórkowych, zwanych dalej: „Sprzętem” lub „Urządzeniem” lub „Telefonem” dla Zamawiającego o wymaganiach minimalnych określonych w Rozdziale IV Załącznika nr 1 do SWZ-SOPZ, zwanego dalej „SOPZ”, według poniższych 2 (słownie: dwóch) Grup:
a) Grupa I - telefony komórkowe - 10 szt.,
b) Grupa II - telefony komórkowe - 90 szt.
2) Zapewnienie gwarancji dla Sprzętu przez Wykonawcę , o którym mowa w pkt 1) przez okres co najmniej 24 miesięcy, liczonych od dnia podpisania Protokołu Odbioru Zamówienia Jednostkowego bez zastrzeżeń dla danego Zamówienia jednostkowego. Wydłużenie okresu gwarancji Sprzętu stanowi kryterium oceny ofert, o którym mowa w Rozdziale XV ust. 3 SWZ.
3. Przedmiotem zamówienia w ramach prawa opcji jest:
1) sukcesywna dostawa przez Wykonawcę fabrycznie nowych telefonów komórkowych, zwanych dalej: „Sprzętem” lub „Urządzeniem” lub „Telefonem” dla Zamawiającego o wymaganiach minimalnych określonych w Rozdziale IV SOPZ, według poniższych 2 (słownie: dwóch) Grup:
a) Grupa I - telefony komórkowe - 2 szt.,
b) Grupa II - telefony komórkowe - 10 szt.
przy czym w ramach prawa opcji, Zamawiający jest uprawniony także do wydłużenia okresu obowiązywania Umowy na zasadach wskazanych w Rozdziale IV ust. 5 poniżej;
2) Zapewnienie gwarancji dla Sprzętu przez Wykonawcę , o którym mowa w ust. 3 pkt 1) przez okres co najmniej 24 miesięcy, liczonych od dnia podpisania Protokołu Odbioru Zamówienia Jednostkowego bez zastrzeżeń dla danego Zamówienia jednostkowego.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany jako SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ.
5. Planowana szacunkowa liczba Sprzętu, wskazana w ust. 2 pkt 1) (zamówienie podstawowe) i ust. 3 pkt 1) (zamówienie w ramach prawa opcji) powyżej, stanowi założenie Zamawiającego co do przewidywanej liczby zamawianego Sprzętu przez cały okres trwania umowy. Zamawiający składa Zamówienia jednostkowe stosownie do swoich potrzeb i nie jest zobowiązany do złożenia Zamówienia jednostkowego u Wykonawcy do kwoty wskazanej w § 8 ust. 1 Umowy. Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania 40% kwoty maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa w §8 ust. 1 pkt 1) Umowy (dalej: gwarantowana ilość).
6. Termin realizacji zamówienia wynosi 6 miesięcy, liczonych od dnia zawarcia Umowy, z zastrzeżeniem, że Sprzęt będzie dostarczany do Zamawiającego sukcesywnie, na podstawie jednostkowych Zamówień, o których mowa w § 7 ust. 1 Umowy. Terminy realizacji poszczególnych Zamówień będą każdorazowo wskazywane w formularzu jednostkowego Zamówienia, z uwzględnieniem § 7 ust. 1 pkt 2) Umowy.
7. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane, a wskazane powyżej odniesienia należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
8. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały zastosowane odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SWZ norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna lub system referencji technicznych należy przyjąć, że w odniesieniu do nich użyto sformułowania „lub równoważne”.
9. Pod pojęciem rozwiązań równoważnych Zamawiający rozumie taki Sprzęt, który w równoważnym stopniu spełnia warunki określone w SOPZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
10. Dowody, w szczególności przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, potwierdzające, że proponowane przez Wykonawcę rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia nie podlegają uzupełnieniu.
11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32250000-0 - Telefony komórkowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307795,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307795,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307795,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOYA Systemy Komputerowe Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251641289
7.3.3) Ulica: ul. Taternicza 41
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 92-104
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TOYA SYSTEMY KOMPUTEROWE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"TOYA SYSTEMY KOMPUTEROWE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 307795,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany przez okres 6 miesięcy, liczonych od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem możliwości skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w § 2 ust. 4 i nast. Umowy
3. Sprzęt będzie dostarczany do Zamawiającego sukcesywnie, na podstawie Zamówień jednostkowych, na zasadach o których mowa w § 7 ust. 1 Umowy. Terminy realizacji poszczególnych Zamówień będą każdorazowo wskazywane w formularzu Zamówienia.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie składu tekstu Suplementu 2025 do Farmakopei Polskiej wyd. XIII i druku tej publikacji jako jednotomowych książek oraz wersji elektronicznej kumulatywnego wyd. FP XIII na pendrive, z dostawą
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Rozwój infrastruktury kultury Muzeum Wnętrz w Otwocku Wielkim"
- Wykonanie badań instalacji elektrycznej i piorunochronnej zgodnie z ustawą Prawo budowlane, w budynkach Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy: AEZ/S-015/2025
- Wykonanie robót remontowych wraz z wykonaniem instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w pomieszczeniach GE300, GE310 i GE311 w Gmachu Elektrotechniki.
- Remont oświetlenia terenu w Leśmierzu
- Świadczenie na rzecz Teatru Narodowego usług informatycznych
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.