Ogłoszenie z dnia 2023-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00018388/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkoły Podstawowej nr 2 i Przedszkola w Zagnańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 I PRZEDSZKOLA W ZAGNAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260018300
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Turystyczna 59
1.5.2.) Miejscowość: Zagnańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-050
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 48413113275
1.5.8.) Numer faksu: 48413113275
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@sp2zagnansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zagnansk.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zagnansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkoły Podstawowej nr 2 i Przedszkola w Zagnańsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5414548-90b4-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00052614
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017635/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkoły Podstawowej nr 2 i Przedszkola w Zagnańsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00018388
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D.26.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 173033,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ARTYKUŁY SPOZYWCZEPRZYPRAWY: zapach świeży po otwarciu produktów, bez dodatku glutaminianu sodu, barwników bez oznak spleśnienia, grudek, produkty gotowane sypkie, bez sklejania się twarde sprężyste, produkty z puszek bez pleśni, mętnej konsystencji.
MAKARONY: Sporządzone z najwyższej jakości mąki, zawierające pszenice durum, po ugotowaniu nie skleja się, jest twardy i sprężysty, zachowuje naturalny zapach i kolor.
Częstotliwość dostaw części 1 : 3 x w tygodniu
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 30081,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
MIĘSO WIEPRZOWE I WOŁOWE,Barwa mięsa świeżego powinna być bladoróżowa do czerwonej. Mięso soczyste, barwa, zapach, konsystencja, powierzchnia i przekrój mają świadczyć o świeżości, bez dodatku GMO,
produktu mięso polskiego pochodzenia z bieżące produkcji i bezpośredniego rozbioru (warunek konieczny )
Częstotliwość dostaw części 2: w zależności od jadłospisu
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 27619,05 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
MIĘSO: DRÓB I PRODUKTY DROBIOWE (świeże),Częstotliwość dostaw części 3: w zależności od jadłospisu
4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 9523,81 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
MROŻONKI I RYBY,OWOCE WARZYWA MROŻONE
Warzywa owoce świeże bez uszkodzeń, odpowiednio mrożone,
RYBY
Ryby świeże, mrożone odpowiednio całe , zapach smak świeży, po odmrożeniu nie rozpadają się , bez glazury SHP
Zamawiający w części 4 art., mrożonki i ryby wymaga od Wykonawcy udostępnienia lub bezpłatnej dzierżawy 3 zamrażarek o pojemności 271 l na czas obowiązywania umowy.
Częstotliwość dostaw części 4: w zależności od jadłospisu
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.5.5.) Wartość części: 28571,43 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
NABIAŁ I PRODUKTY MLECZARSKIE Świeżość, dobry smak po otwarciu produktów, niezbrylone sery naturalne, gęste jogurtyCzęstotliwość dostaw części 5: 3x w tygodniu
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 15238,10 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
WĘDLINYWędliny: konsystencja ścisła, barwa na przekroju jasno różowa, smak i zapach charakterystyczny dla mięsa peklowanego, parzonego i użytych przypraw, dopuszczalne pojedyncze skupiska galarety.
Częstotliwość dostaw części 6: codziennie
4.5.3.) Główny kod CPV: 15131130-5 - Wędliny
4.5.5.) Wartość części: 4857,14 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PIECZYWOChrupiące, świeże, niegumiaste dostawa świeżego pieczywa, wyrobów piekarskich (świeżej z bieżącej produkcji maksymalnie 12 godzin od momentu wypieku)
Częstotliwość dostaw części 7: codziennie
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 7619,05 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
WARZYWA , OWOCE ŚWIEŻEJABŁKA , GRUSZKI, OWOCE I WARZYWA
Owoce, warzywa, powinny być nie zwiędnięte, skorupka twarda, bez uszkodzeń zewnętrznych, owoce kulisto-stożkowate, dopuszcza nieregularne, intensywny kolor, skóra gładka ,tłustawa, lśniąca, miąższ mają zielonkawobiały, soczysty. Warzywa korzenne- korzenie powinny być jędrne, nie popękane, nie sparciałe, bez uszkodzeń przez szkodniki, bez plam. Warzywa- klasy pierwszej, nie powinny być zaparzone, zamarznięte, zapleśniałe, Fasola- nasiona nie powinny być zbutwiałe, spleśniałe; Owoce, warzywa liściaste – bez plam, zdrowe, bez uszkodzeń. Ziemniaki-powinny być zdrowe, kształtne, suche, czyste bez ziemi, piasku, nieuszkodzone, jednolitej odmiany, kształt owalny, bez oznak zgnilizny
Częstotliwość dostaw części nr 8: codziennie
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 47619,05 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
JajaDostawa jaj (wg ważnej daty do spożycia – w okresie planowanej przez Kupującego dostawy i zużycia) każde jajko musi posiadać nadrukowany numer identyfikacyjny, nie dopuszczalne są jajka nieoznakowane, zbite lub popękane, opakowanie powinno zawierać: nazwę lub adres, klasę jakości kategorię wagową, liczbę jaj w opakowaniu, datę pakowania Jaja naświetlane lampą UV bezpośredniego działania - zgodnie z klasą I A
Częstotliwość dostaw części nr 9: w zależności od jadłospisu)
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 1904,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w toku badania ofert wykrył wadę w postępowaniu, która uniemożliwia zawarcie ważnej umowy. Zamawiający w załączniku nr 2 do SWZ formularzu ofertowym oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ nie zawarł informacji dotyczącej kryterium „Termin rozpatrzenia reklamacji" w którym wykonawcy powinni zadeklarować termin rozpatrzenia reklamacji tj. termin wymiany towaru na pełnowartościowy (o którym mowa w SWZ rozdz. XIX 2.1 b), który stanowi kryterium wyboru ofert o wadze 40 %. Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że wykonawcy nie byli w stanie zadeklarować terminu rozpatrzenia reklamacji.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w toku badania ofert wykrył wadę w postępowaniu, która uniemożliwia zawarcie ważnej umowy. Zamawiający w załączniku nr 2 do SWZ formularzu ofertowym oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ nie zawarł informacji dotyczącej kryterium „Termin rozpatrzenia reklamacji" w którym wykonawcy powinni zadeklarować termin rozpatrzenia reklamacji tj. termin wymiany towaru na pełnowartościowy (o którym mowa w SWZ rozdz. XIX 2.1 b), który stanowi kryterium wyboru ofert o wadze 40 %. Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że wykonawcy nie byli w stanie zadeklarować terminu rozpatrzenia reklamacji.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w toku badania ofert wykrył wadę w postępowaniu, która uniemożliwia zawarcie ważnej umowy. Zamawiający w załączniku nr 2 do SWZ formularzu ofertowym oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ nie zawarł informacji dotyczącej kryterium „Termin rozpatrzenia reklamacji" w którym wykonawcy powinni zadeklarować termin rozpatrzenia reklamacji tj. termin wymiany towaru na pełnowartościowy (o którym mowa w SWZ rozdz. XIX 2.1 b), który stanowi kryterium wyboru ofert o wadze 40 %. Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że wykonawcy nie byli w stanie zadeklarować terminu rozpatrzenia reklamacji.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w toku badania ofert wykrył wadę w postępowaniu, która uniemożliwia zawarcie ważnej umowy. Zamawiający w załączniku nr 2 do SWZ formularzu ofertowym oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ nie zawarł informacji dotyczącej kryterium „Termin rozpatrzenia reklamacji" w którym wykonawcy powinni zadeklarować termin rozpatrzenia reklamacji tj. termin wymiany towaru na pełnowartościowy (o którym mowa w SWZ rozdz. XIX 2.1 b), który stanowi kryterium wyboru ofert o wadze 40 %. Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że wykonawcy nie byli w stanie zadeklarować terminu rozpatrzenia reklamacji.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w toku badania ofert wykrył wadę w postępowaniu, która uniemożliwia zawarcie ważnej umowy. Zamawiający w załączniku nr 2 do SWZ formularzu ofertowym oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ nie zawarł informacji dotyczącej kryterium „Termin rozpatrzenia reklamacji" w którym wykonawcy powinni zadeklarować termin rozpatrzenia reklamacji tj. termin wymiany towaru na pełnowartościowy (o którym mowa w SWZ rozdz. XIX 2.1 b), który stanowi kryterium wyboru ofert o wadze 40 %. Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że wykonawcy nie byli w stanie zadeklarować terminu rozpatrzenia reklamacji.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w toku badania ofert wykrył wadę w postępowaniu, która uniemożliwia zawarcie ważnej umowy. Zamawiający w załączniku nr 2 do SWZ formularzu ofertowym oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ nie zawarł informacji dotyczącej kryterium „Termin rozpatrzenia reklamacji" w którym wykonawcy powinni zadeklarować termin rozpatrzenia reklamacji tj. termin wymiany towaru na pełnowartościowy (o którym mowa w SWZ rozdz. XIX 2.1 b), który stanowi kryterium wyboru ofert o wadze 40 %. Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że wykonawcy nie byli w stanie zadeklarować terminu rozpatrzenia reklamacji.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w toku badania ofert wykrył wadę w postępowaniu, która uniemożliwia zawarcie ważnej umowy. Zamawiający w załączniku nr 2 do SWZ formularzu ofertowym oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ nie zawarł informacji dotyczącej kryterium „Termin rozpatrzenia reklamacji" w którym wykonawcy powinni zadeklarować termin rozpatrzenia reklamacji tj. termin wymiany towaru na pełnowartościowy (o którym mowa w SWZ rozdz. XIX 2.1 b), który stanowi kryterium wyboru ofert o wadze 40 %. Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że wykonawcy nie byli w stanie zadeklarować terminu rozpatrzenia reklamacji.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w toku badania ofert wykrył wadę w postępowaniu, która uniemożliwia zawarcie ważnej umowy. Zamawiający w załączniku nr 2 do SWZ formularzu ofertowym oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ nie zawarł informacji dotyczącej kryterium „Termin rozpatrzenia reklamacji" w którym wykonawcy powinni zadeklarować termin rozpatrzenia reklamacji tj. termin wymiany towaru na pełnowartościowy (o którym mowa w SWZ rozdz. XIX 2.1 b), który stanowi kryterium wyboru ofert o wadze 40 %. Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że wykonawcy nie byli w stanie zadeklarować terminu rozpatrzenia reklamacji.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w toku badania ofert wykrył wadę w postępowaniu, która uniemożliwia zawarcie ważnej umowy. Zamawiający w załączniku nr 2 do SWZ formularzu ofertowym oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ nie zawarł informacji dotyczącej kryterium „Termin rozpatrzenia reklamacji" w którym wykonawcy powinni zadeklarować termin rozpatrzenia reklamacji tj. termin wymiany towaru na pełnowartościowy (o którym mowa w SWZ rozdz. XIX 2.1 b), który stanowi kryterium wyboru ofert o wadze 40 %. Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że wykonawcy nie byli w stanie zadeklarować terminu rozpatrzenia reklamacji.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI ZAGNAŃSK
- Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji w ramach zadania pn.: "Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z termomodernizacją budynku Przedszkola w Samsonowie, gm. Zagnańsk"
- Modernizacja kotłowni internatu oraz sanitariatów w szkole.
- "Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, inwestycja na dz. nr ewid.:122/8, obręb Gruszka oraz na dz. nr ewid.: 1/10, 21, obręb Kajetanów, gmina Zagnańsk".
więcej: przetargi ZAGNAŃSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych sypkich oraz wody mineralnej do Zakładu Karnego w Czerwonym Borze oraz jego Oddziału Zewnętrznego w Grądach-Woniecku
- SUKCESYWNE DOSTAWY ŚWIEŻYCH WARZYW I OWOCÓW DO STOŁÓWKI W DOBRZENIU WIELKIM PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 29 w Chorzowie, ul. Siemianowicka 61 - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 15 w Chorzowie, ul. 3-go Maja 78 - I/2025
- Dostawa mięsa oraz wyrobów wędliniarskich dla SPZOZ w Sanoku
- Dostawa artykułów spożywczych
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.