Ogłoszenie z dnia 2022-02-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00091903/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-23
- 2023/BZP 00189177/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa części zamiennych i eksloatacyjnych do aparatury medycznej kompatybilnych z posiadanymi urządzeniami
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790319362
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 60
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.nowosadko@szpital.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.suwalki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa części zamiennych i eksloatacyjnych do aparatury medycznej kompatybilnych z posiadanymi urządzeniami2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63176eea-d34b-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00052627
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005252/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup części zamiennych i eksploatacyjnych do aparatury medycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00091903/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 21/PN/MN/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części zamiennych do aparatów do hemodializy 4008B i S w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 4 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31432000-3 - Akumulatory niklowo-kadmowe
31510000-4 - Żarówki elektryczne
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 167736,57 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części do aparatów do hemodializy Gambro w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31432000-3 - Akumulatory niklowo-kadmowe
31510000-4 - Żarówki elektryczne
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 8542,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części zamiennych: 1 Czujnik SPO2 Specelabs typu Y noworodkowy U810-74 M2310-04Y 22 Adapter SPO2 do kardiomonitora Ultra View typ 1030 Spece Labs U708-69 M310-042 2
3 Rurka przedłużająca do mankietów 1-żyłowych do kardiomonitora Specelabs 1030 HSN-12-20 M5147-147A 2
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31432000-3 - Akumulatory niklowo-kadmowe
31510000-4 - Żarówki elektryczne
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 718,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części zamiennych 1 Czujnik SPO2 wielorazowego uż.uniwersalny Y Novametrix M2333-030Y U810-03 22 Czujnik pulsoksymetrii wieloraz.uż do pulskoksymetru BCI 3303 M1102-004A U-403-06 2
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31432000-3 - Akumulatory niklowo-kadmowe
31510000-4 - Żarówki elektryczne
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 432,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części zamiennych:1 Mankiet 1 żyłowy 46-66 cm M5126 M5126 2
2 Mankiety 1-żył 33-47 U1869S M5125 10
3 Mankiet 1- żyłowy NIBP dla noworodka rozmiar 4x 8 cm U1782S FMT-DS2 2
4 Mankiet 1- żyłowy NIBP dla noworodka rozmiar 6x11 cm U1783S FMT-DS3 2
5 Mankiet 1- żyłowy NIBP dla noworodka rozmiar 7x13 cm U1784S FMT-DS4 2
6 Mankiet NIBP wieloraz.uż dla noworodka do kardiomonitora Bene Wiew 10x19cm CM1201 M5122 2
7 Mankiet NIBP wieloraz.uż dla noworodka do kardiomonitora Bene Wiew 7x13cm CM1300 M5121 2
8 Mankiet NIBP wieloraz.uż dla noworodka do kardiomonitora Bene Wiew 18x26 cm M5123 2
9 Mankiet NIBP wieloraz.uż dla noworodka do kardiomonitora Bene Wiew 14x21cm M5112 2
10 Mankiet NIBP wieloraz.uż dla noworodka do kardiomonitora Bene Wiew 21x27cm M5113 2
11 Mankiety 2- żyłowy rozmiar 25x35 U 1880M M5224 20
12 Mankiet jednożyłowy standard do aparatu RR U1880S M5124 80
13 Mankiet bez lateksu 25 x35 cm jednożyłowy do kardiomonitora iMEC 15 0010-30-12159 M5124 2
14 Mankiet bez lateksu 46x66 cm cm jednożyłowy do kardiomonitora iMEC 15 0010-30-12161 M5126 2
15 Mankiet bez lateksu 33x47 cm jednożyłowy do kardiomonitora iMEC 15 0010-30-12160 M5125 2
16 Mankiet bez lateksu 18x26 cm jednożyłowy do kardiomonitora iMEC 15 0010-30-12158 M5123 2
17 Mankiet bez lateksu 10x19 cm jednożyłowy do kardiomonitora iMEC 15 0010-30-12157 M5122 2
18 Rurka połączeniowa do mankietów dla dzieci i dorosłych dł 3 m 6200-30-09688 M5146-147A 2
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31432000-3 - Akumulatory niklowo-kadmowe
31510000-4 - Żarówki elektryczne
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 3380,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych: 1 Mankiet NiBP dla dorosłychFlexPort Reuse-10 do monitora funkci życiowych CVSM 6800 20x26 cm 19293405 REUSE 10 22 Mankiet NiBP dla dorosłychFlexPort Reuse-10 do monitora funkci życiowych CVSM 6800 25x34 cm REUSE 11 2
3 Mankiet NiBP dla dorosłychFlexPort Reuse-10 do monitora funkci życiowych CVSM 6800 25x34 cm REUSE 11 L 2
4 Mankiet NiBP dla dorosłychFlexPort Reuse-10 do monitora funkci życiowych CVSM 6800 32x43 REUSE 12 2
5 Mankiet NiBP dla dorosłychFlexPort Reuse-10 do monitora funkci życiowych CVSM 6800 32x43 REUSE 12L 2
6 Mankiet udowy 40x55 cm REUSE 13 2
7 złącza FlexiPort PORT 2 20
8 mulator do termometru PRO 6000 Rechargeble Battery BAT99 2
9 Przewód FexiPort łączący monitor z mankietem 10ft/3,0 m 4500-35 2
10 Przewód FexiPort łączący monitor z mankietem 5ft/1,5 m 4500-34 2
11 Sonda pomiaru temperatury doustna 02895-000 2
12 Przewód saturacji Nellcor SPO2 wielorazowego użytku DOC-10 2
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31432000-3 - Akumulatory niklowo-kadmowe
31510000-4 - Żarówki elektryczne
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 5996,80 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części zamiennych: 1 Czujnik wieloraz.uż SPO2 Nellcor OxiMax noworodkowy D-YS U-803-01P 22 Czujnik SPO2 wiwloraz. użytku Nellcor do pulsoksymetru NPB 295 noworodkowy U 803-01 U-803-01 2
3 Czujnik j.u.ż SPO2 Nellcor OxiMax dla dzieci 1-15kg U533-01XP U-543-01XP 200
4 Czujni pulsoksymetrii j.u.z OxiMax do kardiomonitora Bene Wiew t5 U543-01XP U-543-01XP 400
5 Czujnik pulsoksymetrii SPO2 wielorazowego użytku Nellcor OxiMax dla dzieci do kardiomonitora Bene View T8 RPF/NLO U110-01P 2
6 Czujnik SPO2 wieloraz.uż do kardiomon.Bene View T5 typu Y noworodkowy U303-01 U-303-01 2
7 Czujnik pulsoksymetrii SPO 2 wielorazowego użytku Nellcor Oximax taśma pediatryczny 410-01X U610-01P 2
8 Adapter SPO2 wiel.raz.uż Nellcor do kardiomonitora Mindray Bene View T5, T8 U708-48 U708-48 2
9 Czujnik SPO2 Nellcor klips na palec dla dzieci U103-01 U103-01 2
10 Czujnik wielorazowego użytku klips na palec dla dorosłego -3 m do kardiomonitora Bene Wiew T8 U410-48 U410-48 2
11 Adapter wielorazowego uż Nellcor do kardiomonitora Nownin U708M-15P U708M-15P 2
12 Rurka przedłużająca do mankietów 1-żyłowych do kardiomonitora BVT8 HS30-16-15 HS30-16-15 2
13 Kabel głowny EKG Mindray 3- odprowadzeniowy EURO, IEC do kardiomonitora Bene View E23121 MR25121 12
14 3-odprowadzenia EKG typ VR/EURO klamra IEC E3CI-R MR390PI 10
15 Czujnik SPO2 wiwloraz. użytku Nellcor dokardiomonitora uMEC, monitora funkcji życiowych CVSM DS.-100A U403-01P 10
16 Adapter SPO2 do pulsoksymetru Nellcor N-560 924-70 U710-70 2
17 Dren do pomiaru SPO2 do kardiomonitora Bene View T5 924-48X U710P-48 2
18 Kabel SPO2 wtyk do kapnografu Mindray MEC 2000 924-29 U708-29 2
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31432000-3 - Akumulatory niklowo-kadmowe
31510000-4 - Żarówki elektryczne
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 17188,20 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części zamiennych4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31432000-3 - Akumulatory niklowo-kadmowe
31510000-4 - Żarówki elektryczne
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 1888,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części zamiennych : 1 Czujnik SPO2 wielorazowego użytku do kardiomonotora CMS 8000 noworodkowy RNS/CN-LR(SWYG) U810-46D 22 kabel kompletny EKG 3 żyłowy do kardiomonitora CMS 8000 2340CI 2340P-I 2
3. Czujnik SPO2 wielorazowego użytku do kardiomonotora Contek CMS 8000 dla dorosłego klips na palec 130-46D U410-46D 2
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31510000-4 - Żarówki elektryczne
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 730,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części zamiennych 1 Czujnik SPO2 wieloraz.uż Drager OxyTrend D-YS dla noworodka U803-125 M1312-068Y 22 Czujni pulsoksymetrii wielorazowego uż.do pulsoksymetru Oxypleth U410-03 M1104-003A 2
3 Czujnik pulsoksymetrii SPO2 wielorazowego użytku typu Y do pulsoksymetru Digital Oximetry 512 dla noworodka U810-03 U803-73 2
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31432000-3 - Akumulatory niklowo-kadmowe
31510000-4 - Żarówki elektryczne
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 800,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części zamiennych: 1 Czujnik SPO2 wieloraz.uż. Do kardiomonitora Saadatt dla noworodka U303-49 U803-49 22 Adapter SPO2 do kardiomonitora SI 800 Saadatt 924-15M U708M-15 2
3 Czujnik wieroazowego uż. dla noworodka opaska silikonowa do kardiomonitora Saadat Novin S 1800 U403-49(RNS/MSM) U803-49R 2
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31432000-3 - Akumulatory niklowo-kadmowe
31510000-4 - Żarówki elektryczne
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 690,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części zamiennych: 1 Czujnik wielorazowego użytku typu Y dla noworodka do kardiomonitora Careskape B 450 530-121 2w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31432000-3 - Akumulatory niklowo-kadmowe
31510000-4 - Żarówki elektryczne
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 390,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części zamiennych : 1 Czujnik pulsoksymetrii wieloraz.uż Konica Minolta do pulskoksymetru OxyPen Envitec klips na palec dla dorosłego 1000155 06-00-1268 2 w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 4 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31432000-3 - Akumulatory niklowo-kadmowe
31510000-4 - Żarówki elektryczne
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 990,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części zamiennych 1 Czujnik pulsoksymetrii wieloraz uż do kardiomonitora Viridia TG-5392 (SWBD 3091) U410-91 22 Kabel 3-odprowadzeniowy do kardiomonitora Viridia KB-3M/1-42b AA3-90P-I 2
3 Wielorazowy czujnik saturacji do kardiomonitora Philips Efficia CM 150 M1193A U303-91 2
4 Kabel główny EKG 3- odprowadzeniowy do kardiomonitora Philips Efficia CM 150 M1669A AA-2385-I 2
5 3-odprowadzenia EKG do kardiomonitora Philips Efficia CM 150 taśma noworodkowa 430-91 U303-91 2
6 3-odprowadzenia EKG klamra IEC do kardiomonitora Philips Efficia CM 150 M1626A HP3-90NP-I 2
7 Kabel przedłużający SPO2 do kardiomonitora Philips Efficia CM 150 M1941A U708-41 2
8 Przewód do czujników SPO 2 j. uż do kardiomonitora Philips Efficia CM 150 M1943AL U-708-43 2
9 Przewód do mankietów wielorazowych do kardiomonitora Philips Efficia CM 150 M1599B HS30-16-15 2
10 Czujnik wielorazowego użytku dla dzieci do kardiomonitora Philips M1192A U103S-91 2
11 Czujnik wielorazowego użytku dla dorosłych do kardiomonitora Philips M1196A U410-91 2
12 Kabel główny EKG 3- odprowadzeniowy do kardiomonitora Philips M1510A AA32385I 2
13 Wielorazowe odprowadzenia EKG - 3 odpr do kardiomonitora Philips AA390P-I 2
14 Kabel główny EKG 5- odprowadzeniowy do kardiomonitora Philips AA2585I 2
15 Kabel SPO2 do monitorowania funkcji życiowych pacjenta M1940A U-708-40 2
16 Czujnik pulsoksymetrii SPO2 do monitora Agilant V24 Philips dla dorosłego U410-91 2
17 Czujnik SPO2 wielorazowego użytku pediatryczny do kardiomonitora Philips Efficia CM 150 M1195A 8
18 Czujnik SPO2 jednorazowego użytku pediatryczny o wadze od 4-30 kg do kardiomonitora Philips Efficia CM 150 M1133A 40
19 Adapter czujników saturacji, Masimo RD Raibonow SRT R25 dł 3,6 m 4078 2
20 Wielorazowy czujnik SPO2 Masimo RD SET DCI dla dorosłych do kardiomonitora Viridai 4050 2
21 Czujnik SPO2 Masimo RD SET DCI-P klips na palec pediatryczny 10-50 kg wielorazowego użytku do kardiomonitora Viriadia 4051 2
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31432000-3 - Akumulatory niklowo-kadmowe
31510000-4 - Żarówki elektryczne
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 12418,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części zamiennych: 1 Czujnik pediatryczny jednorazowego użytku do defibrylatora Lifepak 15 dla dzieci 10-50 kg M-LNCS U523-203 202 Czujnik wielorazowego użytku do defibrylatora Lifepak 15 dla dorosłego M-LNCS U403-203 2
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31432000-3 - Akumulatory niklowo-kadmowe
31510000-4 - Żarówki elektryczne
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 860,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części zamiennych: 1 Czujnik pulsoksymetrii SPO2 klips na palec do defibrylatora Lifepak 12 Masimo 130-15 U410-15 22 Czujnik SPO2 do defibrylatora Lifepak 15 z pomiar podstawowy dla dorosłych do adaptera Masimo M2112-024A U403-49R 2
3. Czujnik pulsoksymetrii SPO2 klips na palec do defibrylatora Lifepak 20E 11171-000017 2
w ilości i asortymencie określonym w załączniku określonym w załączniku nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31432000-3 - Akumulatory niklowo-kadmowe
31510000-4 - Żarówki elektryczne
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 1802,60 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części zamiennych 1 Czujnik pulsoksymetrii wieloraz.uż klips na palec do kardiomonitora Drager M1101-002A U403-01 22 Kabel do czujnika do kardiomonitora Drager M311-039 U704-23 2
3 czujnik stężenia tlenu Mini OXI 3000 OOM102 E-15/5 (32.50.13.0) OOM102-1 4
4 Czujnik tlenu Drager do aparatu do znieczuleń Fabius E-15/2 OOM201 4
5 konektor do mankietu NiBP do mankietów do monitorów CT-164 BP 18 30
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31432000-3 - Akumulatory niklowo-kadmowe
31510000-4 - Żarówki elektryczne
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 1960,00 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części zamiennych: 1 Czujnik tlenu do respiratora SV 300 Mindray 2w ilości i asortymencie określonym załączniku nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31432000-3 - Akumulatory niklowo-kadmowe
31510000-4 - Żarówki elektryczne
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 1530,00 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części zamiennych:1 Sondy temperatury wielokrotnego uż model IMR403B-skóra dla dorosłych TMR-AS MR-AS 22 Sondy temperatury wielokrotnego uż model IMR404B-skóra dla dzieci TMR-PS MR-PS 2
3 Rurki powietrzne do NIBP dla noworodka 6200-30-11560 1N-16-20 2
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31432000-3 - Akumulatory niklowo-kadmowe
31510000-4 - Żarówki elektryczne
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 516,00 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części zamiennych: 1 Elektrody kończynowe UU-LC-A EK-10CL-04 202 Elektrody przedsercowe- gruszkowe do aparatu ekg UU-SE-A UU-SE-A(6) 20
3 Elektrody przedsercowe, blaszkowe dla pacjentów pediatrycznych EPB V.002 UU-SE-P 4
4 Kabel EKG 10-odprowadzeniowy do apratu EKG Aspel SH10BI E10-SH2-B/I 10
5 Kabel 10-odprowadzeniowy do EKG Ascard MR Gold i BTL SH10BI-2 E10R-SH2-B/I 4
6 Kabel 10-odprowadzeniowy do EKG Ascard A4 E10-SH1-B/I 4
7. Kabel główny 10-odprowadzeniowy do aparatu EKG ECG 200S 2
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31432000-3 - Akumulatory niklowo-kadmowe
31510000-4 - Żarówki elektryczne
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 6676,00 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części zamiennych: 1 Kabel EKG 10-odprowadzeniowy do apratu EKG Mindray BHR 0040-0016-4400 E10HPT-B/I 6w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31432000-3 - Akumulatory niklowo-kadmowe
31510000-4 - Żarówki elektryczne
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 1290,00 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części zamiennych: 1 Czujnik SPO2 wielorazowego użytku do pulsoksymetru Covidien- Libra typu Y dla noworodka 530-01X 2w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31432000-3 - Akumulatory niklowo-kadmowe
31510000-4 - Żarówki elektryczne
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 800,00 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części: 1 Czujnik SPO2 Masimo RED SET Neonatologiczny /ADULT jednorazowego użytku do pulsoksymetru Redical 7 dla dzieci od 3 do 30 kg U543-254 100szt. (4op.)w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31432000-3 - Akumulatory niklowo-kadmowe
31510000-4 - Żarówki elektryczne
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 5150,00 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części 1 Czujnik SPO2 do pulsoksymetru RAD 97 Masimo RD SET Y1 wielorazowego użytku dla noworodka 4054 6w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31432000-3 - Akumulatory niklowo-kadmowe
31510000-4 - Żarówki elektryczne
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 1960,02 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części zamiennych: 1 Mankiet RR do rejestratora holtera RR BOSO TM 24-50 rozmiar M 13x62 cm , obwód ramienia 22x32 cm 259-4-400 22. Mankiet RR do rejestratora holtera RR BOSO TM 2450 rozmiar L 13x62 cm obwód ramienia 32x45 259-4-410 2
3. Mankiet RR do rejestratora holtera RR BOSO rozmiar XL 17x76 cm , obwód ramienia 36x50 cm 259-4-430 2
4. Osłonka materiałowa na mankiet RR rozmia M do rejestratora BOSO TM 2450 259-7-400 20
5. Osłonka materiałowa na mankiet RR rozmia L do rejestratora BOSO TM 2450 259-7-410 20
6. Osłonka materiałowa na mankiet RR rozmia XL 259-7-430 20
7. Etui do rejestratora BOSO TM 2430 259-7-430 2
w ilośi i asortymencie określonym w załącnziku nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31432000-3 - Akumulatory niklowo-kadmowe
31510000-4 - Żarówki elektryczne
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 5060,00 PLN
Część 26
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części zamiennych: 1 Odprowadzenia kończynowe LRNF- 4 przewody do aparatu EKG ELI 280 9293-06-63 22. Zestaw kabli pacjenta do modułu akwizycji WAM/AM12, odprowadzenia przedsercowe C1,C2,C3 - 3 przewody do aparatu EKG ELI 280 9293-046-65 2
3. Zestaw kabli pacjenta do modułu akwizycji WAM/AM 12, odprowadzenia przedsercowe C4,C5,C6 - 3 przewody 9293-046-67 2
4. Zestaw kabli pacjenta do modułu akwizycji WAM/AM12 - odprowadzenia L,R,N,F,C1,C2,C3,C4,C5,C6- kompletny zestaw 10 przewodów 9293046-61 2
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31432000-3 - Akumulatory niklowo-kadmowe
31510000-4 - Żarówki elektryczne
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 4453,34 PLN
Część 27
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części zamiennych:1 Filtr przeciw pyłowy wlotu powietrza i filtr wentylatora do respiratora Hamilton C1 161275 8op2. Mocowanie podłączenia tlenu 160470 20
3. Filtr wlotu powietrza HEPA do respiratora Hamilton C1 161236 20
4. Mocowanie zastawki wydechowej do wielorazowego stosowania (membrama zastawki wydechowej) do respiratora Hamilton C1 161175 10
5. Membrama, zastawka wielorazowego użytku do respiratora Hamilton C1 161390 10
6. Czujnik (cela) tlenu do respiratora Hamilton C1 396200 20
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31432000-3 - Akumulatory niklowo-kadmowe
31510000-4 - Żarówki elektryczne
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 28763,40 PLN
Część 28
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części zamiennych: 1 Akumulatory do pomp infuzyjnych Ascor NC9,6V/1,00 Ah 110179AC 1415129 102 Akumulator do pompy infuz.Viltchmeda Aitcs SP12 NiMH 4,8V/1,7Ah 198149 14115161 10
3 Akumulator do pompy infuzyjnej Kwapisz 302008-1 1415157 4
4 Akumulator do pompy infuzyjnej Medima S2 NiMH 9,6V/2,0Ah HER-50AA2000F4*2 1415113 4
5 Akumulator Panasonics LC R061R3 do pompy infuzyjnej Pilot A 361006 1414243 2
6 Akumulator do pompy infuzyjnej Syramed 1415190 4
7 Akumulator litowo jonowy do defibrylatora BeneHeart D6 022-000012-00 1415168 4
8 Akumulator do aparatu EKG Ascard 110222 1415104 2
9 Akumulator do aparatu EKG Ascard Grey/ M-Trace Li-on 7,2V 1415174 2
10 Akumulator do aparatu EKG Bene Heart 110678-0 2
11 Bateria akumulatorowa do laryngoskopu X-002.99.382 6
12 Bateria do detektora KOD-8618183 9431800518 2
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31432000-3 - Akumulatory niklowo-kadmowe
31510000-4 - Żarówki elektryczne
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 11658,00 PLN
Część 29
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części zamiennych :1 Świetlówki 20W/52 Philips dolamp do fototerapii WOJ.+20372 482 Żarówki 2,5V Rister do laryngodskopów WOJ.+60877 16
3 Lampa ksenonowa EPX 2500 do źródła swiatła Fujinion CE-152 2
4 Lampa ksenonowa do wideoprocesora Penatx EPK-i5000 ME 300BF CE-317 2
5 Żarówka niskonapięciowa halogenowa do lampy szczelinowej XHX64655 10
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31432000-3 - Akumulatory niklowo-kadmowe
31510000-4 - Żarówki elektryczne
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 9384,00 PLN
Część 30
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części zamiennych: 1 Akumulator niklowo kadmowy do defibrylatora Lifepak 12 110067 1415120 42. Akumulator niklowo kadmowy do defibrylatora Lifepak 20e 11141-00112 4
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31432000-3 - Akumulatory niklowo-kadmowe
31510000-4 - Żarówki elektryczne
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 5021,60 PLN
Część 31
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części zamiennych: 1 Elektrody EEG do polismonografu 928430 102 Przyłącze modułu laryngologicznego do polismonografu Porti 8 928427 2
w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31432000-3 - Akumulatory niklowo-kadmowe
31510000-4 - Żarówki elektryczne
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 11840,00 PLN
Część 32
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części zamiennych: 1 Przewody pacjenta wielorazowego użytku do respiratorów transportowych Medumat WM 28425 4w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31432000-3 - Akumulatory niklowo-kadmowe
31510000-4 - Żarówki elektryczne
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 11408,00 PLN
Część 33
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części zamiennych : 1 Zestaw 3-odprowadzeniowy 3CH,61 cm (24 in) EC do holtera EKG GE Medical 2104818-001 6w ilości i asortymencie określonych w załączniku nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31432000-3 - Akumulatory niklowo-kadmowe
31510000-4 - Żarówki elektryczne
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 5770,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184049,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184049,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184049,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FRESENIUS MEDICAL CARE POLSKA SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 783-14-80-785
7.3.3) Ulica: Krzywa
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-118
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FRESENIUS MEDICAL CARE POLSKA - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
FRESENIUS MEDICAL CARE POLSKA - S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184049,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10043,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10043,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10043,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAXTER POLSKA SP. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271818828
7.3.3) Ulica: RUCZKOWSKIEGO
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-380
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10043,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 746,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 857,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 857,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ExtraMed Zaopatrzenie Medyczne Dorota Wrona
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 857-113-21-82
7.3.3) Ulica: Radowo Małe
7.3.4) Miejscowość: Czachowo
7.3.5) Kod pocztowy: 72-314
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ExtraMed Zaopatrzenie Medyczne Dorota Wrona
jakie przetargi wygrała firma
ExtraMed Zaopatrzenie Medyczne Dorota Wrona
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 857,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia,
jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na
sfinansowani Zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia,
jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na
sfinansowani Zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4962,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4962,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4962,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MDS Cardio Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512102903
7.3.3) Ulica: Transportowców
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-858
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4962,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17693,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20134,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20134,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ExtraMed Zaopatrzenie Medyczne Dorota Wrona
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 857-113-21-82
7.3.3) Ulica: Radowo Małe
7.3.4) Miejscowość: Czachowo
7.3.5) Kod pocztowy: 72-314
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20134,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1871,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2311,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2276,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ExtraMed Zaopatrzenie Medyczne Dorota Wrona
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 857-113-21-82
7.3.3) Ulica: Radowo Małe
7.3.4) Miejscowość: Czachowo
7.3.5) Kod pocztowy: 72-314
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2276,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia,
jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na
sfinansowani Zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia,
jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na
sfinansowani Zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podległy odrzuceniu
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 421,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 516,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 516,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ExtraMed Zaopatrzenie Medyczne Dorota Wrona
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 857-113-21-82
7.3.3) Ulica: Radowo Małe
7.3.4) Miejscowość: Czachowo
7.3.5) Kod pocztowy: 72-314
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ExtraMed Zaopatrzenie Medyczne Dorota Wrona
jakie przetargi wygrała firma
ExtraMed Zaopatrzenie Medyczne Dorota Wrona
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 516,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podległy odrzuceniu
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie
zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia,
jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na
sfinansowani Zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia,
jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na
sfinansowani Zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia,
jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na
sfinansowani Zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie
zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 557,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 712,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 712,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ExtraMed Zaopatrzenie Medyczne Dorota Wrona
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 857-113-21-82
7.3.3) Ulica: Radowo Małe
7.3.4) Miejscowość: Czachowo
7.3.5) Kod pocztowy: 72-314
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ExtraMed Zaopatrzenie Medyczne Dorota Wrona
jakie przetargi wygrała firma
ExtraMed Zaopatrzenie Medyczne Dorota Wrona
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 712,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8661,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6962,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8661,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ExtraMed Zaopatrzenie Medyczne Dorota Wrona
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 857-113-21-82
7.3.3) Ulica: Radowo Małe
7.3.4) Miejscowość: Czachowo
7.3.5) Kod pocztowy: 72-314
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8661,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podległy odrzuceniu
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 254,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 260,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 254,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 22)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ExtraMed Zaopatrzenie Medyczne Dorota Wrona
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 857-113-21-82
7.3.3) Ulica: Radowo Małe
7.3.4) Miejscowość: Czachowo,
7.3.5) Kod pocztowy: 72-314
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 22)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 254,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 23)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6372,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6372,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6372,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 23)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROMED S.A
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 118-00-62-976
7.3.3) Ulica: Działkowa
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-234
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 23)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6372,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowani Zamówienia, chyba że zamawiający możezwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty
Część 25
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 25)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4930,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4930,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4930,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 25)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MDS Cardio Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512102903
7.3.3) Ulica: Transportowców
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-858
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ExtraMed Zaopatrzenie Medyczne Dorota Wrona
jakie przetargi wygrała firma
ExtraMed Zaopatrzenie Medyczne Dorota Wrona
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 25)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4930,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 26
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 26)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5162,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5162,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5162,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 26)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MDS Cardio Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512102903
7.3.3) Ulica: Transportowców
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-858
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 26)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5162,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 27
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 27)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43614,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43614,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43614,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 27)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekomark Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222480049
7.3.3) Ulica: Boguckiego
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-508
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 27)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43614,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 28
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 28)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 29
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 29)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 30
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 30)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 31
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 31)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 32
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 32)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 33
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 33)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- odśnieżanie dróg powiatowych i zwalczanie śliskości zimowej na terenie Powiatu Suwalskiego w sezonie zimowym 2024/2025
- Dostawa instrumentów - wiolonczele
- Dostawa instrumentów - akordeony
- Dostawa instrumentów - pianina
- Zakup i dostawa produktów mleczarskich i tłuszczy dla Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach - 2025
- Dostawa energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne na potrzeby Agencji Rozwoju Regionalnego "ARES" S.A. w Suwałkach w okresie od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie Gminnego Centrum Usług Medycznych oraz Poradni Rehabilitacyjnej w Trzciannem.
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa wyrobów medycznych
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO APARATU QUANTUM BLUE READER OZNACZAJĄCEGO KALPROTEKTYNĘ I POZIOM LEKU INFLIXIMAB
więcej: Akumulatory niklowo-kadmowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.