Ogłoszenie z dnia 2023-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00486989/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP/28/2022 - Dostawa odzieży ochronnej, środków ochrony indywidualnej i obuwia ochronnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Łódź Sp. z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: MPO-Łódź Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470797081
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tokarzewskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-842
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mpolodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpolodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mpolodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP/28/2022 - Dostawa odzieży ochronnej, środków ochrony indywidualnej i obuwia ochronnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4ef99a6-779d-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00052650
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00486989
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/28/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 914100,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej, następującego rodzaju:1) Ubrania robocze: UBRANIE UNIWERSALNE (komplet całoroczny)
2) Spodnie ogrodniczki (bez ocieplenia) – 70% bawełna, 30% poliester
3) Ubranie robocze: DIAGNOSTA - TYP SZWEDZKI (komplet całoroczny)
4) Ubranie robocze: DYSTRYBUTOR PALIW / MECHANIK – TYP SZWEDZKI (komplet całoroczny)
5) Ubranie robocze: SPAWACZ (komplet całoroczny)
6) Kurtka wodoodporna z kapturem
7) Bluza polar
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18130000-9 - Specjalna odzież robocza
4.5.5.) Wartość części: 368500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży następującego rodzaju:1) Podkoszulek
2) Czapka zimowa
3) Czapka letnia
4) Czapka typu kominiarka
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 28600,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa bielizny termoaktywnej4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 66000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa obuwia następującego rodzaju:1) Obuwie robocze letnie
2) Obuwie robocze zimowe
3) Półbuty bezpieczne
4) Obuwie robocze spawalnicze
4.5.3.) Główny kod CPV: 18830000-6 - Obuwie ochronne
4.5.5.) Wartość części: 121000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej, następującego rodzaju:1) Rękawice ochronne z dzianiny bawełnianej w typie „dragon”
2) Rękawice ochronne wzmacniane skórą licowo- bydlęcą
3) Rękawice ochronne wykonane z poliestru, powlekane nitrylem
4) Rękawice robocze z dzianiny oblewane gumą tzw. ”Wampirki”
5) Rękawice profesjonalne antyprzecięciowe i antyprzebiciowe
6) Rękawice ocieplane (typu dragon)
7) Rękawice bawełniane (wkłady bawełniane)
8) Rękawice spawalnicze
9) Rękawice krótkie dwuwarstwowe powlekane PCV
10) Rękawice długie dwuwarstwowe powlekane PCV
11) Kask ochronny wykonany z tworzywa
12) Kamizelka odblaskowa
13) Kamizelka/narzutka „kierowanie ruchem”
14) Kamizelka siatkowa z pasami odblaskowymi
15) Szelki odblaskowe regulowane
16) Okulary ochronne z nieparującymi soczewkami
17) Okulary przeciwsłoneczne chroniące przed oślepieniem
18) Gogle robocze szczelne do wykonywania „prac obróbki metali”
19) Kombinezon jednoczęściowy z butami do mycia samochodów
20) Kombinezon jednoczęściowy zimowy nieprzemakalny dla mechaników
21) Czapka ochronna z daszkiem /antyskalpowy/
22) Słuchawki chroniące słuch (ochronniki słuchu)
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18141000-9 - Rękawice robocze
4.5.5.) Wartość części: 330000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty w zakresie części nr 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone w postępowaniu, w zakresie części nr 2 oferty podlegały odrzuceniu.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone w postępowaniu, w zakresie części nr 3 oferty podlegały odrzuceniu.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone w postępowaniu, w zakresie części nr 4 oferty podlegały odrzuceniu.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone w postępowaniu, w zakresie części nr 5 oferty podlegały odrzuceniu.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 73/TP/ZP/D/2024 Dostawa worków foliowych dla USK nr 1 im. N. Barlickiego
- Góra frajdy przy Olsztyńskiej/Brzóski/Sędziowskiej, park im. Andrzeja Struga
- Dostawa drobnej aparatury laboratoryjnej dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Wykonanie bieżącej konserwacji obiektów mostowych zlokalizowanych w ciągach dróg Wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi, 3 zadania.
- Świadczenie usług asystentów osobistych osób niepełnosprawnych dla mieszkańców Gminy Nowosolna w ramach projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4"
- Rozbiórka istniejących budynków na nieruchomości przy ul. Mielczarskiego 35 w Łodzi.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddziału w Opolu w okresie 24 miesięcy
- Dostawa odzieży BHP oraz składników umundurowania
- Sukcesywna dostawa odzieży dla członków Zespołów Ratownictwa Medycznego Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu
- Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości, drobnego sprzętu gospodarczego oraz materiałów do utrzymania zieleni wraz transportem i rozładunkiem do magazynów 32 WOG Zamość.
- ZP.93.2024 Dostawa odzieży i obuwia roboczego
- "Dostawa odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz akcesoriów ochronnych: część 4 - koszule flanelowe"
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.