eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławInwentaryzacja zieleni na wybranych obiektach ZZM w ramach projektu pn. "Budowa systemu do zarządzania zasobem zieleni miejskiej we Wrocławiu: e-platforma Zieleń we Wrocławiu - etap 1"



Ogłoszenie z dnia 2022-02-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Inwentaryzacja zieleni na wybranych obiektach ZZM w ramach projektu pn. "Budowa systemu do zarządzania zasobem zieleni miejskiej we Wrocławiu: e-platforma Zieleń we Wrocławiu – etap 1"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932104838

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Śląska 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-118

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzm.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zzm-wroc.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Inwentaryzacja zieleni na wybranych obiektach ZZM w ramach projektu pn. "Budowa systemu do zarządzania zasobem zieleni miejskiej we Wrocławiu: e-platforma Zieleń we Wrocławiu – etap 1"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f146574f-8a48-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00052674

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000852/37/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.6 „Inwentaryzacja zieleni na wybranych obiektach ZZM w ramach projektu pn. "Budowa systemu do zarządzania zasobem zieleni miejskiej we Wrocławiu: e-platforma Zieleń we Wrocławiu - etap 1"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. "Budowa systemu do zarządzania zasobem zieleni miejskiej we Wrocławiu: e-platforma Zieleń we Wrocławiu - etap 1", który został wybrany do dofinansowania w ramach Działania 2.1 E-usługi publiczne Poddziałania 2.1.2 E-usługi publiczne – ZIT WROF, Osi Priorytetowej nr 2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 – 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie zostanie udzielone w trybie z wolnej ręki na podstawie przepisów art. 214 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp tj.: w przypadku gdy w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego ZP/PN/220/71/2021/DMAK, ogłoszenie o zamówieniu Dz.U./S S218 574405-2021-PL z dnia 10.11.2021r. - nie zostały złożone żadne oferty dla Zadania I a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Z uwagi na krajową wartość unieważnionego Zadania I (i przy sprawdzeniu że w skali roku budżetowego i okresie realizacji projektu nie będzie już takiego zamówienia w tej samej kategorii) - postępowanie zostało wszczęte w procedurze krajowej. Z uwagi na brak możliwości wprowadzenia wyżej wskazanej podstawy prawnej w Ogłoszeniu wpisany jest przepis art. 305 pkt 2 ustawy Pzp.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZWR/220/83/2021/DMAK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Inwentaryzacja zieleni na wybranych obiektach ZZM w ramach projektu pn. "Budowa systemu do zarządzania zasobem zieleni miejskiej we Wrocławiu: e-platforma Zieleń we Wrocławiu - etap 1"Inwentaryzacja drzew na rejonach: Stare Miasto, Śródmieście, Psie Pole - Powierzchnia: 35,94 ha:

W ramach tego zamówienia zostaną zinwentaryzowane drzewa w następujących lokalizacjach:
Park Juliusza Słowackiego
Fosa Miejska przy Wzgórzu Partyzantów
Fosa Miejska przy Ogrodzie Staromiejskim
Fosa Miejska przy NFM
Fosa Miejska przy Bulwarze Tadka Jasińskiego
Fosa Miejska przy placu Jana Pawła II
Promenada Staromiejska przy Wzgórzu Partyzantów
Promenada Staromiejska przy Ogrodzie Staromiejskim
Bulwar Tadka Jasińskiego
Zieleniec przy Placu Kościuszki
Zieleń przyuliczna - Stare Miasto I
Park Jana Kasprowicza
Zieleniec przy ul. Giżyckiej - Grudziądzkiej
Park Biskupiński

4.5.3.) Główny kod CPV: 71510000-6 - Usługi badania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71354000-4 - Usługi sporządzania map

71355000-1 - Usługi pomiarowe

72320000-4 - Usługi bazy danych

73100000-3 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe

77211300-5 - Usługi selekcji drzew

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 388099,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 388099,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 388099,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LOXIA Katarzyna Jasnosz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971757891

7.3.3) Ulica: ul. Leśna 1

7.3.4) Miejscowość: Kąty Wrocławskie

7.3.5) Kod pocztowy: 55-080

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Doradztwo i wsparcie merytoryczne podczas wykonywania zamówienia


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 388099,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia (art. 436 pkt 1 ustawy Pzp):

1. Przedmiot umowy zostanie wykonany:
- Etap 1 (inwentaryzacja podstawowa) – 20 tygodni od daty zawarcia umowy;

- OPCJE tj.: Etap 2 i Etap 3 – do dnia 30.09.2022 r. z zastrzeżeniem, że w przypadku złożenia oświadczenia w przedmiocie skorzystania z prawa opcji na podstawie § 1a ust. 16 Wzoru umowy - termin realizacji wynosić będzie 24 tygodnie od dnia złożenia oświadczenia w przedmiocie skorzystania z prawa opcji.
2. Wykonawca musi posiadać świadomość tego, iż terminowe wykonanie etapów wskazanych powyżej ma dla Zamawiającego kluczowe znaczenie, co wynika z objęcia przedmiotu umowy dofinansowaniem ze środków Unii Europejskiej i dlatego też gwarantuje, że przedmiot Umowy zostanie wykonany we wskazanych terminach.
3. W przypadku przekroczenia terminów wykonania zamówienia, Zamawiający będzie miał prawo skorzystać z uprawnień wynikających z Wzoru umowy, a w szczególności będzie uprawniony do naliczenia kar umownych lub odstąpienia od umowy, a także żądania od Wykonawcy pokrycia wszelkich szkód spowodowanych przekroczeniem terminów, w tym również utraconych korzyści oraz zapłaty kwoty odpowiadającej wysokości dofinansowania, które Zamawiający utraci albo będzie musiał zwrócić z uwagi na brak terminowego wykonania umowy przez Wykonawcę.
4. Wskazanie skonkretyzowanych dat wykonania przedmiotu umowy wynika z przyczyn obiektywnych związanych z objęciem przedmiotu umowy dofinansowaniem ze środków Unii Europejskiej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.