Ogłoszenie z dnia 2022-02-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00321388/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi w 2022 r. z zakresu:
-obsługi instalacji grzewczej c. o.
-portierskie
-ochrony
-drobne prace gospod.
- utrz. terenów zewn.utwardzonych, zielonych
- konserw. i obsługa awaryjna systemów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO LESKO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370014449
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 8
1.5.2.) Miejscowość: Łączki
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-600
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lesko@krosno.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lesko
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lesko1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi w 2022 r. z zakresu:-obsługi instalacji grzewczej c. o.
-portierskie
-ochrony
-drobne prace gospod.
- utrz. terenów zewn.utwardzonych, zielonych
- konserw. i obsługa awaryjna systemów.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4c0ca3a-5f3d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00052818
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00071556/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Obsługa instal. grzewczej c. o.,portierskie ,ochrony obiektu ,prace gosp., naprawcze, kons., utrzymanie t.zewn. utwardzonych i t.zielonych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00321388/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.2.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 167745,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
a) usługa obsługi instalacji centralnego ogrzewania – kotła niskoprężnego o mocy cieplnej 100 KW - ogrzewanie biurowca Nadleśnictwa Lesko w Łączkach 8, mieszkania gościnnego oraz kancelarii leśnictwa Gruszka (Łączki 7);
b) usługa portierska i ochrony mienia (obiektu) w biurowcu Nadleśnictwa Lesko Łączki 8, mieszkaniu gościnnym przy osadzie dwurodzinnej w Łączkach 7. Zamawiający wymaga zawarcia umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych wg wzoru stanowiącego załącznik do SWZ;
c) drobne prace gospodarcze (tj. naprawcze, konserwatorskie, utrzymanie terenów zewnętrznych utwardzonych, terenów zielonych) w biurowcu i wokół biurowca Nadleśnictwa Lesko - Łączki 8 (mieszkanie gościnne, kancelaria Leśnictwa Gruszka, dwa mieszkania lokatorskie Łączki 7);
d) utrzymanie terenów zewnętrznych utwardzonych, utrzymanie terenów zielonych – przy budynku biurowca Nadleśnictwa Łączki 8 i osadzie dwurodzinnej w Łączkach 8;
e) konserwacja i obsługa awaryjna ( naprawa ) systemów: sygnalizacji włamania i napadu oraz systemu telewizji przemysłowej CCTV w biurowcu Nadleśnictwa;
4.5.3.) Główny kod CPV: 50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
50850000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mebli
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
79710000-4 - Usługi ochroniarskie
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
98341120-2 - Usługi portierskie
98390000-3 - Inne usługi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186678 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186678 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186678 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARMA SERVICE Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252573991
7.3.3) Ulica: ul. Aleja Jana Pawła II 80 lokal 5
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-175
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186678 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-01-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia - Kochcice
- Dozorowanie i ochrona obiektów, terenu i mienia poprzez monitorowanie systemów w Zakładzie Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej"
- Wykonanie obsadzeń roślinami w pasach drogowych miasta Poznania
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości terenów zielonych na terenie obiektu Gliwice Centrum Przesiadkowe
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługi konwojów środków pieniężnych dla Stadionu Miejskiego w Katowicach Sp. z o. o.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.