Ogłoszenie z dnia 2023-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00527067/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
- 2023/BZP 00001033/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-02
- 2023/BZP 00013781/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-05
- 2023/BZP 00039279/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-18
- 2023/BZP 00148154/01 - Wynik z dnia 2023-03-23
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Przebudowa układu komunikacyjnego wraz z przebudową skrzyżowań w ul. Kos. Gdyńskich i ul. Słowiańskiej w Gorzowie Wlkp.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorzów Wlkp.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650181
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Sikorskiego 4
1.4.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.4.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.4.4.) Województwo: lubuskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.4.7.) Numer telefonu: 95 735 55 00
1.4.8.) Numer faksu: 957355 670
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@um.gorzow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00052839
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-01-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00527067
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.15. RODO (obowiązek informacyjny) Przed zmianą:
Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż:
1) administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Gorzowa Wlkp. z siedzibą w Gorzowie Wlkp. ul. Sikorskiego 3-4, tel. 95 7355579, fax 95 7355612;
2) podmiotem przetwarzającym dane osobowe osób, o których mowa w pkt 1 jest spółka: Gorzowskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.
z siedzibą w Gorzowie Wielkopolskim ul. Myśliborska 34/215;
3) w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. tel. 95 7355563.
Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP, a także na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezależnie od postanowień pkt 22.7. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. Szczegółowe informacje zamieszczone zostały w rozdziale 22 SWZ, z uwagi na ograniczenia ilości znaków w ogłoszeniu o zamówieniu.
Po zmianie:
Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż:
1) administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Gorzowa Wlkp. z siedzibą w Gorzowie Wlkp. ul. Sikorskiego 4, tel. 95 7355579, fax 95 7355612;
2) podmiotem przetwarzającym dane osobowe osób, o których mowa w pkt 1 jest spółka: Gorzowskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.
z siedzibą w Gorzowie Wielkopolskim ul. Myśliborska 34/215;
3) w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. tel. 95 7355563.
Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP, a także na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezależnie od postanowień pkt 22.7. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. Szczegółowe informacje zamieszczone zostały w rozdziale 22 SWZ, z uwagi na ograniczenia ilości znaków w ogłoszeniu o zamówieniu.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Warunek w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej lub finansowej zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki lub zdolność kredytową o wartości nie mniejszej niż 10 000 000,00 zł (dziesięć milionów złotych 00/100 groszy).
4) zdolności technicznej lub zawodowej
a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia zostanie spełniony, jeśli wykonawca nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, od dnia w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykaże, iż wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie obiektu drogowego w rozumieniu przepisów o drogach publicznych o długości co najmniej 1 km każda, której wartość robót zakończonych lub odebranych wynosi co najmniej 5 000 000 zł brutto ( słownie: pięć milionów złotych brutto) każda;
b) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:
1) jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika Kontraktu / Przedstawiciel Wykonawcy posiadającą:
wykształcenie wyższe techniczne, min.5-letnie doświadczenie zawodowe (lata czynne zawodowo przepracowane przy realizacji robót polegających na budowie lub przebudowie dróg kl. Z lub wyższej) na stanowisku kierowniczym lub samodzielnym (Przedstawiciel Wykonawcy, Dyr. Kontraktu, Kier. Projektu lub Kier. Budowy lub równoważne) związanym z zarządzaniem kontraktami na roboty budowlane, w tym doświadczenie zawodowe w zarządzaniu: min.1 zakończoną inwestycją o wartości min. 3 000 000,00 m PLN brutto, która obejmowała budowę i/ lub przebudowę drogi/dróg lub ulicy/ulic o dł. min.1 km.
uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, bez ograniczeń oraz
kwalifikacje/doświadczenie: w kierowaniu robotami polegającymi na budowie /przebudowie/ rozbudowie/ remoncie obiektu drogowego w rozumieniu przepisów o drogach publicznych, w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od daty składania ofert;
2) jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika Budowy branży drogowej posiadającą:
wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej, min.5-letnie doświadczenie zawodowe (lata czynne zawodowo przepracowane przy realizacji robót polegających na budowie lub przebudowie dróg kl. Z lub wyższej) na stanowisku Kierownika Budowy przy realizacji inwestycji z zakresu branży drogowej, w tym: doświadczenie zawodowe przy realizacji min. 2 inwestycji, z których każda obejmowała budowę i/lub przebudowę drogi/dróg lub ulicy/ulic o dł. min. 1 km;
kwalifikacje/doświadczenie: w kierowaniu robotami polegającymi na budowie/przebudowie/rozbudowie/remoncie obiektu budowlanego w rozumieniu przepisów o drogach publicznych, w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od daty składania ofert;
3) jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika robót branży sanitarnej posiadającą:
wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodnych, kanalizacyjnych , gazowych, wentylacyjnych i cieplnych, min.3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z realizacją robót sanitarnych, w tym: doświadczenie zawodowe przy realizacji min.1 inwestycji obejmującej budowę i/lub przebudowę sieci wodociągowej i/ lub sanitarnej i/lub kanalizacji deszczowej i sieci gazowej na odcinku o łącznej dł.min.50;
kwalifikacje/doświadczenie: w kierowaniu robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od daty składania ofert;
4) jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika robót branży elektrycznej posiadającą:
wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, min.3 - letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z realizacją robót elektrycznych, w tym: doświadczenie zawodowe przy realizacji min.1 inwestycji obejmującej budowę i/lub przebudowę sieci energetycznej o dł. min. 300 m;
kwalifikacje/doświadczenie: w kierowaniu robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od daty składania ofert.;
5) jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika robót branży teletechnicznej posiadającą:
➢ wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych do kierowania robotami bez ograniczeń, min. 3 – letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z realizacją robót teletechnicznych, w tym: doświadczenie zawodowe przy realizacji min. 1 inwestycji obejmującej budowę i/lub przebudowę infrastruktury publicznej o dł. min. 200 m;
➢ kwalifikacje/doświadczenie: w kierowaniu robotami branży teletechnicznej w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od daty składania ofert.
Zamawiający dopuszcza wskazanie przez Wykonawcę w ofercie tej samej osoby pełniącej kilka funkcji wymienionych w pkt. 4b w ppkt. 2) - 5) pod warunkiem posiadania przez tę osobę wymaganych przez zamawiającego uprawnień oraz doświadczenia dla wymaganych specjalności.
Uprawnienia wydane zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, i które uprawniając do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przy realizacji przedmiotowego zamówienia lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 1646).
Dodatkowe informacje, które należy uwzględnić przy wykazywaniu spełnienia w/w warunku udziału w postepowaniu:
przez pojęcie „kierownika budowy” lub „kierownika robót” – należy rozumieć kierownika budowy lub kierownika robót w rozumieniu ustawy Prawo budowlane;
zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania;
wszystkie osoby przewidziane do realizacji zamówienia muszą biegle posługiwać się językiem polskim. W przeciwnym wypadku wykonawca udostępni wystarczającą ilość tłumaczy, wykazujących znajomość języka technicznego w zakresie terminologii budowlanej, we wszystkich specjalnościach występujących przy realizacji zamówienia.
Po zmianie:
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Warunek w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej lub finansowej zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki lub zdolność kredytową o wartości nie mniejszej niż 10 000 000,00 zł (dziesięć milionów złotych 00/100 groszy).
4) zdolności technicznej lub zawodowej
a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia zostanie spełniony, jeśli wykonawca nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, od dnia w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykaże, iż wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie obiektu drogowego w rozumieniu przepisów o drogach publicznych o długości co najmniej 1 km każda, której wartość robót zakończonych lub odebranych wynosi co najmniej 5 000 000 zł brutto ( słownie: pięć milionów złotych brutto) każda;
b) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:
1) jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika Kontraktu / Przedstawiciel Wykonawcy posiadającą:
wykształcenie wyższe techniczne, min.5-letnie doświadczenie zawodowe (lata czynne zawodowo przepracowane przy realizacji robót polegających na budowie lub przebudowie dróg kl. Z lub wyższej) na stanowisku kierowniczym lub samodzielnym (Przedstawiciel Wykonawcy, Dyr. Kontraktu, Kier. Projektu lub Kier. Budowy lub równoważne) związanym z zarządzaniem kontraktami na roboty budowlane, w tym doświadczenie zawodowe w zarządzaniu: min.1 zakończoną inwestycją o wartości min. 3 000 000,00 PLN brutto, która obejmowała budowę i/ lub przebudowę drogi/dróg lub ulicy/ulic o dł. min.1 km.
uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, bez ograniczeń oraz
kwalifikacje/doświadczenie: w kierowaniu robotami polegającymi na budowie /przebudowie/ rozbudowie/ remoncie obiektu drogowego w rozumieniu przepisów o drogach publicznych, w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od daty składania ofert;
2) jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika Budowy branży drogowej posiadającą:
wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej, min.5-letnie doświadczenie zawodowe (lata czynne zawodowo przepracowane przy realizacji robót polegających na budowie lub przebudowie dróg kl. Z lub wyższej) na stanowisku Kierownika Budowy przy realizacji inwestycji z zakresu branży drogowej, w tym: doświadczenie zawodowe przy realizacji min. 2 inwestycji, z których każda obejmowała budowę i/lub przebudowę drogi/dróg lub ulicy/ulic o dł. min. 1 km;
kwalifikacje/doświadczenie: w kierowaniu robotami polegającymi na budowie/przebudowie/rozbudowie/remoncie obiektu budowlanego w rozumieniu przepisów o drogach publicznych, w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od daty składania ofert;
3) jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika robót branży sanitarnej posiadającą:
wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodnych, kanalizacyjnych , gazowych, wentylacyjnych i cieplnych, min.3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z realizacją robót sanitarnych, w tym: doświadczenie zawodowe przy realizacji min.1 inwestycji obejmującej budowę i/lub przebudowę sieci wodociągowej i/ lub sanitarnej i/lub kanalizacji deszczowej i sieci gazowej na odcinku o łącznej dł. min. 500 m;
kwalifikacje/doświadczenie: w kierowaniu robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od daty składania ofert;
4) jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika robót branży elektrycznej posiadającą:
wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, min.3 - letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z realizacją robót elektrycznych, w tym: doświadczenie zawodowe przy realizacji min.1 inwestycji obejmującej budowę i/lub przebudowę sieci energetycznej o dł. min. 300 m;
kwalifikacje/doświadczenie: w kierowaniu robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od daty składania ofert.;
5) jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika robót branży teletechnicznej posiadającą:
➢ wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych do kierowania robotami bez ograniczeń, min. 3 – letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z realizacją robót teletechnicznych, w tym: doświadczenie zawodowe przy realizacji min. 1 inwestycji obejmującej budowę i/lub przebudowę infrastruktury publicznej o dł. min. 200 m;
➢ kwalifikacje/doświadczenie: w kierowaniu robotami branży teletechnicznej w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od daty składania ofert.
Zamawiający dopuszcza wskazanie przez Wykonawcę w ofercie tej samej osoby pełniącej kilka funkcji wymienionych w pkt. 4b w ppkt. 2) - 5) pod warunkiem posiadania przez tę osobę wymaganych przez zamawiającego uprawnień oraz doświadczenia dla wymaganych specjalności.
Uprawnienia wydane zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, i które uprawniając do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przy realizacji przedmiotowego zamówienia lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 1646).
Dodatkowe informacje, które należy uwzględnić przy wykazywaniu spełnienia w/w warunku udziału w postepowaniu:
przez pojęcie „kierownika budowy” lub „kierownika robót” – należy rozumieć kierownika budowy lub kierownika robót w rozumieniu ustawy Prawo budowlane;
zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania;
wszystkie osoby przewidziane do realizacji zamówienia muszą biegle posługiwać się językiem polskim. W przeciwnym wypadku wykonawca udostępni wystarczającą ilość tłumaczy, wykazujących znajomość języka technicznego w zakresie terminologii budowlanej, we wszystkich specjalnościach występujących przy realizacji zamówienia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-01-27 10:00
Po zmianie:
2023-01-30 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-01-27 10:30
Po zmianie:
2023-01-30 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-02-25
Po zmianie:
2023-02-28
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Usuwanie uszkodzeń występujących w jezdniach o nawierzchniach mineralno-asfaltowych zlokalizowanych na terenie miasta Gorzowa Wlkp. w latach 2025-2027
- Budowa wybiegu dla psów na osiedlu Słonecznym w Gorzowie Wlkp.
- "Zakup wraz z dostawą materiałów kancelaryjno-biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby garnizonu Policji województwa lubuskiego"
- Zagospodarowanie terenu Parku Czechówek w Gorzowie Wlkp.
- Przeprowadzenie szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego
- Opracowanie dokumentacji technicznej plac wodny - Budowa i rozbudowa miejsc rekreacji w Gorzowie Wlkp. - etap IV.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Cieszków" w ramach inwestycji pn. "Rozświetlona Gmina Cieszków" - przetarg IV
- Budowa drogi leśnej na odcinku 1,9 km w Nadleśnictwie Rokita, Leśnictwo Rokita
- Remont Drogi Gminnej nr 140210K Książ Wielki - Pokusa od km 0+000 do km 4+050 w miejscowościach Książ Wielki, Konaszówka, Mianocice, Rzędowice, Gmina Książ Wielki
- Rozbudowa oświetlenia ulicznego w Zarębie
- Utrzymanie i konserwacja dróg będących w zarządzie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - numer postępowania: 30/ZP/25
- Budowa drogi gminnej w km od 0+0,00 do km 0+283,00 w miejscowości Krzykawa, Gmina Bolesław
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.