Ogłoszenie z dnia 2022-02-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00334105/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 1 w Brwinowie przy ul. Piłsudskiego 11
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brwinów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269203
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grodziska 12
1.5.2.) Miejscowość: Brwinów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-840
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 7382567
1.5.8.) Numer faksu: 22 7295940
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: halina.bak@brwinow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: brwinow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugb.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 1 w Brwinowie przy ul. Piłsudskiego 112.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e504a96-67df-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00052879
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00334105/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.65.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 356284,20 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 301590,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć 1. Dostawa artykułów spożywczych (puszki, tłuszcze roślinne i zwierzęce) zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym - załącznik nr 1/1.4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 34143,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. Dostawa artykułów spożywczych (sypkie, strączkowe, zbożowe) zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym - załącznik nr 1/2.4.5.3.) Główny kod CPV: 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03212200-2 - Warzywa strączkowe suszone, łuskane
4.5.5.) Wartość części: 10879,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć 3. Dostawa drobiu zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym - załącznik nr 1/3.4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 26322,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4. Dostawa jaj zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym - załącznik nr 1/4.4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 2850,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5. Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i podobnych produktów zgodnie z formularzem asortymentowo – cenowym - załącznik nr 1/5.4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 39072,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6. Dostawa mrożonek zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym - załącznik nr 1/6.4.5.3.) Główny kod CPV: 15332100-5 - Przetworzone owoce
4.5.5.) Wartość części: 12748,20 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7. Dostawa artykułów spożywczych, nabiału zgodnie z formularzem asortymentowo- cenowym - załącznik nr 1/7.4.5.3.) Główny kod CPV: 15511000-3 - Mleko
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15512300-3 - Śmietana pełnotłusta
15542100-0 - Ser twarogowy
4.5.5.) Wartość części: 16639,20 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8. Dostawa owoców zgodnie z formularzem asortymentowo- cenowym - załącznik nr 1/8.4.5.3.) Główny kod CPV: 03222200-5 - Owoce cytrusowe
4.5.5.) Wartość części: 40116,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9. Dostawa pieczywa zgodnie z formularzem asortymentowo -cenowym - załącznik nr 1/9.4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 17018,40 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 10. Dostawa artykułów spożywczych ( przyprawy i słodycze) zgodnie z formularzem asortymentowo -cenowym - załącznik 1/10.4.5.3.) Główny kod CPV: 15871270-7 - Mieszanki przypraw
4.5.5.) Wartość części: 4103,52 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 11. Dostawa ryb zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym - załącznik nr 1/11.4.5.3.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.5.5.) Wartość części: 21588,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 12. Dostawa warzyw zgodnie z formularzem asortymentowo- cenowym - załącznik nr 1/12.4.5.3.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa
4.5.5.) Wartość części: 37299,60 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 13. Dostawa wyrobów garmażeryjnych zgodnie z formularzem asortymentowo- cenowym - załącznik nr 1/13.4.5.3.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe
4.5.5.) Wartość części: 38809,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20466,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31680,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20466,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jacek Banaszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015271397
7.3.3) Ulica: Sochaczewska 19
7.3.4) Miejscowość: Brwinów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-840
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20466,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10108,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12261,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10108,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Irena Dziadosz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 011090492
7.3.3) Ulica: Południowa 32
7.3.4) Miejscowość: Żółwin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-807
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10108,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22619,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32205,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22619,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOBARTO S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 411141076
7.3.3) Ulica: Wspólna 70
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-687
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22619,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1732,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3150,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1732,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jacek Banaszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015271397
7.3.3) Ulica: Sochaczewska 19
7.3.4) Miejscowość: Brwinów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-840
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1732,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34787,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51358,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34787,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOBARTO S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 411141076
7.3.3) Ulica: Wspólna 70
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-687
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34787,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9143,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27417,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9143,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MENU EXPRESS Sp. z o.o.s.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360614714
7.3.3) Ulica: Poznańska 327A
7.3.4) Miejscowość: Ołtarzew
7.3.5) Kod pocztowy: 05-850
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MENU EXPRESS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
MENU EXPRESS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9143,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13491,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14940,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13491,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Irena Dziadosz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 011090492
7.3.3) Ulica: Południowa 32
7.3.4) Miejscowość: Żółwin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-807
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13491,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29989,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36141,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29989,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jacek Banaszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015271397
7.3.3) Ulica: Sochaczewska 19
7.3.4) Miejscowość: Brwinów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-840
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29989,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12667,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12667,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12667,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnia-Cukiernia s.c. ANTONIAK, Adam Antoniak, Joanna Kaczorowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015564350
7.3.3) Ulica: Rynek 25
7.3.4) Miejscowość: Brwinów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-840
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Piekarnia - Cukiernia Antoniak spółka cywilna
jakie przetargi wygrała firma
Piekarnia - Cukiernia Antoniak spółka cywilna
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12667,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3845,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4193,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3845,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jaworski Mariusz BRAWO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 013116250
7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 34a
7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-825
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3845,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16397,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23622,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16397,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAJ III Sp. z o.o.s.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 144418417
7.3.3) Ulica: Marszałkowska 140/56
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-661
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BAJ III" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"BAJ III" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16397,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36545,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36545,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36545,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGRAF Hanna Eljasińska i Agnieszka Bęza s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362646530
7.3.3) Ulica: Wąsy Wieś 8
7.3.4) Miejscowość: Zaborów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-083
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGRAF HANNA ELJASIŃSKA I AGNIESZKA BĘZA SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
AGRAF HANNA ELJASIŃSKA I AGNIESZKA BĘZA SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36545,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34776,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64026,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34776,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PILUMA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015551441
7.3.3) Ulica: Zachodnia 37A
7.3.4) Miejscowość: Łomianki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-092
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE AMD S.C.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE AMD S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34776,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
- Kompleksowa usługa organizacji, posadowienia, wyposażenia i ologowania namiotów wystawienniczych "Doradztwo rolnicze w praktyce. Krajowe Dni Pola 2025" oraz zapewnienie zakwaterowania i wyżywienia.
- Usługa kompleksowego sprzątania w obiekcie Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie w okresie 12 m-cy.
- Prace porządkowe na terenie Gminy Brwinów w 2025r.
- Rozbudowa drogi gminnej w ciągu ulic Piasta, Baśniowej oraz Juliusza Słowackiego w Otrębusach
- Rozbudowa ul. Sadowej w Kaniach i Otrębusach na odc. od DW 719 do ul. Wspólnej
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy produktów mrożonych do COS-OPO w Giżycku
- Sukcesywne dostawy świeżego pieczywa na okres 12 miesięcy
- MZŻ.262.7.2025.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA ŚWIEŻEGO MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców w II kwartale 2025 r. na potrzeby jednostki organizacyjnej Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP - Ośrodek Szkolenia i Wychowania OHP w Strzelcach Krajeńskich
- Dostawa warzyw, owoców i jaj do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 i II Liceum Ogólnokształcącego we Włodawie
- Dostawa artykułów żywnościowych w okresie V.2025-X.2025
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.