Ogłoszenie z dnia 2021-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00095343/01 - Wynik z dnia 2021-06-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00052891 z dnia 2021-05-12 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 1956D polegająca na wykonaniu chodnika w miejscowości Jaksonów, odcinek 2 – Etap I oraz odcinek 3 – Etap II, gmina Żórawina
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wrocławski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934816
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 131
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-440
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71/7222066
1.5.8.) Numer faksu: 71/7221706
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiatwroclawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwroclawski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi powiatowej nr 1956D polegająca na wykonaniu chodnika w miejscowości Jaksonów, odcinek 2 – Etap I oraz odcinek 3 – Etap II, gmina Żórawina
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7108a4ee-b31c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052891
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000770/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Przebudowa drogi powiatowej nr 1956D polegająca na wykonaniu chodnika w miejscowości Jaksonów, odcinek 2 - Etap I oraz odcinek 3 – Etap II, gmina Żórawina
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. przy użyciu Platformy Przetargowej Logintrade: https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html2. Za pośrednictwem Platformy Przetargowej Logintrade odbywa się komunikacja wykonawcy z zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, odpowiedzi na pytania, modyfikacji, przekazywanie wezwań i zawiadomień w ramach prowadzonego postępowania.3. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest jego prawidłowe złożenie na Platformie Przetargowej Logintrade, w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem. Korzystanie z Platformy Przetargowej Logintrade przez Wykonawcę jest bezpłatne.4. Użytkownikom zewnętrznym – Wykonawcom przysługuje prawo korzystania z wsparcia technicznego dla Wykonawców Platformy Przetargowej: + 48 71 787 37 57; + 48 71 787 35 34; + 48 71 787 37 27; Pn.–pt.: 8:00 – 16:00; helpdesk@logintrade.net5. Sposób sporządzenia ofert, oświadczenia o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych, pełnomocnictw, zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby oraz innych informacji oświadczeń lub dokumentów przekazywanych w postępowaniu winne być zgodne z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r., w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r., w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z instrukcją korzystania z Platformy Przetargowej Logintrade, a w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert. Taka oferta zostanie uznana przez zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postepowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek określony w art. 221 ustawy Pzp.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Realizując obowiązki, o których mowa w art. 13, rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 2016.119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pan Roman Potocki - Starosta Powiatu Wrocławskiego, ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, tel.71/7221700, fax. 71/7221706, e-mail: starostwo@powiatwroclawski.pl;2. Inspektorem ochrony danych osobowych Powiatu Wrocławskiego – Starostwa Powiatowego we Wrocławiu jest Pani Beata Pierzchała, kontakt: ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, tel. 71/7221700, fax. 71/7221706, adres e-mail: beata.pierzchala@powiatwroclawski.pl; z którą można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, z przetwarzaniem danych niezbędnych do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy w postępowaniu nr SP.ZP.272.16.2021.II.DT Przebudowa drogi powiatowej nr 1956D polegająca na wykonaniu chodnika w miejscowości Jaksonów, odcinek 2 – Etap I oraz odcinek 3 – Etap II, gmina Żórawina, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8. Posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; d) Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO9. Nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b/c RODO. 10. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych w Warszawie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SP.ZP.272.16.2021.II.DT
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cały zakres projektu obejmuje budowę chodnika biegnącego po lewej i prawej stronie drogi powiatowej i składa się on w opracowaniu z czterech odcinków (chodników) zlokalizowanych wzdłuż drogi powiatowej w miejscowości Jaksonów o długościach: 110 m – po stronie prawej (Etap I), o długości 586 m (podzielony na dwa odcinki: etap II od km 0+000 do 0+283 i etap III od km 0+283 do 0+586) - po stronie lewej, oraz odcinki długości 875m - po stronie prawej i 157 m - po stronie lewej.Zakresem tego zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1956D polegająca na wykonaniu chodnika o ogólnej długości 393 m w ciągu drogi.Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie chodnika o szerokości 2,50 m oraz przebudowa zjazdów do posesji i na drogi gminne w miejscowości Jaksonów na odcinkach Etapu I : chodnik wraz ze zjazdami i włączeniami dróg na długości 110m – po stronie prawej przylegający do jezdni oraz Etapu II : chodnik wraz ze zjazdami i włączeniami dróg na długości 283m – po stronie lewej odsunięty od krawędzi jezdni. Chodniki są przedstawione w lokalizacji rysunku Planu Sytuacyjnego jako etap I - w km od 0+000 do 0+110 strona prawa oraz etap II w km od 0+000 do 0+283 strona lewa. Początek budowy chodnika etapu I jest przed włączeniem ulicy Polnej, a koniec tego etapu w km 0+110 jest na wysokości budynku mieszkalnego znajdującego się na dz. nr 107/1. Początek budowy chodnika etapu II jest na wysokości początku działki nr 99/1, a koniec tego etapu w km 0+283 jest na wysokości początku dz. nr 80/1 (w lokalizacji początku istniejącego chodnika, 5 m od krawędzi zjazdu posesji nr 15).W etapie I przebieg chodnika przylegać będzie bezpośrednio do krawędzi istniejącej jezdni, natomiast w etapie II przebieg chodnika generalnie odsunięty będzie od krawędzi jezdni, jedynie ok. km 0+091 do 0+115 przylegać będzie bezpośrednio do krawędzi istniejącej jezdni.Chodnik przylegający do jezdni oddzielony będzie od jezdni krawężnikiem betonowym, a od strony zabudowań ograniczony będzie obrzeżem betonowym. Chodnika odsunięty od krawędzi jezdni ograniczony będzie z obu stron obrzeżem betonowym. Na odcinkach gdzie chodnik przylegać będzie bezpośrednio do krawędzi istniejącej jezdni oraz w lokalizacji włączeń zjazdów i ulic należy sfrezować istniejącą nawierzchnię na głębokość do 4 cm i szerokość 1,00m. W zakresie etapu II na długościach włączeń zjazdów i ulicy oraz na odcinku chodnika przylegającego do jezdni, a w etapie I na długości 110 m należy wbudować pomiędzy krawędzią jezdni , a krawężnikiem ściek przykrawężnikowy z jednego rzędu kostki betonowej 16x16x16 cm na ławie betonowej. W wyniku prostoliniowego wbudowania w etapie I krawężnika wraz ze ściekiem przykrawężnikowy, a w etapie II ścieku przykrawężnikow lokalnie, powstanie przestrzeń o szerokości (od 4cm do 14cm) – śr. 10cm pomiędzy ściekiem, a krawędzią jezdni. Szczelinę tą pomiędzy krawędzią, a ciekiem z kostki 16x16x16 cm o głębokości 30 cm należy wypełnić betonem C12/15 przed ułożeniem warstwy ścieralnej. Następnie na sfrezowanych odcinkach jezdni należy ułożyć nową nawierzchnię z mas mineralno – asfaltowej AC 11S 50/70 dla KR-2 o grubości od 4cm do 5 cm nawiązując jej krawędź do cieku (powyżej cieku maksymalnie 1 cm). Ukształtowanie wysokościowe chodnika zaprojektowano ok. 12 cm ponad krawędzią jezdni, na zjazdach obniżony do 3cm, max. 4 cm, na przejściu dla pieszych do 2 cm. Chodnik do wybudowania ma być o szerokości 2,5 m (miejscowe zwężenia maks. do 2,00m). Nawierzchnię chodników i zjazdów należy wykonać z kostki betonowej o grubości 8 cm (na konstrukcji podbudowy wg projektu i opisu poniżej). W pobliżu przejścia dla pieszych zaprojektowano oznakowanie dla niewidomych z dwóch rzędów płytek chodnikowych z oznakowaniem dotykowym 35x35x5 cm oraz obniżenie chodnika i krawężnika. Zjazdy, których spadek podłużny jest większy niż 3% należy przełamać tak by na części zjazdu po którym chodzą piesi spadek poprzeczny chodnika wynosił max 3%. Ponadto na zjazdach, których spadek podłużny jest w stronę działki prywatnej i jest większy niż 2,0%, a ich zakończenie znajduje się za ciągiem chodnika należy odwodnić przy pomocy odwodnienia liniowego (klasa obciążenia korytka C 250) z kratką o szerokości minimum 10 cm, wysokości minimum 15 cm z pokrywą – rusztem w klasie A 15 - C250 na ławie betonowej gr.20 cm z oporem grubości 15cm. Odwodnienie liniowe należy połączyć rurą z PVC - karbowaną z otworami drenażowymi w otulinie z geowłókniny wpiąć do punktowego drenażu ze żwiru płukanego o frakcji 8/16 o wymiarach 0,6m x 1,0m i głębokości min 0,5m lub do istniejącej kanalizacji deszczowej rurą PVC-U ze ścianką litą o wytrzymałości obwodowej SN8 . Rodzaj geowłókniny minimum: SF27 gramatura - 90g/m2, grubość nacisku 2 kN/m2 - 0,39mm. Głębokość punktowego drenażu należy dostosować do warunków gruntowych. Dno drenażu należy ułożyć na stropie warstwy gruntów przepuszczalnych. Lokalizację odwodnień liniowych i rodzajów odprowadzeń przedstawiono na rysunku Planu Sytuacyjnego projektu.Odwodnienie będzie się odbywać powierzchniowo, poprzez nadanie normatywnych spadków poprzecznych nawierzchni jezdni i chodników w kierunku ścieku przykrawężnikowego. Zaprojektowane normatywne spadki podłużne ścieku przykrawężnikowego odprowadzać będą wody opadowe do zaprojektowanych wpustów ulicznych, które przykanalikami należy wpiąć do istniejącej kanalizacji deszczowej, lub krótkie odcinki ścieków odprowadzać będą wody opadowe w pas zieleni. Studzienki ściekowe wpustów ulicznych -3 szt. wbudować z elementów prefabrykowanych C-35/45 średnicy 500mm z osadnikiem i koszem, bez syfonu. Kratki ściekowe z rusztem uchylnym płaskim typu ciężkiego spełniające wymagania normy PN-EN 124:2000 – klasa D400. Przykanaliki wykonać z rur PVC-U ze ścianką litą o wytrzymałości obwodowej SN8 lub wyższej oraz wysokiej odporności na ścieranie. W zakresie jest również na istniejących studniach rewizyjnych kanalizacji deszczowej dokonanie ich regulacji wysokościowej z częściową ich przebudową oraz dokonanie wymiany pokryw i włazów studni rewizyjnych w 8 - lokalizacjach, a także regulacja wysokościowa wpustu ulicznego oraz regulacja wysokościowa pokryw studni rewizyjnych teletechnicznych. Przy wymianie pokryw należy zamontować pokrywy żelbetowe z włazami o średnicy 600mm. Wymiana dotyczy istniejących pokryw betonowych i żelbetowych (prostokątnych o wym. ok. 100 cm x 110cm) na nowe z włazami niewentylowanymi o średnicy Ø600 klasy C 250 z wypełnieniem betonowym. Montaż pokryw z włazami na istniejących studniach ma być dostosowana do wysokościowej niwelety chodnika, wymagać będzie również częściowej przebudowy istniejących studni. Regulację wysokościową pokryw, lub ewentualną przebudowę studni teletechnicznych firmy Orange Wykonawca dokona na podstawie swojego wystąpienia o wydanie warunków i na podstawie otrzymanej decyzji/uzgodnienia, lub opinii. Przy osadzaniu włazów kanalizacyjnych można stosować maksymalnie trzy polimerowe pierścienie regulacyjne o wysokości max. 10cm każdy. Regulację wysokościową wraz z wymianą pokryw z włazami przedstawiono w lokalizacjach na rysunku Planu Sytuacyjnego projektu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, stosowanych na podstawie art. 305 pkt. 1 ustawy PZP, do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. Zakres powyższych zamówień będzie polegał na powtórzeniu podobnych usług jak w zamówieniu podstawowym i będzie obejmował w szczególności.:1) wykonanie robót przygotowawczych i pomiarowych,2) zabezpieczenie placu budowy,3) wykonanie robót ziemnych, - korytowanie, wywóz nadmiaru gruntu na składowisko, 4) wykonanie robót rozbiórkowych: rozebranie nawierzchni tłuczniowych z kostki brukowej i z mieszanek mineralno-bitumicznych,5) wykonywanie oraz formowanie wykopów i nasypów (ręczne i mechaniczne),6) profilowanie i zagęszczanie podłoża,7) wykonanie warstwy konstrukcyjnej stabilizowanej cementem,8) wykonanie warstwy podbudowa z betonu dla zjazdów i jezdni dróg,9) wykonanie warstwy odcinającej z piasku dla chodnika,10) wykonanie warstw konstrukcyjnych - podbudowy z kruszywa łamanego dla chodnika, zjazdów i jezdni,11) wykonanie ławy pod: krawężniki, obrzeża, ścieki z kostek betonowych prefabrykowanych,12) ustawienie krawężników i obrzeży betonowych na podsypce cementowo-piaskowej,13) układanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej dla chodników i zjazdów,14) frezowanie nawierzchni bitumicznych,15) czyszczenie nawierzchni drogowej,16) skropienie nawierzchni drogowej asfaltowej,17) układanie warstwy wiążącej z mas mineralno -asfaltowych,18) układanie nawierzchni z mas mineralno -asfaltowych dla nawierzchni jezdni, 19) wykonanie odwodnienia liniowego (np. typu Aco) z montażem odprowadzenia rurami PVC,20) wykonanie ścieku z kostki betonowej wraz z wykonaniem ław betonowych z oporem,21) wykonanie wykopów na potrzeby kanalizacji deszczowej i posadowienia: studni wpustów ulicznych, 22) wykonanie kanalizacji deszczowej – układanie i montaż rur, 23) wbudowanie studzienek wpustów ulicznych z przykanalikami,24) montaż wpustów kanalizacyjnych,25) montaż i regulacja wysokościowa pokryw na studniach rewizyjnych,26) montaż włazów dla studni rewizyjnych,27) przebudowa studni kanalizacji deszczowej,28) przebudowa studzienek telefonicznych,29) wykonanie drenażu ze żwiru płukanego,30) regulacja istniejących skrzynek, zaworów wodociągowych, studzienek dla włazów kanałowych kanalizacji deszczowej i studzienek telefonicznych i innych istniejących urządzeń infrastruktury drogowej, 31) budowę pasów zieleni - wykonanie trawników, 32) zaprojektowanie i wprowadzenie zastępczej organizacji ruchu,33) zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie nowej organizacji ruchu docelowego: wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. Montaż oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wykonanie oznakowania poziomego,34) sprzątanie terenu budowy. Uporządkowanie terenu, usunięcie materiałów rozbiórkowych z terenu budowy,35) wykonanie dokumentacji powykonawczej - Operat Kolaudacyjny.4. Zamówienia, o których mowa powyżej, zostaną udzielone na warunkach podobnych do udzielenia zamówienia podstawowego, po uprzednich negocjacjach z Wykonawcą (art. 213 ust. 1 ustawy Pzp, stosowany na podstawie art. 304 tejże ustawy).
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty nie podlegające odrzuceniu zostaną poddane ocenie ofert w oparciu o kryteria podane w ogłoszeniu o niniejszym zamówieniu.2. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów przyznanych przez komisję przetargową, w oparciu o kryteria oceny ofert i ustaloną punktację. Maksymalną ilość punktów jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt. (100% = 100 pkt). Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:Cena (A) – waga 60 %Przedłużenie okresu gwarancji (B) – waga 40 % 1) Punkty w poszczególnych kryteriach będą przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 punkt a) Kryterium cena (A):Kryterium „cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu oferty, stanowiącym załącznik 1.1. do SWZ.Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalnie 60 punktówPunkty pozostałych ofert liczone będą wg proporcji matematycznej z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku według poniższego wzoru. C minA = ---------------------------- x 60 C obA – ilość punktów za kryterium cenyCmin – najniższa cena oferowana bruttoCob – cena brutto oferty badanejb) Kryterium przedłużenie okresu gwarancji (B)Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać dodatkowe punkty, jeżeli Wykonawca zadeklaruje wydłużenie okresu gwarancji na przedmiot zamówienia (za wyjątkiem oznakowania poziomego grubowarstwowego). Oferta z najdłuższym okresem gwarancji, tj. wynoszącym 60 miesięcy otrzyma maksymalną liczbę punktów, tj. 40, oferta z minimalnym okresem gwarancji wynoszącym 36 miesięcy otrzyma 0 punktów. Punkty pozostałych ofert liczone będą wg proporcji matematycznej z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku według poniższego wzoru: Gob – G36B = -------------------------- x 40 pkt. G60 – G36 gdzie: B - liczba punktów za kryterium przedłużenie okresu gwarancji Gob - okres gwarancji oferty badanej G36 - minimalny wymagany okres gwarancji - 36 m-cy G60 - maksymalny okres gwarancji - 60 m-cyJeżeli Wykonawca poda w formularzu oferty okres gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące wg zasady 1 rok = 12 miesięcy. Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie do oceny minimalny (wymagany) 36 – miesięczny okres gwarancji i przyzna 0 pkt, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w umowie.W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji powyżej wymaganego maksimum, Zamawiający do oceny ofert przyjmie 60 miesięcy i przyzna 40 pkt., natomiast do umowy zostanie wpisany okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę.Uwaga: Zaoferowanie gwarancji poniżej wymaganego minimum spowoduje odrzucenie oferty2) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w SWZ warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:P = A + B gdzie:A – ilość punktów przyznana za kryterium „najniższa cena”B – ilość punktów przyznana za kryterium „przedłużenie okresu gwarancji”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: przedłużenie okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:Zdolności technicznej lub zawodowej – o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy:1) posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:a) maksymalnie dwa zadania polegające na budowie, przebudowie lub remoncie chodnika z kostki betonowej (w tym zjazdów z kostki betonowej) o łącznej powierzchni min. 1000 m2,orazb) co najmniej jedno zadanie polegające na: budowie lub rozbudowie lub przebudowie jednojezdniowego odcinka drogi publicznej minimum klasy L obejmującej budowę/przebudowę kanalizacji deszczowej (studnie rewizyjne, studnie dla wpustów ulicznych).orazc) maksymalnie dwa zadania polegające na budowie lub przebudowie w drodze publicznej minimum klasy L: jezdni, włączeń dróg - o nawierzchni bitumicznej o łącznej powierzchni min. 100 m2.Warunek udziału w postępowaniu dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia, musi być spełniony: przez Wykonawcę samodzielnie, lub przez minimum jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie (podwykonawcę) samodzielnie, lub samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców występujących wspólnie (w przypadku podmiotów występujących wspólnie). Dopuszczalne jest łączenie (sumowanie) wyżej wymaganego doświadczenia poprzez wykazanie przez jeden podmiot doświadczenia opisanego w lit. a) oraz przez inne podmioty doświadczenia opisanego w lit. b) oraz c). Jeżeli Wykonawca wykaże doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres realizowanych obowiązków, czy wystawionych przez Wykonawcę faktur. W przypadku, gdy Wykonawca wykonywał w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) większy zakres prac, dla potrzeb niniejszego postępowania winien wyodrębnić i podać zakres robót, zgodny z zakresem wymaganym przez Zamawiającego. Zgodnie z treścią art. 118 ust. 2 ustawy Pzp - w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.2) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:a) co najmniej jedną osobą na stanowisku kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, mogącą się wykazać co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym w kierowaniu robotami drogowymi od momentu uzyskania uprawnień budowlanych,oraz b) co najmniej jedną osobą na stanowisku kierownika robót instalacyjnych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, mogącą się wykazać co najmniej rocznym doświadczeniem zawodowym od uzyskania uprawnień budowlanych w kierowaniu robotami instalacyjnymi.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji jeżeli Wykonawca nie wskazał w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz robót w okresie ostatnich 5 lat, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.b) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ofertę stanowi :1) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ;2) Kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ3) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, tj. o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Treść oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ;4) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy. Treść oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ;5) Oświadczenie podmiotu udostępniającego – jeżeli dotyczy. Treść oświadczenia stanowi załącznik 5 do SWZ 6) Pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie nie wynika z oferty lub innych dokumentów załączonych do oferty) m.in. do złożenia oferty, reprezentowania wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy.7) Dowód wniesienia wadiumSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5 400,00 zł (słownie: pięć tysięcy czterysta złotych 00/100).6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2) W przypadku o którym mowa powyżej, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp (załącznik 3 do SWZ), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.4) Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty.5) Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.6) Zamawiający może określić szczególny, obiektywnie uzasadniony, sposób spełnienia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli jest to uzasadnione charakterem zamówienia i jest proporcjonalne. 7) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony, jeśli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.8) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.9) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowalne, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Treść oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana umowy podlega unieważnieniu, jeżeli została dokonana z naruszeniem art. 454 i art. 455 ustawy Pzp.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie wskazanym w projekcie umowy (załącznik 7 do SWZ).Zmiana umowy wymaga pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-27 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-27 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
2021-05-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.