Ogłoszenie z dnia 2023-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tyczyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582163
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 18
1.5.2.) Miejscowość: Tyczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-020
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 172219310
1.5.8.) Numer faksu: 172219217
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tyczyn@tyczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tyczyn.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejska i Gminna Biblioteka Publiczna w Tyczynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8132852187
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Tyczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-020
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 172219410
1.5.8.) Numer faksu: 172219410
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biblioteka@tyczyn-biblioteka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tyczyn-biblioteka.pl/
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury im. Katarzyny Sobczyk w Tyczynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8132852170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Tyczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-020
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 172219363
1.5.8.) Numer faksu: 172219363
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgoktyczyn@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mgoktyczyn.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9093255-9b0a-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00052970
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych-w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SIP.271.19.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego oraz budynków i obiektów Zamawiających (odbiorców/płatników), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne, w okresie od 1 marca 2023 r. do 31 grudnia 2023 r. Niniejsze zamówienie nie obejmuje usług dystrybucji energii elektrycznej. Sprzedaż energii dla Zamawiających odbywa się za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego – PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów Rejon Energetyczny Rzeszów, ul. 8-go Marca 4, 35-065 Rzeszów. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie od 1.03.2023 r. do 31.12.2023 r. wynosi 399 319,08 kWh, w tym:
- oświetlenie uliczne: 282 780,92 kWh – szczegółowy wykaz PPE stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia
- obiekty administracji publicznej: 106 538,17 kWh - szczegółowy wykaz PPE stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia. Szczegóły zużycia energii elektrycznej w poszczególnych punktach poboru opisane zostały w Załączniku nr 1 do niniejszego Zaproszenia – Opis Przedmiotu Zamówienia. Zamawiający przedstawił przewidywaną ilość zużycia energii elektrycznej. Zamawiający przewiduje, iż rzeczywista ilość zużycia energii elektrycznej może ulec zmianie, tj. zwiększeniu lub zmniejszeniu przy zachowaniu zaoferowanych cen jednostkowych. Tym samym przedstawione prognozowane zużycie energii nie stanowi dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej wysokości. Zamawiający przeprowadzają wspólnie postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiającym upoważnionym do przeprowadzenia postępowania jest Gmina Tyczyn. Gmina, Miejska i Gminna Biblioteka Publiczna w Tyczynie oraz Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury im. Katarzyny Sobczyk w Tyczynie będą zawierać oddzielne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę energii elektrycznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09310000-5 - Elektryczność
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 478217,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE Obrót S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130268082
7.3.3) Ulica: ul. 8-go Marca 6
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-959
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 478217,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Cena netto: 1,070 zł/kWh
Cena brutto: 1,3161 zł/kWh
2. Łączną ilość energii elektrycznej dostarczaną w okresie realizacji umowy do punktów poboru energii elektrycznej opisanych w Załączniku nr 1 do Umowy prognozuje się na poziomie 363 359,92 [kWh].
3. W związku z postanowieniami ustawy z dnia 27 października 2022 roku o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu niektórych odbiorców w 2023 roku /Dz. U. 2022 roku, poz. 2243/ Zamawiający w ramach wykonywania umowy skorzysta z uprawnienia do ceny maksymalnej energii w rozumieniu ustawy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej do obiektu Zespołu Szkół w Chocianowie oraz odkup energii elektrycznej oddanej do sieci instalacji fotowoltaicznej
- Kompleksowa dostawa w 2025 roku energii elektrycznej dla Centrum Sztuki Współczesnej ŁAŹNIA
- Świadczenie usługi kompleksowej polegającej na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usługi jej dystrybucji na potrzeby Gminy Krzeszów
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby członków spółdzielni energetycznej Biodar w Ustroniu Morskim na lata 2025- 2026'
- Dostawa Energii Elektrycznej dla obiektów Szpitala Miejskiego w Miastku Sp. z o.o. II
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do budynku Centrum Informatyki Statystycznej w Radomiu przy ul. Planty 39/45
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.