eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice ŚląskiePrzebudowa wraz z rozbudową istniejących obiektów na funkcjonalną siedzibę pogotowia (SP ZOZ - Pomoc Doraźna w Ząbkowicach Śląskich).



Ogłoszenie z dnia 2022-02-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa wraz z rozbudową istniejących obiektów na funkcjonalną siedzibę pogotowia (SP ZOZ – Pomoc Doraźna w Ząbkowicach Śląskich).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ZĄBKOWICKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718403

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 11

1.5.2.) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748162800

1.5.8.) Numer faksu: 748162850

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@zabkowice-powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-zabkowicki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.powiat-zabkowicki.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa wraz z rozbudową istniejących obiektów na funkcjonalną siedzibę pogotowia (SP ZOZ – Pomoc Doraźna w Ząbkowicach Śląskich).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab63553f-540b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00052980

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004488/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa wraz z rozbudową istniejących obiektów na funkcjonalną siedzibę pogotowia (SP ZOZ- Pomoc Doraźna w Ząbkowicach Śląskich)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00298282/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WBKZP.272.67.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3162037,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonanie robót budowlanych zadania pn. Przebudowa wraz z rozbudową istniejących obiektów na funkcjonalną siedzibę pogotowia (SP ZOZ – Pomoc Doraźna w Ząbkowicach Śląskich) dofinansowywanego ze środków Rządowego Programu Inwestycji Lokalnych.
2. W skład robót wchodzi:
1) przebudowa budynku A z dostosowaniem na pomieszczenia dla ambulansów grup wyjazdowych;
2) przebudowa budynku B z dostosowaniem na pomieszczenie czyszczenia wnętrza karetek;
3) realizacja nowego budynku biurowo - socjalnego C, budynek nawiązujący swoją bryłą do istniejącego budynku A z wejściem na elewacji zachodniej, ściany szczytowe północne budynku C graniczą z istniejącym budynkiem A i budynkiem B;
4) realizacja przyłącza kanalizacji sanitarnej-wg. oddzielnego opracowania;
5) realizacja przyłącza wody - wg. oddzielnego opracowania;
6) realizacja zewnętrznej energetycznej linii zasilającej - przyłącze energetyczne zostało już wykonane;
7) realizacja przyłącza gazowego przez Zakład Gazowniczy wraz z realizacją szafki gazowej na ścianie zewnętrznej obiektu - wg-oddzielnego opracowania;
8) częściowa przebudowa i rozbudowa kanalizacji deszczowej wraz z realizacją przyłącza kanalizacji deszczowej;
9) wykorzystanie istniejącego dojazdu do budynku od strony ul. L. Waryńskiego;
10) realizacja dojścia do obiektu od placu wewnętrznego chodnikiem i realizacja częściowo zadaszonej strefy wejściowej;
11) przebudowa istniejącego podestu wejściowego do budynku A o nawierzchni betonowej, z obniżeniem jego poziomu i poziomu posadzki wewnątrz obiektu dla stworzenia wjazdów i adaptacji obiektu na garaże ambulansów;
12) realizacja miejsc parkingowych na terenie działki 6/4 12szt. o wym. 2.5*5.0m i dwa dla osób niepełnosprawnych 3.6*5.0m;
13) rozbiórka części ogrodzenia działki 6/4 od strony ul. Melioracyjnej;
14) budowa ogrodzenia działki 6/4 od strony działki 6/1 i 6/3;
15) budowa wiaty magazynowej D dobudowanej do budynku B;
16) wydzielenie placu do składowania nieczystości stałych i przykrycie go zadaszeniem;
3. Szczegółowo przedmiot zamówienia określą projekty budowlane, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, pomocniczo przedmiary robót.
4. Wszystkie roboty budowlane winny być prowadzone zgodnie z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej i przepisami BHP oraz pod nadzorem Osoby do tego uprawnionej, przy użyciu wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu i nowszego stosowania w budownictwie. Roboty nie ujęte opisem a niezbędne do wykonania zadania należy wykonać zgodnie wymogami sztuki budowlanej.
5. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej lub STWiORB, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
6. Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
7. Zamawiający informuje, że nie wprowadza wymogu złożenia oferty poprzedzonego odbyciem wizji lokalnej lub sprawdzeniem dokumentów dotyczących zamówienia, jakie znajdują się w dyspozycji Zamawiającego.
8. Zakres zamówienia obejmuje również oznaczenia inwestycji przez wykonawcę, z którym zostanie zawarta umowa na realizację zamówienia. Zasady umieszczania logo (tablicy informacyjnej) zostały określone w Załączniku Nr 6 do Uchwały nr 102 Rady Ministrów z dnia 23 lipca 2020 r. w sprawie wsparcia na realizację zadań inwestycyjnych przez jednostki samorządu terytorialnego (M.P. poz. 662, 1011, 1046, 1144, z 2021 r. poz. 26, 108, 287).
9. Wykonawca na przedmiot zamówienia udzieli gwarancji minimum 36 miesięcy i maksymalnie 72 miesiące licząc od dnia odbioru końcowego.
10. Minimalny termin płatności za wykonanie przedmiotu zamówienia wynosi 14 dni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262310-7 - Zbrojenie

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4014926,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4562193,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4014926,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): WM – BUDOWNICTWO Dawid Witsanko, Łukasz Muc Spółka Jawna

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ZAKŁAD BUDOWLANY Dawid Witsanko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8871819003

7.3.4) Miejscowość: Bardo

7.3.5) Kod pocztowy: 57-256

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4014926,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.