Ogłoszenie z dnia 2021-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00029122/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-08
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00053013 z dnia 2021-05-12 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dokończenie robót przerwanych i kontynuacja robót uzupełniających w obiekcie Gminnej Biblioteki Publicznej w Urszulinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminna Biblioteka Publiczna w Urszulinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110200314
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 31
1.5.2.) Miejscowość: Urszulin
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-234
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 510 826 424
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gbpurszulin@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gbpurszulin.bip.mbnet.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dokończenie robót przerwanych i kontynuacja robót uzupełniających w obiekcie Gminnej Biblioteki Publicznej w Urszulinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc2a2994-97ad-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053013
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00028977/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Dokończenie robót przerwanych i kontynuacja robót uzupełniających w budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Urszulinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa 7 Ochrona dziedzictwa kulturowego i naturalnego, Działania 7.1 Dziedzictwo kulturowe i naturalne.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00029122/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GBP/271/1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 167218,19 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa ogrodzenia” której zakres obejmuje między innymi:- rozebranie istniejące ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych,- wykonanie ogrodzenia po istniejącej trasie (między dz. nr ewid. 66/7 a 69/7, zgodnie z dołączonym do postępowania rysunkiem zagospodarowaniem terenu - trasę ogrodzenia oznaczono kolorem żółtym) z paneli zgrzewanych prostych wysokości ok 140 cm i dł. 250 cm typu 2D z prętów poziomych podwójnych ze słupkami ok 60x40 mm z obejmami. Zabezpieczenie antykorozyjne przez cynkowanie ogniowe i malowanie kolorem wybranym przez Zamawiającego,- montaż prefabrykowanych elementów, podmurówki betonowej gładkiej wraz z łącznikami przysłupkowymi z gniazdami.4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
4.5.5.) Wartość części: 19455,93 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dokończenie robót przerwanych i kontynuacja robót uzupełniających – remont pomieszczeń piwnic wraz z dostosowaniem obiektu do przepisów p.poż.” której zakres obejmuje między innymi:- roboty rozbiórkowe i demontażowe,- wykonanie przejść przeciwpożarowych,- wykonanie tynków zwykłych lub gipsowych, - naprawa sufitu podwieszonego kasetonowego (pomieszczenie łazienek),- przygotowanie podłoża oraz ułożenie płytek ceramicznych na klej,- montaż okien aluminiowych p.poż EI60,- montaż drzwi wewnętrznych EI60,- montaż drzwi wewnętrznych EI30,- montaż drzwi wewnętrznych EIS60,- demontaż przewodów wentylacyjnych z blachy stalowej w pom. piwnicznych,- wykonanie instalacji hydrantowej wraz z zaworami pierwszeństwa i montażem szafek hydrantowych,- sprawdzenie szczelności instalacji klimatyzacji, jej ewentualne uszczelnienie i napełnienie czynnikiem chłodzącym wraz z podłączeniem i rozruchem, - wykonanie wentylacji pomieszczeń piwnicznych,- kompleksowe sprzątanie wszystkich pomieszczeń po przeprowadzonych pracach budowlanych.- wykonanie i przygotowanie dokumentacji powykonawczej wraz z złożeniem dokumentacji do Państwowej Straży Pożarnej i Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna celem uzyskania pozwolenia na użytkowanie,4.5.3.) Główny kod CPV: 45212331-5 - Roboty budowlane w zakresie bibliotek multimedialnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 88265,62 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Dokończenie robót przerwanych i kontynuacja robót uzupełniających – roboty na dachu” której zakres obejmuje między innymi:- izolowanie termiczne kanałów wentylacyjnych i kanalizacyjnych wraz z uszczelnieniem przejścia instalacyjnego przez przegrodę – dach,- obudowa kominów płytami OSB,- obróbki blacharskie dachowe,- montaż kratek wentylacyjnych w obudowywanych kominach,- roboty związane z rynnami i rurami spustowymi.4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 9326,24 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dokończenie robót przerwanych i kontynuacja robót uzupełniających – roboty elektryczne” której zakres obejmuje między innymi:- montaż wyłącznika p.poż.,- instalacja oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego,- wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych,- wykonanie połączeń wyrównawczych,- wykonanie elementów instalacji odgromowej,- instalacja oświetlenie zewnętrznego ewakuacyjnego,- wykonanie WLZ,- wykonanie prób i pomiarów4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 50170,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę jaka zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości: 19 455,93 zł brutto.Oferta Przedsiębiorstwa Produkcyjno Handlowo Usługowe „ BRUNPOL” Krupe 157 22-302 Siennica Nadolna została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 3 i 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) Co skutkuje unieważnieniem postępowania na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy Pzp ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Po dokonanej analizie możliwości finansowej jednostki Zamawiający uznał, że w chwili obecnej nie jest możliwe zwiększenie kwot pierwotnie przeznaczonych na realizacje zamówień do ceny oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę jaka zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 88 265,62 zł brutto.Oferta Przedsiębiorstwa Produkcyjno Handlowo Usługowe „ BRUNPOL” Krupe 157 22-302 Siennica Nadolna oraz EL.SERVICE Marek Dudek 20-583 Lublin ul. Jaspisowa 1 lok.11 została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 3 i 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) Co skutkuje unieważnieniem postępowania na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy Pzp ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Po dokonanej analizie możliwości finansowej jednostki Zamawiający uznał, że w chwili obecnej nie jest możliwe zwiększenie kwot pierwotnie przeznaczonych na realizacje zamówień do ceny oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta Przedsiębiorstwa Produkcyjno Handlowo Usługowe „ BRUNPOL” Krupe 157 22-302 Siennica Nadolna została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 3 i 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.)Oferta firmy Monument SPÓŁKA Z O.O. ul. Rynek III 26, 21-010 Łęczna została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.)W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) - wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
− Oferta Przedsiębiorstwa Produkcyjno Handlowo Usługowe „ BRUNPOL” Krupe 157 22-302 Siennica Nadolna oraz EL.SERVICE Marek Dudek 20-583 Lublin ul. Jaspisowa 1 lok.11 została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 3 i 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.)− Oferta firmy MONUMENT SPÓŁKA Z O.O. ul. Rynek III 26, 21-010 Łęczna została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.)W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) - wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
2021-05-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI URSZULIN
więcej: przetargi URSZULIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego Sącza
- Wykonanie dokumentacji projektowej, dostawa wraz z montażem stacji ładowania pojazdów elektrycznych, budowę infrastruktury kablowej oraz kanałowej w Oddziałach Wojewódzkich NFZ
- Modernizacja układu zasilania w Hali ERGO ARENA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.