Ogłoszenie z dnia 2023-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00514833/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-23
- 2023/BZP 00002784/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-02
- 2023/BZP 00010159/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Doradztwo z zakresu Pzp w tym sukcesywne usługi przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych w imieniu i na rzecz Instytutu Ogrodnictwa – PIB
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Ogrodnictwa - Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101023342
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 1/3
1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@inhort.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://inhort.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/instytut_ogrodnictwa/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Instytut Badawczy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doradztwo z zakresu Pzp w tym sukcesywne usługi przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych w imieniu i na rzecz Instytutu Ogrodnictwa – PIB2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-245ef0a5-82b0-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00053014
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00514833
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 35/ZP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) sukcesywne świadczenie usług przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych w imieniu i na rzecz Instytutu Ogrodnictwa – Państwowego Instytutu Badawczego,
2) usługa doradztwa prawnego z zakresu zamówień publicznych w wymiarze 20 godz. miesięcznie.
W znaczącej większości usługa obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień dofinansowanych ze środków UE.
2. Szczegółowe zestawienie rodzaju i liczby usług zostało określone w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
3. Zamawiający informuje, że wskazana liczba postepowań jest planowaną i przyjętą do celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty.
4. Zamawiający w trakcie trwania umowy może dokonać przesunięć pomiędzy wprowadzonymi w formularzu ofertowym rodzajami postępowań przy nie zmiennej wartości umowy.
5. Zamawiający gwarantuje wykorzystanie 50% liczby postępowań wskazanych w formularzu ofertowym. Niewykorzystanie pozostałych 50% liczy postepowań nie może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy z tytułu nie zrealizowania warunków zamówienia.
6. Usługa odpowiada zakresowi pomocniczych działań zakupowych, o których mowa w art. 37 ust. 3 ustawy Pzp. Wykonawca realizując zamówienie w zakresie przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego będzie występował w postępowaniach jako pełnomocnik Zamawiającego.
7. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 402456,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 402456,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 402456,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Prawna Jerzy PIERÓG & Partnerzy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5251154281
7.3.3) Ulica: Nowogrodzka 42 lok. 41
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-695
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kancelaria Prawna Jerzy Pieróg & Partnerzy
jakie przetargi wygrała firma
Kancelaria Prawna Jerzy Pieróg & Partnerzy
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 897408,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług prawniczych dla Gminy Miasto Szczecin poprzez wykonywanie przez Wykonawcę bieżącej obsługi prawnej
- Obsługa prawna Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie
- Świadczenie obsługi prawnej dla Centrum Usług Wspólnych w Katowicach i jednostek obsługiwanych przez Centrum Usług Wspólnych w latach 2025-2028
- Stała obługa prawna na rzecz Gminy Goleniów oraz jednostek organizacyjnych gminy
- Obsługa prawna Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie RZGW Białystok z podziałem na części
- Obsługa prawna Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy w zakresie zarządzania pasem drogowym, realizacji inwestycji drogowych i obsługi wierzytelności SPP
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.