Ogłoszenie z dnia 2024-01-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00533385/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-05
- 2023/BZP 00540052/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy Powstańców Wielkopolskich w Nakle nad Notecią oraz ulic Makowej i Narcyzowej w Występie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nakło nad Notecią
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. P. Skargi 7
1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.naklo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8556171.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ulicy Powstańców Wielkopolskich w Nakle nad Notecią oraz ulic Makowej i Narcyzowej w Występie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-893ecb38-928a-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00053077
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043066/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.32 Przebudowa ulicy Powstańców Wielkopolskich w Nakle nad Notecią oraz ulic Makowej i Narcyzowej w Występie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00533385
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.42.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5039398,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I - Przebudowa ulicy Powstańców Wielkopolskich w Nakle nad NoteciąZakres robót objętych niniejszym postępowaniem obejmuje przebudowę ulicy Powstańców Wielkopolskich w Nakle nad Notecią w zakresie robót drogowych, elementów małej architektury, kanalizacji deszczowej, budowy instalacji elektrycznej oświetlenia drogowego oraz wykonania nasadzeń elementów zieleni wraz z systemem nawodnienia.
Przebudowa jezdni w zakresie drogowym obejmuje następujące odcinki:
- jezdnia północna od km 0+003.72 do km 0+331 ;
- jezdnia południowa od km 0+000 do km 0+290.30.
Przebudowa polegać ma na wykonaniu jezdni, chodników, zatok postojowych, zjazdów bez zmiany ich podstawowych parametrów takich jak długość, szerokość. Odcinki objęte przebudową mają długość łączną około 617,58 m.
Podstawowe parametry geometryczne przebudowywanej ulicy przedstawiono na projekcie zagospodarowania terenu. Przebudowa nawierzchni jezdni i zatoki postojowej zakłada wykonanie warstwy wiążąco – wyrównawczej oraz ścieralnej na istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz z wymianą krawężników.
Część chodników i zjazdów ulicy została przebudowana w latach 2020-2021, nawierzchnie te należy zachować w stanie istniejącym z ewentualnym dopuszczeniem regulacji wysokościowej. Zakres chodników i zjazdów, dla których należy wykonać nową nawierzchnię oraz chodników i zjazdów przeznaczonych do regulacji wysokościowej przedstawiono w projekcie.
Przedmiot projektu obejmuje również regulację wysokościową - pionową studzienek i włazów infrastruktury podziemnej oraz wymianę istniejących włazów żeliwnych na zestawy naprawcze. Istniejące drzewa zlokalizowane w obszarze opracowania należy odpowiednio zabezpieczyć.
Rozwiązanie wysokościowe – nawiązuje do istniejącej nawierzchni, oraz istniejących zjazdów do posesji.
Dane wyjściowe projektowanej nowej konstrukcji:
Kategoria ruchu – KR1
Konstrukcja nawierzchni jezdni
a) - warstwa ścieralna z AC11S - 5 cm
b) - warstwa wiążąca z AC16W - 5 cm
c) - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31.5 mm, gr. 20 cm
d) - warstwa mrozoochronna: grunt stabilizowany cementem C1.5/2MPa gr. 20 cm
Konstrukcja nawierzchni na zjazdach
– betonowa kostka brukowa - koloru grafitowego – gr. 8 cm, na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 – gr. 4 cm
– podbudowa betonowa C8/10 - gr 20 cm
– grunt stabilizowany cementem C1.5/2 – gr. 15 cm
Konstrukcja nawierzchni chodnika
- betonowa kostka brukowa - koloru szarego – gr. 8 cm, na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 4 cm
- grunt stabilizowany cementem C1.5/2 – gr. 10 cm
Konstrukcja nawierzchni chodnika na wyspie dzielącej - alejka
- płyty betonowe szer. 60 x 60 cm - kolor nerinio lub równoważny (mieszany czarny-szary-biały rysunek przekrój normalny) – gr. min. 5 cm, na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 – gr. 4 cm
- grunt stabilizowany cementem C1.5/2 – gr. 10 cm
Odwodnienie poprzez spadki podłużne oraz poprzeczne do wpustów kanalizacji deszczowej oraz odwodnień liniowych.
e) Istniejące włazy żeliwne (w jezdni) kanalizacji deszczowej i sanitarnej należy wymienić na włazy żeliwne z kołnierzem betonowym prefabrykowanym z betonu C45/55 tzw. zestawy naprawcze (stare włazy przekazać GESTOROWI SIECI - KPWiK).
Zamawiający wymaga by na nowych studniach stosować wyłącznie zestawy żeliwne z kołnierzem betonowym prefabrykowanym z betonu C45/55 tzw. zestawy naprawcze.
f) Orientacyjne zestawienie powierzchni
Jezdnia – nawierzchnia bitumiczna m2 ok. 4 015,00
Zjazdy – kostka brukowa m2 ok. 341,00
Chodnik – kostka brukowa + płytki akustyczne m2 ok. 712,14
Chodnik – alejka dla pieszych płyty betonowe m2 ok. 578,00
zieleń m2 ok. 1 774,00
g) Zakres zadania obejmuje również zmianę stałej organizacji ruchu, zgodnie z zatwierdzonym projektem.
Elementy małej architektury
Na terenie objętym inwestycją projektuje się elementy małej architektury w postaci: ławek, koszy na nieczystości, pergole kwiatowe z ażurowym zadaszeniem, płaskorzeźby wycinane z blachy przedstawiające sylwetki postaci powstańców wielkopolskich, tablicę informacyjną opisującą wydarzenie historyczne. Szczegółowa lokalizacja elementów małej architektury: wg planu zagospodarowania terenu. Ponadto w otoczeniu pergoli planuje się nasadzenia krzewów ozdobnych w postaci pnączy.
Planuje się wymianę istniejącej nawierzchni ciągu pieszego, w kolorze melanży szarości o zróżnicowanym formacie.
W miejscu posadowienia płaskorzeźb oraz tablicy pamiątkowej, zaprojektowano postumenty z płyty granitowej (Granit Strzegomski), uniesione ponad powierzchnię istniejącego trawnika.
WYKAZ ELEMENTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY:
Pergola kwiatowa - sztuk 3
Ławka parkowa z oparciem - sztuk 8
Kosze na nieczystości - sztuk 8
Płaskorzeźby oraz tablica pamiątkowa - sztuk 4
Tablica informacyjna - sztuk 1
Szczegółowy zakres został przedstawiony w załączonym projekcie.
Zakres zadania obejmuje również budowę oświetlenia drogowego w postaci lamp ledowych, zgodnie z istniejącym i dołączonym projektem. Podczas budowy i wyceny należy bezwzględnie przestrzegać warunków jakie wydał gestor sieci oświetleniowej.
Instalacja sanitarna
Zakres zadania obejmuje również odprowadzanie wód opadowych i roztopowych z remontowanej drogi z masy bitumicznej ul. Powstańców Wielkopolskich, położonej w miejscowości Nakło nad Notecią. Lokalizację odwodnienia drogi w postaci wpustów deszczowych DN 500 i odwodnień
liniowych wraz z przykanalikami przedstawiono na planie sytuacyjnym opracowania. Podczas modernizacji drogi należy wykonać kanalizacje deszczową zgodnie z projektem oraz zlikwidować istniejące osadniki wpustów deszczowych wraz z przykanalikami.
Lokalizacja wpustów ulicznych, odwodnień oraz przyłącza wodociągowego wraz ze studnią wodomierzową została przedstawiona na planie sytuacyjnym.
Szczegółowy zakres robót został przedstawiony w dokumentacji projektowej.
Zieleń miejska wraz z systemem nawadniania
W zakresie zadania jest modernizacja zieleni. Planuje się dokonać nasadzeń drzew, krzewów, kwiatów, trawników, zgodnie z załączonym projektem. Zamawiający zamierza również wykonać na całości terenu zielonego system automatycznego nawadniania, zgodnie z załączonym projektem.
Wszystkie rośliny muszą posiadać paszport roślin.
Wykonawca, w okresie gwarancyjnym dla zieleni jest zobowiązany do wykonywania jej pielęgnacji i konserwacji, zgodnie z planem wynikającym z załączonej dokumentacji.
Zamawiający wymaga udzielenia Gwarancji na wykonaną zieleń na okres 12 miesięcy od chwili odbioru końcowego całego zadania inwestycyjnego.
UWAGA: Gwarancja na wykonanie zieleni nie wpływa na kryterium oceny ofert gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 2669975,72 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Przebudowa ulic Makowej i Narcyzowej w WystępiePrzebudowa ulicy Makowej i Narcyzowej w Występie, gmina Nakło nad Notecią, polega na wykonaniu nawierzchni jezdni, pieszo-jezdni, zjazdów, dojść do posesji.
Branża drogowa zadania obejmuje m.in.:
- wykonanie pieszo-jezdni o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, o szerokości 5,00 m,
- wykonanie zjazdów o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, o szerokości i długości dostosowanej do istniejącej zabudowy,
- wykonanie dojść do posesji o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, o szerokości 1,50 m.
Obecnie przedmiotowe ulice posiadają nawierzchnię nieutwardzoną oraz z kruszywa.
Zakres przebudowy ulicy Makowej obejmuje odcinek od ulicy Goździkowej do ulicy Różanej (odcinek 1) i od ulicy Różanej do ulicy Wrzosowej (odcinek 2).
Zakres przebudowy ulicy Narcyzowej obejmuje odcinek od ulicy Makowej do ulicy Różanej (odcinek 1) i od ulicy Różanej do ulicy Wrzosowej (odcinek 2).
W zakresie zadania jest również wykonanie przebudowy zjazdów i dojść do posesji.
Orientacyjne powierzchnie jezdni, zjazdów i dojść:
Ulica Makowa
- jezdnia z kostki brukowej betonowej ok. 2 233,00 m2
- zjazdy z kostki brukowej betonowej ok. 488,00 m2
- dojścia do posesji z kostki brukowej betonowej ok. 134,00 m2
Ulica Narcyzowa
- jezdnia z kostki brukowej betonowej ok. 1 605,00 m2
- zjazdy z kostki brukowej betonowej ok. 256,00 m2
- dojścia do posesji z kostki brukowej betonowej ok. 67,00 m2
Konstrukcja nawierzchni na pieszo – jezdni, zjazdach oraz na dojściach do posesji wskazana jest w załączonej dokumentacji projektowej.
Kanalizacja deszczowa
W zakresie zadania jest wykonanie kanalizacji deszczowej, zgodnie z załączonym projektem budowlanym i technicznym.
Budowana kanalizacja deszczowa z ulicy Makowej i Narcyzowej w części zostanie włączona do istniejącej kanalizacji deszczowej znajdującej się w ulicy Goździkowej. Pozostała część kanalizacji zostanie włączona do kanalizacji deszczowej wykonanej w ulicy Różanej przez gestora sieci deszczowej, która jest objęta odrębnym zadaniem.
W ramach zadania do wykonania są m. in. następujące roboty:
- budowa studni betonowych oraz z PCV,
- budowa wpustów deszczowych wraz z przykanalikami,
- budowa rurociągu z rur PVC ,
- regulacja osadzenia istniejących włazów studzienek rewizyjnych i armatury wodociągowej
Przedmiot projektu obejmuje również regulację wysokościową - pionową studzienek i włazów infrastruktury podziemnej oraz wymianę istniejących włazów żeliwnych na zestawy naprawcze.
Zamawiający wymaga by na nowych studniach stosować wyłącznie zestawy żeliwne z kołnierzem betonowym prefabrykowanym z betonu C45/55 tzw. zestawy naprawcze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 2369422,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2651727,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2651727,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2651727,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAFAŁ SZYMCZAK P.H.U.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581633412
7.3.3) Ulica: Jackowskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią
7.3.5) Kod pocztowy: 89-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2651727,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2692962,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3121504,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2692962,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prodib Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542926185
7.3.3) Ulica: Łabiszyńska 6
7.3.4) Miejscowość: Olimpin
7.3.5) Kod pocztowy: 86-061
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2692962,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NAKŁA NAD NOTECIĄ
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią.
- Dowóz dzieci i uczniów do szkół podstawowych i zespołów szkolno - przedszkolnych na terenie gminy Nakło nad Notecią oraz na zajęcia na basenie w roku szkolnym 2025/2026
- Zagospodarowanie terenu wokół Zespołu Szkół im. prof. E. Chroboczka w Szubinie wraz z remontem dwóch sal lekcyjnych
- Realizacja inwestycji w ciągach dróg powiatowych Część 1,2,3,4
- Modernizacja elewacji I Liceum Ogólnokształcącego im. Bolesława Krzywoustego w Nakle nad Notecią
więcej: przetargi w Nakle nad Notecią »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu klatek schodowych w budynku szkoły.
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- ,,Modernizacja poszycia dachowego wraz z pracami naprawczymi elewacji budynku gminnego w Przysieczynie, Gmina Wągrowiec"
- Budowa dalszej części sieci kanalizacji sanitarnej oraz pozostałej części sieci wodociągowej w miejscowości Borownica gmina Janów Lubelski
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Pęchcińska w miejscowości Niechodzin
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.