eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane"Świadczenie usług cateringowych dla SP nr 4 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Zakopanem w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 26.06.2025 r. z możliwością skorzystania z prawa opcji"



Ogłoszenie z dnia 2025-01-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług cateringowych dla SP nr 4 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Zakopanem w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 26.06.2025 r. z możliwością skorzystania z prawa opcji”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 4 IM. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO W ZAKOPANEM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490573526

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Janosówka 15B

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 18 201 18 26

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp4zakopane@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp4zakopane.edupage.org/?

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e3516e54-61dd-4dad-a67d-bd0679fdad37

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług cateringowych dla SP nr 4 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Zakopanem w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 26.06.2025 r. z możliwością skorzystania z prawa opcji”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3516e54-61dd-4dad-a67d-bd0679fdad37

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00053126

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00647538

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP4.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 220000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zapewnieniu całodziennego żywienia dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 4 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Zakopanem, tj. przygotowanie i dostarczenie na potrzeby stołówki szkolnej gorącego posiłku: obiadu dwudaniowego z kompotem zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostarczeniu - na potrzeby stołówki szkolnej - gorącego posiłku: obiadu dwudaniowego z kompotem zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
2.2. Zamawiający planuje, że:
- dziennie należy dostarczyć ok. 90 szt. obiadów,
- w okresie od dnia podpisania umowy (Zamawiający przewiduje, że podpisanie umowy nastąpi w na początku stycznia 2025 roku) a zakończenia na dzień 26 czerwca 2025 roku, należy dostarczyć około 9 090 posiłków (tj. 101 dni nauki x 90 szt.).
- w okresie korzystania przez Zamawiającego z prawa opcji - zgodnie z pkt. 3.2.1 SWZ tj. od dnia 02 września 2025 roku do 18 grudnia 2025 roku, należy dostarczyć około 6 750 posiłków (tj. 75 dni nauki x 90 szt.).
2.2.1. Prawo Opcji:
a) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w ramach prawa opcji, o który mowa w art. 441 ust. 1 ustawy PZP.
b) Przedmiotem świadczenia w ramach prawa opcji jest zapewnienie identycznych usług jak opisane w pkt. 2 i 3 powyżej tj. przygotowanie i dostarczenie na potrzeby stołówki szkolnej gorącego posiłku: obiadu dwudaniowego z kompotem zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, przez okres wskazany w rozdziale IV pkt. 2 SWZ.
c) Prawo opcji dla ww. okoliczności, realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
d) Warunkiem uruchomienia zamówienia opcjonalnego jest przekazanie Wykonawcy przez Zamawiającego pisemnej informacji (zamówienia) o potrzebie skorzystania
z prawa opcji najpóźniej w terminie do dnia 29 lipca 2025 roku.
e) Usługi świadczone w ramach prawa opcji muszą być świadczone zgodnie
z wymaganiami opisanymi w OPZ (Załączniku nr 1 do umowy).
f) Do świadczenia usługi w ramach prawa opcji zastosowanie mają postanowienia określające warunki i sposób zapłaty wynagrodzenia, warunki świadczenia usługi oraz kar umownych.
g) Zamawiający nie ma obowiązku korzystać z prawa opcji.
h) Wykonawcy nie przysługuje prawo roszczeń z tytułu niewykorzystania prawa opcji lub jego pełnej wartości.
2.3. Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych obiadów do 15%. Ewentualne zmiany ilości zamawianych obiadów Zamawiający zgłaszać będzie Wykonawcy najpóźniej do godziny 9:00 danego dnia.
2.4. Dostawa obiadów będzie odbywać się począwszy od dnia podpisania umowy do dnia 26 czerwca 2025 r. (oraz w okresie skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego) od poniedziałku do piątku z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, ferii szkolnych, wakacji i dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od nauki - o godzinie 11:20.
2.5. W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji dnia pracy szkoły, dostawa obiadu odbędzie się o innej godzinie – po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą.
2.6. Wykonawca dostarczał będzie w ostatni dzień tygodnia, tygodniowy jadłospis na kolejny tydzień z podaniem składników wagowych (gramatury) potraw, wraz z wykazem alergenów, jakie mogą występować w posiłkach - do wiadomości Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania jakości obiadów zgodnie z przedstawionym jadłospisem.
2.7. Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa.
2.8. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2015 r. poz. 594) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy.
2.9. Bezwzględnie należy przestrzegać norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności. Posiłki mają być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży.
2.10. Obiad musi spełniać minimalne warunki ilościowe opisane w SWZ oraz w OPZ będącym załącznikiem nr 1 do umowy.
2.11. Ważna jest estetyka potraw i posiłków.
2.12. Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno- epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP. Obowiązkiem Wykonawcy jest przechowywanie próbek pokarmowych ze wszystkich przygotowanych i dostarczonych posiłków, każdego dnia przez okres 72 godzin z oznaczeniem daty, godziny, zawartości próbki pokarmowej z podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek.
2.13. Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów dotyczących technologii produkcji i jakości wykonywanych usług.
2.14. Transport posiłków powinien odbywać się w termosach zapewniających właściwą ochronę i temperaturę oraz jakość przewożonych potraw (termosy powinny być dublowane – przy dostawie obiadu wymieniane pełne na puste) środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności. Dostarczenie posiłków z miejsca produkcji do pomieszczeń dystrybucji w szkole realizowane będzie przez Wykonawcę na jego koszt.
2.15. Zamawiający posiada własne naczynia (talerze, sztućce).
2.16. Zamawiający przyjmuje na siebie wszelkie sprawy organizacyjne związane
z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom korzystającym z usług stołówki szkolnej.
2.17. Koszty związane z wydawaniem obiadów, myciem naczyń i termosów, sprzątaniem stołówki ponosić będzie Zamawiający – nie należy tych kosztów ujmować do kalkulacji ceny obiadu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 237600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 237600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIP-CATERING-TEAM DOM GÓRALSKI, Maciej Kurkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361403616

7.3.3) Ulica: Droga na Wierch 13 a

7.3.4) Miejscowość: Zakopane

7.3.5) Kod pocztowy: 34-500

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 237600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-26

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zgodnie z dokumentami zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, na zasadach określonych w Ogłoszeniu o zamówieniu, SWZ oraz wzorze umowy.
Świadczenie gwarantowane:
Okres realizacji: od dnia zawarcia umowy do dnia 26 czerwca 2025 roku.
Wartość brutto świadczenia gwarantowanego: 15,00 zł x 9 090 sztuk obiadów = 136 350,00 zł.
Prawo opcji:
Okres realizacji: od dnia 2 września 2025 roku do dnia 18 grudnia 2025 roku.
Wartość brutto prawa opcji: 15,00 zł x 6 750 sztuk obiadów = 101 250,00 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.