eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzykonaZagospodarowanie odpadów komunalnych odebranych od mieszkańców z terenu Gminy Przykona w okresie od 01.01.2025 r. do 30.06.2025 r.



Ogłoszenie z dnia 2025-01-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zagospodarowanie odpadów komunalnych odebranych od mieszkańców z terenu Gminy Przykona w okresie od 01.01.2025 r. do 30.06.2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przykona

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6681858329

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 7

1.5.2.) Miejscowość: Przykona

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-731

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 63 279 10 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przykona@przykona.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przykona.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/przykona

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie odpadów komunalnych odebranych od mieszkańców z terenu Gminy Przykona w okresie od 01.01.2025 r. do 30.06.2025 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86139d4c-8a84-456f-ae1d-4b1255adabd5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00053216

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029905/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Zagospodarowanie odpadów komunalnych odebranych od mieszkańców z terenu Gminy Przykona w okresie od 01.01.2025 r. do 30.06.2025 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00578097

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.17.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 115856,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Przykona w okresie od 1.01.2025r. do 30.06.2025r. Przewidywana ilość odpadów do zagospodarowania pochodzących bezpośrednio z ww. nieruchomości, tj. Szacowana ilość Mg odpadów, jaką Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować w okresie realizacji zamówienia przedstawia się następująco

Lp. Rodzaj odpadu Kod odpadu Szacunkowa ilość odpadów [Mg] w okresie od 01.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 20 03 01 255 Mg
2. Odpady ulegające biodegradacji 20 02 01 41 Mg
4. Papier i tektura 20 01 01 8,5 Mg
5. Szkło, odpady opakowaniowe ze szkła 15 01 07 38,5 Mg
6. Tworzywa sztuczne i metale 20 01 39 59 Mg
7. Odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach – popioły 20 03 99 110 Mg

2. Wskazane ilości odpadów komunalnych oszacowane zostały na podstawie danych o ilości zebranych odpadów z okresu od 01.07.2023 r. do 31.12.2023 r. oraz od 1.01.2024r. do 30.06.2024r. Mając na uwadze powyższe, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia ilości odpadów komunalnych dostarczonych do zagospodarowania w stosunku do przedstawionych wyliczeń oraz prawo do zmiany rodzaju odpadów komunalnych w zależności od faktycznych potrzeb i ilości, bez prawa Wykonawcy do roszczeń odszkodowawczych z tego tytułu.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji usługi określają:
– Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SWZ
- Projektowane postanowienia umowy które zostaną wprowadzone do umowy, stanowiące załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174933,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174933,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174933,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejski Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652970029

7.3.3) Ulica: Sulańska

7.3.4) Miejscowość: Konin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-510

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174933,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.