Ogłoszenie z dnia 2025-01-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00644314/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opieka weterynaryjna nad zwierzętami bezdomnymi i wolno żyjącymi na terenie Gliwic w 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bc6608b6-675f-45a6-ab4f-0ebf18347f221.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opieka weterynaryjna nad zwierzętami bezdomnymi i wolno żyjącymi na terenie Gliwic w 2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc6608b6-675f-45a6-ab4f-0ebf18347f22
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00053251
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030678/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Kompleksowa opieka weterynaryjna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZUK-EPZ.50.92.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1. OPIEKA WETERYNARYJNA W LECZNICYZapewnienie opieki weterynaryjnej zwierzętom bezdomnym przebywającym w Schronisku dla Zwierząt w Gliwicach-Sośnicy, przy ul. Wschodniej 56 oraz adoptowanym z ww. Schroniska, na podstawie wydanych przez Schronisko skierowań ze wskazaniem wykonania usługi weterynaryjnej, w zakresie:
1. Szczepień przeciwko wściekliźnie w ilości około 5 miesięcznie.
2. Pozostałych szczepień profilaktycznych w ilości około 5 miesięcznie, obejmujących m.in.: psie choroby wirusowe,tj.: nosówkę, parwowirozę, kaszel kennelowy, chorobę Rubartha.
3. Leptospirozę oraz kocie choroby kocie choroby wirusowe, m.in. tj.: koci katar, panleukopenia.
4. Leczenia zachowawczego/profilaktycznego oraz drobnych zabiegów chirurgicznych.
5. Eutanazji.
6. Większych zabiegów operacyjnych.
7. prowadzenie niezbędnej dokumentacji (książki leczenia zwierząt) wraz z rejestrem wykorzystania środków opatrunkowych i lekarstw oraz wykazem eutanazji z podaniem daty i przyczyny.
Przy następujących założeniach:
• opieka weterynaryjna odbywać się w lecznicy weterynaryjnej Wykonawcy, w godzinach pracy lecznicy,
• średni stan zwierząt wynosi: 70 psów i 110 kotów,
• rotacja zwierząt waha się w granicach 400 psów i 500 kotów w skali roku,
• lecznica Zleceniobiorcy powinna znajdować się w odległości nie większej niż 12 km od Schroniska, ponieważ schronisko nie posiada pomieszczenia do wykonywania zabiegów operacyjnych i konieczne jest dowożenie przez Zleceniodawcę zwierząt do lecznicy,
• lecznica zleceniobiorcy powinna być wyposażona w sprzęt diagnostyczny typu Rtg i USG oraz powinna zapewniać niezbędne badania krwi i moczu,
• Zleceniobiorca powinien posiadać odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, oraz zasoby kadrowe do wykonywania kompleksowej opieki weterynaryjnej,
• Wykonawca winien zapewnić usługi w czasie absencji chorobowej i urlopów w oferowanych cenach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 108715,71 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. OPIEKA WETERYNARYJNA W SCHRONISKU DLA ZWIERZĄT WRAZ Z DOJAZDEM.Zapewnienie opieki weterynaryjnej zwierzętom bezdomnym przebywającym w Schronisku dla Zwierząt w Gliwicach-Sośnicy, przy ul. Wschodniej 56, w zakresie:
1. Szczepień przeciwko wściekliźnie w ilości około 40 miesięcznie.
2. Pozostałych szczepień profilaktycznych w ilości około 30 miesięcznie, obejmujących m.in.: psie choroby wirusowe,tj.: nosówkę, parwowirozę, kaszel kennelowy, chorobę Rubartha.
3. Leptospirozę oraz kocie choroby kocie choroby wirusowe, m.in. tj.: koci katar, panleukopenia.
4. Leczenia zachowawczego/profilaktycznego.
5. Prowadzenie niezbędnej dokumentacji (książki leczenia zwierząt) wraz z rejestrem wykorzystania środków opatrunkowych i lekarstw oraz wykazem eutanazji z podaniem daty i przyczyny.
Przy następujących założeniach:
• podstawowa opieka weterynaryjna odbywać się będzie na terenie Schroniska w środę lub inny uzgodniony dzień po około 2 godz., pomiędzy 10.00 a 15.00 (w godzinach pracy kierownictwa Schroniska),
• średni stan zwierząt wynosi: 70 psów i 110 kotów,
• rotacja zwierząt waha się w granicach 400 psów i 500 kotów w skali roku,
• Zleceniobiorca powinien posiadać odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, oraz zasoby kadrowe do wykonywania kompleksowej opieki weterynaryjnej, natomiast prowadzący lekarz weterynarii powinien posiadać co najmniej 5-letni (udokumentowany) staż pracy w zawodzie,
• Wykonawca winien zapewnić usługi w czasie absencji chorobowej i urlopów w oferowanych cenach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 97795,71 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3. STERYLIZACJA PSÓW I KOTÓW BEZDOMNYCH PRZEBYWAJĄCYCH W SCHRONISKU A TAKŻE DODATKOWE ZABIEGI MOGĄCE WYSTĄPIĆ PODCZAS WW. OPERACJIPrzy następujących założeniach:
• Lecznica Zleceniobiorcy powinna znajdować się w odległości nie większej niż 12 km od Schroniska, ponieważ schronisko nie posiada pomieszczenia do wykonywania zabiegów operacyjnych i konieczne jest dowożenie przez Zleceniodawcę zwierząt do lecznicy,
• Zleceniobiorca powinien posiadać odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, w tym specjalizację
chirurgiczną, oraz zasoby kadrowe do wykonywania zabiegów sterylizacji i kastracji,
• Wykonawca winien zapewnić usługi w czasie absencji chorobowej i urlopów w oferowanych cenach.
Zadanie obejmuje:
1) sterylizację - tzw. metodą brytyjską (niewielkich rozmiarów rana pooperacyjna):
• suki - około 5 sztuk miesięcznie,
• kotki - około 7 sztuk miesięcznie,
2) kastrację - tzw. metodą jednego cięcia:
• psy - około 5 sztuk miesięcznie,
• kocury - około 8 sztuk miesięcznie,
3) zabieg duży - około 2 sztuki miesięcznie,
4) zabieg mały - około 2 sztuki miesięcznie,
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 78175,71 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4. STERYLIZACJA I KASTRACJA KOTÓW WOLNO ŻYJĄCYCHZadanie obejmuje:
a) sterylizację - tzw. metoda brytyjską (niewielkich rozmiarów rana pooperacyjna), kotki - około 95 sztuk,
b) kastrację - tzw. metodą jednego cięcia, kocury - około 70 sztuk.
c) hospitalizację (średnio 2 dni) - 10 sztuk.
Przy następujących założeniach:
• miejsce wykonywania zabiegów - lecznica dla zwierząt Zleceniobiorcy, do której będą dowożone zwierzęta przez Zleceniodawcę, w dni robocze w godzinach od 9.00 do 13.00 oraz przez osoby legitymujące się skierowaniem wystawionym przez Schronisko dla Zwierząt (po wcześniejszym uzgodnieniu),
• lecznica Zleceniobiorcy powinna znajdować się w odległości nie większej niż 12 km od Schroniska, ze
względu na czas, koszt dowozu oraz kondycję zwierząt po zabiegach,
• Zleceniobiorca powinien posiadać odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, w tym specjalizację chirurgiczną, oraz zasoby kadrowe i sprzętowe do wykonywania ww. zabiegów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 35656,71 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5. LECZENIE KOTÓW WOLNO ŻYJĄCYCH Z TERENU GLIWICZadanie obejmuje leczenie ok. 50 kotów wolno żyjących w trakcie trwania umowy Przewidywany zakres usług obejmuje:
• badanie diagnostyczne podstawowe (pierwsza wizyta)
• jednostkowe badania diagnostyczne dodatkowe - m.in. Rtg, USG
• jednostkowe badania diagnostyczne dodatkowe - m.in. bad. krwi i moczu - 1 parametr
• leczenie zachowawcze wraz z niezbędnymi lekami i opatrunkami - kontynuacja leczenia (kolejne wizyty)
• drobne zabiegi chirurgiczne
• duże zabiegi chirurgiczne
• odrobaczenie i odpchlenie
• szczepienia profilaktyczne
• eutanazja, w uzasadnionych przypadkach
• hospitalizacja - koszt usługi za dobę
Przy następujących założeniach:
• miejsce wykonywania zabiegów - lecznica dla zwierząt, do której będą dowożone zwierzęta przez Zleceniodawcę oraz przez osoby legitymujące się skierowaniem wystawionym przez Schronisko dla Zwierząt,
• lecznica Zamawiającego powinna znajdować się w odległości nie większej niż 5 km od granicy miasta.
• Wykonawca powinien posiadać odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, w tym specjalizację chirurgiczną, oraz zasoby kadrowe i sprzętowe do wykonywania ww. zabiegów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 8915,71 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6. WSZCZEPIANIE MIKROPROCESORÓW BEZDOMNYM PSOM I KOTOM ZE SCHRONISKA DLA ZWIERZĄT W GLIWICACH ORAZ PSOM I KOTOM POSIADAJĄCYM WŁAŚCICIELI MIESZKAJĄCYCH W GLIWICACH.Przewidywany zakres usługi obejmuje wykonanie ok. 500 usług w trakcie trwania umowy poprzez:
• wszczepienie mikroprocesora,
• wypełnienie formularza zgłoszeniowego Bazy danych SAFE-ANIMAL
• zarejestrowanie "zaczipowanego" zwierzęcia w Bazie danych SAFE-ANIMAL
Przy następujących założeniach:
• miejsce wykonywania zabiegów - lecznica dla zwierząt, do której będą dowożone zwierzęta przez Zamawiającego, przez osoby legitymujące się skierowaniem wystawionym przez Schronisko dla Zwierząt oraz przez właścicieli psów i kotów, zamieszkałych na terenie Gliwic, oraz Schronisko dla Zwierząt (średnio dwa razy w miesiącu),
• lecznica Zleceniobiorcy powinna znajdować się na terenie Miasta Gliwice, ze względu na koszt dowozu,
• Zleceniobiorca powinien posiadać odpowiednie kwalifikacje i umiejętności do wykonywania ww. zabiegów.
Uwaga: Niezbędne materiały (mikroprocesory, ww. formularze oraz dostęp do Bazy danych) do wykonania usługi dostarcza Zamawiający (MZUK Gliwice).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 4915,71 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7. OPIEKA WETERYNARYJNA NAD DZIKIMI ZWIERZĘTAMI CHORYMI I RANNYMI W WYNIKU WYPADKÓW, ORAZ NAD PSAMI I KOTAMI RANNYMI W WYNIKU WYPADKÓWZadanie obejmuje usługi weterynaryjne takie jak podanie leków, opatrzenie ran, zabiegi duże oraz małe a także eutanazję dzikich zwierząt, które odniosły obrażenia w wyniku wypadków, zdarzeń drogowych lub z innych, nieznanych przyczyn.
Zakres usług obejmuje wykonanie:
- zakres Eutanazja sarny, jelenia
- eutanazja dzika
- eutanazja zwierzęcia wielkości lisa
- eutanazja ptaków
- eutanazja zwierzęcia wielkości jeża
- opatrzenie zwierzęcia większego
- opatrzenie zwierzęcia mniejszego
- eutanazja psa
- eutanazja kota
- opatrzenie psa
- opatrzenie kota
- wezwanie interwencyjne
- zabieg duży
- zabieg mały.
Przy następujących założeniach:
• miejsce wykonywania zabiegów - lecznica dla zwierząt Zleceniobiorcy, Schronisko dla Zwierząt lub miejsce zdarzenia,
• lecznica Zleceniobiorcy powinna znajdować się w odległości nie większej niż 12 km od Schroniska ze
względu na koszt dowozu oraz kondycję chorych zwierząt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 38915,17 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159360,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159360,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159360,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Weterynaryjny Animagus S.C. Piotr Cieślik, Katarzyna Ostrowska - Cieślik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312646011
7.3.3) Ulica: Reymonta 3
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-103
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108715,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przychodnia Weterynaryjna Michał Czingon
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9541103466
7.3.3) Ulica: Wolności 124A
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-800
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przychodnia Weterynaryjna Michał Czingon
jakie przetargi wygrała firma
Przychodnia Weterynaryjna Michał Czingon
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97795,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111360,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111360,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111360,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przychodnia Weterynaryjna S.C., B, Hajdas, Hałun, B. Kręczyńska, A. Hałun J. Spólnicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311024856
7.3.3) Ulica: Ku Dołom 6
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78175,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40550,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40550,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40550,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Amicus - praktyka weterynaryna SC. M. Jaworska - Staszkiewicz, J. Soliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312533620
7.3.3) Ulica: Pszczyńska 2
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35565,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2340,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2340,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2340,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Weterynaryjny ANIMAGUS S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312646011
7.3.3) Ulica: Reymonta 3
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-103
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8915,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMICUS - Praktyka Weterynaryjna S.C. M.Jaworska - Staskiewicz, J. Soliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312533620
7.3.3) Ulica: Pszczyńska 2
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4915,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3860,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3860,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3860,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poradnia Weterynaryjna S.C. B. Hajdas - Hasun , B. Kręczyńska A. Hałun, J.Spółnicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311024856
7.3.3) Ulica: Ku Dołom 6
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38915,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- (2) 2025 - Ochrona fizyczna i monitoring obiektów na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- 20-P-25 Dostawa aparatury medycznej i drobnego sprzętu medycznego
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Królowej Jadwigi 8 w Gliwicach. (Pełna nazwa zadania w dokumentacji).
- Wykonanie modernizacji toalet na terenie Ośrodka Wypoczynkowego Czechowice w Gliwicach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Przeprowadzenie szkolenia - kursu obsługi dronów w kategorii A2 i STS01 z pomiarami jakości powietrza wraz z walidacją. Znak sprawy: DZPZ.283.41.2025.AL
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Gliwicach oraz do szkół w ramach projektu "Edukacja dostępna dla każdego w liceach Powiatu Gliwickiego"
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa weterynaryjna Schroniska dla Zwierząt "Dolina Dolistówki" w Białymstoku - uzupełnienie
- Usługa odławiania i transportu bezdomnych zwierząt do schroniska oraz sprawowania opieki nad bezdomnymi zwierzętami pochodzącymi z terenu gminy Bralin
- Usługi weterynaryjne dla psów służbowych będących na stanie jednostek Policji woj. wielkopolskiego oraz psów służbowych wycofanych z użycia
- WYŁAPYWANIE BEZDOMNYCH ZWIERZĄT Z TERENU GMINY KOŁO ORAZ ZAPEWNIENIE IM OPIEKI W PUNKCIE CZASOWEGO PRZETRZYMYWANIA ZWIERZĄT
- Kompleksowa opieka lekarsko-weterynaryjna nad bezdomnymi zwierzętami przebywającymi w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej przy ul. Zwierzyniecka 1, 72-003 Dobra
- "Wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Bierzwnik oraz zapewnienie im opieki w schronisku dla bezdomnych zwierząt w 2025 r."
więcej: Usługi weterynaryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.