eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare BieliceUsługa cateringowa: przygotowanie, dostawa gotowych posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Marii Skłodowskiej- Curie w Starych Bielicach, gm. Biesiekierz



Ogłoszenie z dnia 2023-01-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa cateringowa: przygotowanie, dostawa gotowych posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Marii Skłodowskiej- Curie w Starych Bielicach, gm. Biesiekierz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Marii Skłodowskiej-Curie w Starych Bielicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000742799

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościelna 5

1.5.2.) Miejscowość: Stare Bielice

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-039

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 94 31 63 328

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: msbielice@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: spsbielice.biesiekierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa cateringowa: przygotowanie, dostawa gotowych posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Marii Skłodowskiej- Curie w Starych Bielicach, gm. Biesiekierz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a55e4cd2-7fa7-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00053347

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPBIELICE_1_2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 187500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringu - przygotowanie i dostawa gotowych posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Marii Skłodowskiej- Curie w Starych Bielicach w okresie od 02 stycznia do 22 czerwca 2023 roku. Przewidywana, szacunkowa ilość wydawanych posiłków dziennie - 95 sztuk obiadów.
Dostawy będą odbywały się do siedziby Zamawiającego;
Posiłki będą dostarczane 1 (jeden) raz dziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:30 do 11:00. W sytuacjach szczególnych istnieje możliwość zmiany godzin dostarczania posiłków przez Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu.
Rodzaj i ilość posiłków :
obiady jednodaniowe (naprzemienne) obejmujące: dwa razy w tygodniu zupę z wkładką mięsną i pieczywem, trzy razy w tygodniu drugie danie + surówka + napój ( kompot lub sok z niską zawartością cukru, nieprzekraczającą dopuszczalnej normy) .
Gramatura przygotowywania posiłków
i. zupa- nie mniej niż 450 ml , nie dopuszcza się przygotowania zup ze sztucznych zagęszczaczy oraz z dodawaniem dużej ilości mąki, do zup dodatkowo dostarczane będzie pieczywo, wkładka mięsna w postaci kiełbasy min. 50 g (skład: min. 90% mięsa), która powinna być przeznaczona do spożycia przez dzieci lub mięsa (bez kości, nie może być tłuste i przerośnięte);
ii. drugie danie : nie mniej niż 400 gram , danie mięsne lub rybne. Jedna porcja drugiego dania powinna składać się z
- naprzemiennie ziemniaki , kasza, ryż lub makaron - nie mniej niż 170 g ;
- porcja mięsa lub ryby - nie mniej niż 110 g - waga po ugotowaniu lub usmażeniu nie licząc ewentualnej panierki.
- surówka - nie mniej niż 120 g
- kompot lub sok - 250 ml

4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115995 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121267,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115995 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUH ,,KONSUMY'' Małgorzata Szwejkowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 320631827

7.3.3) Ulica: FUH ,,KONSUMY'' M Stefana Kardynała Wyszyńskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Białogard

7.3.5) Kod pocztowy: 78-200

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115995 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-11 do 2023-06-22

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Cena jednostkowa brutto 11,00 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.