Ogłoszenie z dnia 2022-02-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00019576/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup ciągnika, wozu asenizacyjnego, pługu hydraulicznego, kosiarki bijakowej oraz przyczepy ciągnikowej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Huszlew
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Huszlew
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237523
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Huszlew 77
1.5.2.) Miejscowość: Huszlew
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-206
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 83 3580123
1.5.8.) Numer faksu: 83 3580108
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@huszlew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.huszlew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://huszlew.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup ciągnika, wozu asenizacyjnego, pługu hydraulicznego, kosiarki bijakowej oraz przyczepy ciągnikowej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f659ffa8-751c-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00053364
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003402/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 ,,Zakup ciągnika, wozu asenizacyjnego, pługu hydraulicznego, kosiarki bijakowej oraz przyczepy ciągnikowej”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00019576/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BGK.271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 500000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup ciągnika rolniczego wraz z osprzętem - przyczepą, pługu odśnieżnego, kosiarki bijakowej i wozu asenizacyjnego, do wykonywania zróżnicowanych prac na terenie gminy Huszlew. Pojazd i osprzęt mają być fabrycznie nowe, mają spełniać wymagania obowiązujące na terenie Polski i dotyczące dopuszczenia pojazdów i osprzętu do ruchu drogowego aktów prawnych oraz być wykonany zgonie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz posiadać polskie świadectwa homologacji. . Pojazd i maszyny nie mogą posiadać napisów reklamowych czy też oznaczenia innej firmy, z wyłączeniem oznaczeń producenta pojazdu. Stan formalno – prawny:
1) W pełni udokumentowane legalne pochodzenie,
2) Pojazd zarejestrowany na terenie RP w dniu odbioru pojazdu od Wykonawcy,
3) Pojazd w 100 % przygotowany do pracy, kompletny, sprawny technicznie
i dopuszczony do ruchu drogowego zgodnie z przeznaczeniem użytkowania,
4) Stan techniczny w pełni przygotowany do użytkowania (do pracy),
Dostarczony ciągnik musi być wyposażony w następujące dokumenty:
1) Świadectwo homologacji na terenie RP,
2) Dokumenty gwarancyjne,
3) Fabryczna instrukcja obsługi ciągnika w języku polskim,
4) Komplety kluczy w liczbie dostarczonej przez producenta,
5) Certyfikat znaku bezpieczeństwa, deklaracją zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą,
6) Książka serwisowa w języku polskim.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 7 do SWZ: „Opis Przedmiotu Zamówienia” (OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 564570,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 641445,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 564570,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEGA SP Z Ograniczona Odpowiedzialnością SP. K
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8250002754
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 90
7.3.4) Miejscowość: Łuków
7.3.5) Kod pocztowy: 21-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MEGA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
MEGA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 564570,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI HUSZLEW
więcej: przetargi HUSZLEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup sprzętu do zimowego i letniego utrzymania dróg na terenie gminy Batorz"
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z pługiem do odśnieżania na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z osprzętem.
- Dostawa ciągnika rolniczego
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego (cz. 1 zamówienia) oraz zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego w wersji drogowej wraz z osprzętem (cz. 2 zamówienia)
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego w wersji drogowej wraz z osprzętem dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Szydłowcu
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.