eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Huszlew"Zakup ciągnika, wozu asenizacyjnego, pługu hydraulicznego, kosiarki bijakowej oraz przyczepy ciągnikowej"



Ogłoszenie z dnia 2022-02-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup ciągnika, wozu asenizacyjnego, pługu hydraulicznego, kosiarki bijakowej oraz przyczepy ciągnikowej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Huszlew

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Huszlew

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237523

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Huszlew 77

1.5.2.) Miejscowość: Huszlew

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-206

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 83 3580123

1.5.8.) Numer faksu: 83 3580108

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@huszlew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.huszlew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://huszlew.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup ciągnika, wozu asenizacyjnego, pługu hydraulicznego, kosiarki bijakowej oraz przyczepy ciągnikowej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f659ffa8-751c-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00053364

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003402/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 ,,Zakup ciągnika, wozu asenizacyjnego, pługu hydraulicznego, kosiarki bijakowej oraz przyczepy ciągnikowej”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00019576/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BGK.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 500000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup ciągnika rolniczego wraz z osprzętem - przyczepą, pługu odśnieżnego, kosiarki bijakowej i wozu asenizacyjnego, do wykonywania zróżnicowanych prac na terenie gminy Huszlew. Pojazd i osprzęt mają być fabrycznie nowe, mają spełniać wymagania obowiązujące na terenie Polski i dotyczące dopuszczenia pojazdów i osprzętu do ruchu drogowego aktów prawnych oraz być wykonany zgonie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz posiadać polskie świadectwa homologacji. . Pojazd i maszyny nie mogą posiadać napisów reklamowych czy też oznaczenia innej firmy, z wyłączeniem oznaczeń producenta pojazdu. Stan formalno – prawny:
1) W pełni udokumentowane legalne pochodzenie,
2) Pojazd zarejestrowany na terenie RP w dniu odbioru pojazdu od Wykonawcy,
3) Pojazd w 100 % przygotowany do pracy, kompletny, sprawny technicznie
i dopuszczony do ruchu drogowego zgodnie z przeznaczeniem użytkowania,
4) Stan techniczny w pełni przygotowany do użytkowania (do pracy),
Dostarczony ciągnik musi być wyposażony w następujące dokumenty:
1) Świadectwo homologacji na terenie RP,
2) Dokumenty gwarancyjne,
3) Fabryczna instrukcja obsługi ciągnika w języku polskim,
4) Komplety kluczy w liczbie dostarczonej przez producenta,
5) Certyfikat znaku bezpieczeństwa, deklaracją zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą,
6) Książka serwisowa w języku polskim.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 7 do SWZ: „Opis Przedmiotu Zamówienia” (OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 564570,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 641445,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 564570,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEGA SP Z Ograniczona Odpowiedzialnością SP. K

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8250002754

7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 90

7.3.4) Miejscowość: Łuków

7.3.5) Kod pocztowy: 21-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 564570,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.