eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WoźnikiTermomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Psarach wraz z wymianą źródła ogrzewania oraz montażem instalacji fotowoltaicznych



Ogłoszenie z dnia 2025-01-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Psarach wraz z wymianą źródła ogrzewania oraz montażem instalacji fotowoltaicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Woźniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398480

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 11

1.5.2.) Miejscowość: Woźniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-289

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 36 69 900

1.5.8.) Numer faksu: 36 69 905

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@wozniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wozniki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?ZamawiajacyId=c6114e63-3b84-405c-8d97-aaeef4f7f08f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Psarach wraz z wymianą źródła ogrzewania oraz montażem instalacji fotowoltaicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4023df64-53b0-4e7f-97af-a45ba69636f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00053374

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067948/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Psarach wraz z wymianą źródła ogrzewania oraz montażem instalacji fotowoltaicznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (EFRR)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00681080

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZ 271.48.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na kompleksowej termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Psarach wraz z wymianą źródła ogrzewania oraz montażem instalacji fotowoltaicznych w oparciu o załączoną dokumentację projektową.
Zakres prac termomodernizacji budynku obejmuje:
- docieplenie ścian zewnętrznych styropianem i wełną mineralną,
- docieplenie stropodachu styropapą,
- wymianę stolarki okiennej na stolarkę z PCV,
- montaż parapetów,
- wykonanie tynków mineralnych,
- montaż rynien i rur spustowych,
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej,
- pokrycie stropodachu papą termozgrzewalną.
2. Zakres robót instalacyjnych dot. instalacji elektrycznych obejmuje:
a) modyfikacja następujących instalacji:
- rozbudowa rozdzielnicy głównej
b) budowa następujących instalacji:
- budowa rozdzielnic elektrycznych lokalnych,
- budowa rozdzielnicy nN RK,
- budowa rozdzielnicy nN RF-DC,
- budowa farmy fotowoltaicznej posadowionej na dachu budynku wraz z urządzeniami towarzyszącymi,
- budowa instalacji elektrycznych,
- budowa połączeń wyrównawczych,
- budowa instalacji uziemienia oraz połączeń wyrównawczych.

3. Modernizacja źródła ciepła obejmuje montaż wysokotemperaturowych pomp ciepła powietrze - woda w istniejącej kotłowni olejowej dla budynku Szkoły Podstawowej w Psarach. Zakres robót obejmuje wszystkie czynności podstawowe występujące przy
wykonaniu instalacji z pompami ciepła i powiązanych z tym instalacji towarzyszących wod-kan, c.o. i wentylacji, ich uzbrojenia, a także niezbędne dla właściwego wykonania tych instalacji roboty tymczasowe oraz prace towarzyszące.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załącznik do SWZ.

5. Ponieważ zadanie realizowane w ramach zamówienia publicznego przeznaczone jest do użytku osób fizycznych zadanie winno być realizowane z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, w tym w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, z uwzględnieniem minimalnych wymagań, wynikających z art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załącznik do SWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją stanowiącą załącznik do SWZ.
W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty [rozwiązania] równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SWZ - zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, technologii, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty "WYKAZ MATERIAŁOW I URZĄDZEŃ RÓWNOWAŻNYCH" oraz stosowne dokumenty potwierdzające, że zaoferowane materiały/wyroby/urządzenia zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej. Poprzez dokumentację potwierdzającą dotyczącą minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów.
UWAGA:
1) Brak załącznika "Wykaz materiałów i urządzeń równoważnych" jest równoznaczne z oświadczeniem Wykonawcy, że dla kalkulacji ceny ofertowej przyjął materiały/wyroby/urządzenia o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia.
2) W przypadku ewentualnego zaoferowania materiałów/urządzeń/wyrobów, niespełniających minimalnych parametrów jakościowych, określonych w opisie przedmiotu zamówienia, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 5 ustawy Pzp, jako, że jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Nie dopuszcza się zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych innych, niż określonych w ofercie wykonawcy.
Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp:
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Ilekroć w treści niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej: SWZ) wskazano akty prawne należy przyjąć, że zostały one przywołane w brzmieniu aktualnym na dzień wszczęcia przedmiotowego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45410000-4 - Tynkowanie

45261320-3 - Kładzenie rynien

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45321000-3 - Izolacja cieplna

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

42511110-5 - Pompy grzewcze

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

42120000-6 - Pompy i sprężarki

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

42511100-2 - Wymienniki ciepła

45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt. 5 ustawy Pzp: „wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć”.
Niezależnie od powyższego Zamawiający wskazuje, iż może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. (art. 256 ustawy Pzp).
Zamawiający w dniu 17.01.2025r. powziął informację o wszczęciu postępowania administracyjnego z urzędu przez Komendanta Państwowej Straży Pożarnej w Lublińcu w sprawie nakazania usunięcia uchybień w zakresie ochrony przeciwpożarowej stwierdzonych podczas czynności kontrolno-rozpoznawczych w budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II, ul. Główna 91 42-287 Psary, którego termomodernizacja jest przedmiotem niniejszego postępowania o zamówienie publiczne. Zamawiający uznał za zasadne, w pierwszej kolejności, dostosowanie budynku do przepisów o ochronie przeciwpożarowej w zakresie wskazanych uchybień oraz aktualizację dokumentacji projektowej, będącej załącznikiem do SWZ przedmiotowego zamówienia.
W związku z powyższym wykonanie zamówienia w obecnym zakresie nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.