Ogłoszenie z dnia 2023-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00465357/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-29
- 2023/BZP 00081105/01 - Wynik z dnia 2023-02-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony osób i mienia oraz monitoringu w obiektach administrowanych przez Generalna Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500179
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Warszawska 89
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-083
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: khodt@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gddkia.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-98ca4728-6a4e-11ed-aea3-5a7c432eaced1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzenie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa ochrony osób i mienia oraz monitoringu w obiektach administrowanych przez Generalna Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98ca4728-6a4e-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00053376
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00076131/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Usługa ochrony osób i mienia oraz monitoringu w obiektach administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie (Oddział, Rejony)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00465357/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O/OL.D-3.2421.60.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony osób i mienia oraz monitoringu w obiektach administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie.Usługa będzie realizowana w podziale na następujące części:
Zadanie 1 – Olsztyn
1) GDDKiA Oddział w Olsztynie, Al. Warszawska 89, 10-083 Olsztyn,
2) GDDKiA Oddział w Olsztynie, Laboratorium Drogowe, ul. Sokola 4 b, 11-041 Olsztyn
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79713000-5 - Usługi strażnicze
4.5.5.) Wartość części: 841792,94 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony osób i mienia oraz monitoringu w obiektach administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie.Usługa będzie realizowana w podziale na następujące części:
Zadanie 2 – Elbląg, Pasłęk, Wierzno Wielkie
1) GDDKiA Rejon w Elblągu, ul. Grunwaldzka 114, 82-300 Elbląg,
2) Obwód Drogowy w Pasłęku, ul. Westerplatte 45, 14-400 Pasłęk,
3) Obwód Drogowy w Wierznie Wielkim, Wierzno Wielkie 5A, 14-530 Frombork.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.5.) Wartość części: 35121,96 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony osób i mienia oraz monitoringu w obiektach administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie.Usługa będzie realizowana w podziale na następujące części:
Zadanie 3 – Ełk, Orzysz, Sedranki, Zdunki
1) GDDKiA Rejon w Ełku oraz Laboratorium Polowe, ul. Kolonia 1, 19-300 Ełk,
2) Obwód Drogowy w Orzyszu, ul. Mickiewicza 18, 12-250 Orzysz,
3) Obwód Drogowy w Sedrankach, Sedranki 4c, 19-400 Sedranki,
4) Obwód Drogowy w Ełku, Zdunki, 19-321 Nowa Wieś Ełcka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79713000-5 - Usługi strażnicze
4.5.5.) Wartość części: 46829,26 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony osób i mienia oraz monitoringu w obiektach administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie.Usługa będzie realizowana w podziale na następujące części:
Zadanie 4 - Giżycko
GDDKiA Rejon w Giżycku, ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79713000-5 - Usługi strażnicze
4.5.5.) Wartość części: 11707,32 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony osób i mienia oraz monitoringu w obiektach administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie.Usługa będzie realizowana w podziale na następujące części:
Zadanie 5 – Lidzbark Warmiński, Biskupiec, Dobre Miasto
1) GDDKiA Rejon w Lidzbarku Warmińskim, ul. Olsztyńska 12, 11-100 Lidzbark Warmiński,
2) Obwód Drogowy w Biskupcu, ul. Przemysłowa 3, 11-300 Biskupiec,
3) Obwód Drogowy w Dobrym Mieście, ul. Fabryczna 34, 11-040 Dobre Miasto
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79713000-5 - Usługi strażnicze
4.5.5.) Wartość części: 35121,96 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony osób i mienia oraz monitoringu w obiektach administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie.Usługa będzie realizowana w podziale na następujące części:
Zadanie 6 – Olsztyn, Olsztynek, Tomaszkowo, Kanigowo
1) GDDKiA Rejon w Olsztynie, ul. Sokola 4, 11-041 Olsztyn,
2) Obwód Drogowy w Olsztynku, ul. Poranna 36, 11-015 Olsztynek,
3) Obwód Drogowy w Tomaszkowie, ul. Wrzosowa 2, 11-034 Tomaszkowo.
4) Obwód Drogowy w Tatarach, Kanigowo 60, 13-100 Nidzica
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79713000-5 - Usługi strażnicze
4.5.5.) Wartość części: 46829,26 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony osób i mienia oraz monitoringu w obiektach administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie.Usługa będzie realizowana w podziale na następujące części:
Zadanie 7 – Ostróda, Brzozie Lubawskie
1) GDDKiA Rejon w Ostródzie, ul. Paderewskiego 3, 14-100 Ostróda,
2) Baza Materiałowa w Brzoziu Lubawskim, 13-306 Kurzętnik
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79713000-5 - Usługi strażnicze
4.5.5.) Wartość części: 23414,64 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony osób i mienia oraz monitoringu w obiektach administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie.Usługa będzie realizowana w podziale na następujące części:
Zadanie 8 – Szczytno, Piecki
1) GDDKiA Rejon w Szczytnie, ul. Mrongowiusza 2, 12-100 Szczytno,
2) Obwód Drogowy w Pieckach, ul. Zwycięstwa 1, 11-710 Piecki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79713000-5 - Usługi strażnicze
4.5.5.) Wartość części: 23414,64 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony osób i mienia oraz monitoringu w obiektach administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie.Usługa będzie realizowana w podziale na następujące części:
Zadanie 9 – Narty
Baza Socjalna w Nartach, ul. Długa 44, 12-122 Jedwabno.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79713000-5 - Usługi strażnicze
4.5.5.) Wartość części: 11707,32 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony osób i mienia oraz monitoringu w obiektach administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie.Usługa będzie realizowana w podziale na następujące części:
Zadanie 10 – Kretowiny
Baza Socjalna w Kretowinach, 14-300 Morąg
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79713000-5 - Usługi strażnicze
4.5.5.) Wartość części: 11707,32 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 459036,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 679845,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 459036,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "KARABELA-CK" Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: LEGION CK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290729762
7.3.3) Ulica: Generała Józefa Hauke - Bosaka 9
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-217
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
monitorowanie sygnałów alarmowych, wsparcie grupy interwencyjnej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KARABELA-CK" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KARABELA-CK" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 459036 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-02-01 do 2024-01-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma też możliwości
zwiększenia budżetu do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
jedyna złożona oferta podlega odrzuceniu
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
jedyna złożona oferta podlega odrzuceniu
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
(-) Wykonawca będzie świadczył usługę przez okres 12 miesięcy po upływie okresu podstawowego
albo
(-) Wykonawca będzie świadczył usługę do momentu wydatkowania całości kwoty wynagrodzenia za świadczenie usług w ramach prawa opcji wskazanego w oświadczeniu, o którym mowa w § 17 ust. 4 umowy na Zadanie 1 / § 15 ust. 4 umowy na Zadanie 8
- w zależności od tego co nastąpi wcześniej.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Wykonanie, dostawa, wniesienie i montaż mebli na wymiar dla Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie.
- Dostawa narzędzi do operacji małoinwazyjnych zastawki mitralnej, zastawki trójdzielnej i zastawki aortalnej - RAT
- Dostawa płyt meblowych wraz z wykonaniem cięcia, sklejania oraz oklejania elementów zgodnie z rodzajem płyty na potrzeby złożenia i wykonania mebli przez UWM w Olsztynie
- Dostawa krzeseł i foteli do SK MSWiA z WM C-O w Olsztynie
- Świadczenie usług ochrony obiektów SK MSWiA z W-M CO w Olsztynie
- Organizacja i przeprowadzenie grupowych superwizji realizowanych w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" .
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w 3 obiektach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- Świadczenie usług całodobowego dozoru i ochrony mienia oraz ochrony osób w czasie imprez kulturalnych w Klubie Żak w Gdańsku przy ul. Grunwaldzkiej 197
- Ochrona fizyczna obiektów IHAR-PIB, Oddział w Młochowie
- Świadczenie usług ochrony obiektów SK MSWiA z W-M CO w Olsztynie
- Ochrona osób i mienia w budynkach sądowych w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 12 oraz ul. Kożuchowskiej 8 wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej"
- Ochrona budynków i terenu Collegium Polonicum w Słubicach przed kradzieżą, rabunkiem lub niszczeniem.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.