Ogłoszenie z dnia 2021-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00032662/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00053387 z dnia 2021-05-13 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zamówienie na usługi usunięcia i przekazania do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie powiatu nowosądeckiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSĄDECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893180
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 33
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 18 41 41 600
1.5.8.) Numer faksu: (+48) 18 41 41 700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@nowosadecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowosadecki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chełmiec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343445768
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Papieska 2
1.5.2.) Miejscowość: Chełmiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-395
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@chelmiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmiec.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gródek nad Dunajcem
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343482812
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gródek nad Dunajcem 54
1.5.2.) Miejscowość: Gródek nad Dunajcem
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-318
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminagrodek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagrodek.pl
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Grybów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7381010274
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 12
1.5.2.) Miejscowość: Grybów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-330
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miasto@grybow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grybow.pl
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grybów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343515546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jakubowskiego 33
1.5.2.) Miejscowość: Grybów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-330
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gminagrybow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagrybow.pl
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kamionka Wielka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343514860
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kamionka Wielka 5
1.5.2.) Miejscowość: Kamionka Wielka
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-334
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kamionkawielka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamionkawielka.pl
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Korzenna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343483272
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Korzenna 325
1.5.2.) Miejscowość: Korzenna
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-322
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@korzenna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.korzenna.pl
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krynica-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343543100
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kraszewskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Krynica-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-380
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugukry@ns.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krynica-zdroj.pl
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łącko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343514742
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łącko 445
1.5.2.) Miejscowość: Łącko
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-390
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lacko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lacko.pl
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminy Łabowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343517410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łabowa 38
1.5.2.) Miejscowość: Łabowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-336
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@labowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.labowa.pl
Zamawiający 11
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łososina Dolna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343472848
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łososina Dolna 300,
1.5.2.) Miejscowość: Łososina Dolna
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-314
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@lososina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lososina.pl
Zamawiający 12
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343472601
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 31
1.5.2.) Miejscowość: Muszyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@muszyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl
Zamawiający 13
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nawojowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343450806
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Nawojowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-335
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@nawojowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nawojowa.pl
Zamawiający 14
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Piwniczna-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343543904
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 20
1.5.2.) Miejscowość: Piwniczna-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-350
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@piwniczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piwniczna.pl
Zamawiający 15
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rytro
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343517947
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rytro 265,
1.5.2.) Miejscowość: Rytro
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-343
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@rytro.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rytro.pl
Zamawiający 16
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Podegrodzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343456306
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podegrodzie 248
1.5.2.) Miejscowość: Podegrodzie
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-386
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@podegrodzie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podegrodzie.pl
Zamawiający 17
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stary Sącz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341009655
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Batorego 25
1.5.2.) Miejscowość: Stary Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-340
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@starysacz.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stary.sacz.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zamówienie na usługi usunięcia i przekazania do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie powiatu nowosądeckiego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc0f0d72-9c51-11eb-b7a8-ba075a5bf367
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053387
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000672/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Usunięcie i przekazanie do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05 zgromadzonych na terenie Powiatu Nowosądeckiego (około 625 Mg)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032662/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.10.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 259222,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa nadana przez zamawiającego: ZP.272.10.2021 Zamówienie na usługi usunięcia i przekazania do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie powiatu nowosądeckiego. Przedmiotem zamówienia są usługi usunięcia i przekazania do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie powiatu nowosądeckiego w łącznej ilości 624 Mg. Usuwanie i unieszkodliwienie odpadów powinno odbywać się zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach /tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 797, ze zmianami/ i rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest /Dz. U. 2004 r. nr 71 poz. 649, ze zmianami/ 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia /OPZ/ zawiera załącznik nr 1 do SWZ. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pakowanie odpadów, załadunek odpadów, oczyszczenie terenu z pyłu azbestowego, transport (bez możliwości magazynowania na terenie powiatu nowosądeckiego) odpadów zawierających azbest do miejsca unieszkodliwienia i ich unieszkodliwienie. Wykaz posesji (zawierający dane osobowe właściciela posesji), z których należy usunąć azbest dostarczony będzie po podpisaniu umowy z wykonawcą wybranym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Obszar objęty zamówieniem obejmuje teren 16 gmin znajdujących się na terenie powiatu nowosądeckiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90650000-8 - Usługi usuwania azbestu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217002,24
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 323481,60
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 217002,24
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RADOSŁAW ROKOSZ FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA „RAGAR”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 356367578
7.3.3) Ulica: Osiedle Tysiąclecia 35/16
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-610
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RADOSŁAW ROKOSZ FIRMA REMONTOWO - BUDOWLANA "RAGAR"
jakie przetargi wygrała firma
RADOSŁAW ROKOSZ FIRMA REMONTOWO - BUDOWLANA "RAGAR"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217002,24
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-13 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostępna przestrzeń publiczna -zwiększenie poziomu dostępności, likwidacja barier architektonicznych poprzez wymianę drzwi i nawierzchni w ciągach komunikacyjnych w budynku Stowarzyszenia "Nadzieja"
- Dostawa - środki czystości i artykuły przemysłowe na potrzeby Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu.
- Dostawa tonerów i bębnów do drukarek
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1562K Podole Górowa - Łęka w km ok 9+301,54 - 9+615,00 w m. Siedlce
- Dostawa samochodu elektrycznego
- Regulacja stanów prawnych dróg powiatowych nr 1466 K, 1562 K, 1567 K, 1571 K, 1573 K
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utylizacja artykułów przemysłowych, wyrobów tytoniowych oraz artykułów zwierzęcych i roślinnych
- Wywóz odpadów komunalnych wraz z dzierżawą pojemników na odpady segregowane z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Hermanowicach
- Transport i zagospodarowanie odpadów pochodzących z czyszczenia ulic i placów na obszarze Powiatu Mieleckiego o kodzie 20 03 03
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych z terenu gminy Trzebielino w okresie od 01.07.2025 roku do 30.06.2026 roku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i innych niż niebezpieczne, nr sprawy GCR/22/ZP/2025
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 12
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.