Ogłoszenie z dnia 2021-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00028516/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-07
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00053390 z dnia 2021-05-13 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja stacji wodociągowej w Solcu nad Wisłą-RFIL
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Solec nad Wisłą
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Solec nad Wisłą
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-320
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: (48) 3761266, 783 627 100,
1.5.8.) Numer faksu: (48) 3761266
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@solec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.bip.solec.pl/index.php?id=1431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja stacji wodociągowej w Solcu nad Wisłą-RFIL2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3cfc1c0f-9713-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053390
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003637/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja stacji wodociągowej w Solcu nad Wisłą- RFIL
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPiI.271.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 264923,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja stacji wodociągowej w Solcu nad Wisłą. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją istniejące stacji wodociągowej zlokalizowanej na działce nr 2674 w Solcu nad Wisłą. W skład istniejącej stacji wchodzą dwie studnie głębinowe, rurociągi przesyłowe, zbiornik wyrównawczy, budynek stacji wraz z zestawami pompowymi, hydroforami wraz z instalacją zasilająco-sterującą. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Montaż zespołu zaporowo-pomiarowego w komorze studni zasilających,2) Montaż rurociągu łączącego studnie z zbiornikiem wyrównawczym,3) Montaż rurociągu łączącego zbiornik z zestawem pompowni II stopnia w budynku hydroforni,4) Wyminę zespołu pompowego II stopnia wraz z armaturą zaporowo-pomiarową 5) Montaż wodomierzy w budynku hydroforni, 6) Roboty demontażowe uzbrojenia w hydroforni,7) Montaż wyposażenia sanitarnego stacji wraz ze zbiornikiem na nieczystości. 8) Montaż urządzeń zasilanych elektrycznie:-zestaw hydroforowy z 4 pompami o mocy 2,2 kW,-chlorator z pompką,-wentylator kanałowy,-podgrzewacz pojemnościowy,-grzejniki.Prace będą wykonywane na użytkowanym obiekcie. Wykonawca będzie zobowiązany prowadzić roboty atak aby ewentualne wystąpienie przerw w dostawie wody było ograniczone do minimum. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac towarzyszących, oraz robót tymczasowych nie objętych dokumentacją projektową i przedmiarem robót koniecznych do uwzględnienia: organizacja i zabezpieczenie placu budowy, likwidacja placu budowy, wywóz odpadów, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej, protokołu z przeglądu instalacji elektrycznej, uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną.Z uwagi na lokalizację miejsca robót w obrębie Szkoły Podstawowej Zamawiający wymaga od Wykonawcy zorganizowania zaplecza budowy w sposób estetyczny i ograniczający do minimum negatywne oddziaływanie na placówkę oświatową. Zamawiający zastrzega, iż sposób zorganizowania zaplecza budowy będzie wymagał akceptacji Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zachował szczególną ostrożność podczas transportu, w trakcie wykonywania prac budowlanych celem uniknięcia wszelkich uszkodzeń na całym terenie budowy i w jego otoczeniu. Ewentualne szkody będą naprawione na koszt Wykonawcy.Szczegółowy sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają: 1) Projekt budowlany, 2) SST,3) przedmiar robót 4) wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45245000-6 - Roboty w zakresie pogłębiania i pompowania dla instalacji do uzdatniania wody
45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194553,17
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194553,17
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194553,17
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sebastian Bator
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7961974333
7.3.3) Ulica: Mieszka I 15 lok. 159
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194553,17
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-13 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI SOLEC NAD WISŁĄ
więcej: przetargi SOLEC NAD WISŁĄ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.