Ogłoszenie z dnia 2021-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00015469/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-10
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00053434 z dnia 2021-05-13 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa miejsc parkingowych na dz. nr 671/2 w Gołdapi wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Gołdapi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511440947
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gumbińska 2a
1.5.2.) Miejscowość: Gołdap
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 876150989
1.5.8.) Numer faksu: 876150989
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp.goldap2@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp-goldap.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdp-goldap.bip.gov.pl/publiccontracts/view/307681.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
drogi powiatowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa miejsc parkingowych na dz. nr 671/2 w Gołdapi wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee4772f9-80c3-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053434
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004915/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa miejsc parkingowych na dz. nr 671/2 w Gołdapi wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.272.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 464221,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa miejsc parkingowych na dz. nr 671/2 w Gołdapi wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu.Zamówienie obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji oraz pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych na wybudowanie miejsc parkingowych na dz. nr 671/12 w Gołdapi wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu na dz. 671/13 zlokalizowanego w obszarze szpitala w Gołdapi znajdującego się przy ulicy Słonecznej. Zadanie obejmuje uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (w przypadku konieczności) oraz oddanie do użytkowania wybudowanych miejsc parkingowych wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego na dz. 671/13. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest na terenie województwa warmińsko – mazurskiego, na terenie gminy Gołdap w obrębie Gołdap 0002 na działce o numerze geodezyjnym: 671/12 i 671/13, 671/4.Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej oraz budowie miejsc parkingowych na dz. nr 671/12 w Gołdapi wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu na dz. 671/13. Zakresem objęto roboty drogowe, przebudowę linii oświetlenia ulicznego, przebudowę infrastruktury podziemnej kolidującej z zamierzeniem inwestycyjnym. Przedmiotowa inwestycja objęta jest strefą ochrony konserwatorskiej zabytków a budynek szpitala wpisany jest do rejestru zabytków.Zamierzone stanowiska postojowe wraz z drogą manewrową zlokalizowane są po północnej stronie szpitala na dz. o nr 671/12. Zamierzenie przewiduje usunięcie 3-4 drzew kolidujących ze stanowiskami postojowymi. Zakłada się rozbiórkę istniejącej fontanny, której stan jest zły i nie nadaje się do użytku. Po północnej stronie szpitala zakłada się wybudowanie 41 stanowisk postojowych w tym 2 stanowisk dla rodzin z dziećmi oraz 3 dla osób niepełnosprawnych oraz ich odpowiednie oznakowanie pionowe i poziome (wraz z zaznaczeniem kolorem niebieskim), ustawienie stojaków na rowery. Nawierzchnia drogi manewrowej – bitumiczna, nawierzchnia stanowisk postojowych - z kostki brukowej. Dodatkowo zakłada się wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych o szer.2,0m o nawierzchni z kostki brukowej wraz z obustronną balustradą oraz spocznikami. Przewiduje się utwardzenie nawierzchni pod miejsce gromadzenia odpadów. Ze względu na zły stan istniejącego oświetlenia założono jego przebudowę wraz z wymianą słupów oraz montażem opraw oświetleniowych LED. Ilość słupów wynikać będzie z obliczeń w dokumentacji projektowej. Zagospodarowanie działki o nr 671/13 polegać będzie na wymianie nawierzchni drogi wewnętrznej wraz z wymianą istniejących krawężników oraz wymianie chodników zlokalizowanych w istniejącej lokalizacji. Nawierzchnia drogi i chodników – z kostki brukowej betonowej o gr.8cm. Dodatkowo zakłada się odnowienie 2 skwerów terenów zielonych poprzez wykonanie nowej warstwy humusu wraz z obsianiem trawą oraz cięciem pielęgnacyjnym istniejących drzew. Skwer nr 1 zlokalizowany przed szpitalem zakłada wymianę nawierzchni ciągu pieszego, wymianę istniejących słupów i opraw wraz z okablowaniem. Należy przewidzieć montaż 4 ławek wraz z koszami na śmieci.Skwer nr 2 zlokalizowany w sąsiedztwie służby medycznej Falck zakłada wymianę istniejącego humusu, wykonanie wiaty drewnianej o powierzchni ok.20m2 wyposażonej w 2 ławki, stół drewniany, kosz oraz stół z ławeczkami do gry w szachy. Powierzchnia pod wiatą oraz dojście utwardzone z kostki brukowej betonowej o gr. 8cm. Przy dojściu utwardzonym ustawić ławkę wraz z koszem na śmieci. Łączna ilość ławek wraz z koszem na śmieci – 5 w obrębie skwerów oraz 2 ławki wraz ze stołem drewnianym, stół do gry w szachy zintegrowany z ławeczkami – pod wiatą zlokalizowaną na terenie skweru nr 2. Dodatkowo należy przewidzieć przegląd i cięcia pielęgnacyjne istniejących drzew.Zakłada się wykonanie 2 szlabanów parkingowych w 2 lokalizacjach wraz z zasilaniem.Orientacyjna odległość zasilania do 40m od punktu lokalizacji szlabanu. Komplet szlabanu zawierać powinien: Długość ramienia: maks. 4,2m Światło przejazdu: 4m Moc maksymalna silnika: 300W Szybki czas otwarcia : ok. 2-4 s Cykl pracy: praca intensywna Zasilanie 230VZestaw powinien zawierać: Centrala sterującaObudowa z blokiem napędowym Uchwyt mocowania ramienia Sprężyna wyważająca ramię Podstawę do zabetonowaniaDodatkowo zakłada się dostarczenie po 5 pilotów sterujących do kompletu szlabanu. Dodatkowo przewidzieć należy wykonanie rur osłonowych pod przyszły system monitoringu punktu lokalizacji szlabanów. Szlabany muszą mieć możliwość ich otwierania zdalnego przyciskiem zlokalizowanym w budynkach kontroli.Program funkcjonalno-użytkowy pozwoli określić wszystkie wymagania dotyczące wykonania dokumentacji projektowej oraz budowy stanowisk postojowych wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu w systemie „zaprojektuj-wybuduj”. Realizacja inwestycji generować będzie między innymi powstawanie odpadów stałych i ciekłych, hałas związany z pracą maszyn i urządzeń budowlanych oraz ruchem samochodów obsługujących budowę, zanieczyszczenie powietrza. Z tych też powodów realizacja inwestycji może zakłócić tryb życia mieszkańców pobliskich budynków oraz będzie czasowo wpływać na klimat akustyczny, powietrze atmosferyczne. Uciążliwości związane z fazą realizacji będą miały charakter krótkoterminowy, ograniczony do czasu trwania budowy. Na ograniczenie powyższych uciążliwości duży wpływ będzie miała właściwa organizacja robót oraz zastosowanie nowoczesnego sprzętu.Wprowadzenie nowej organizacji ruchu, montaż szlabanów ma na celu ograniczenie możliwości korzystania z terenu szpitala osobom postronnym. Budowa stanowisk postojowych uporządkuje istniejący ruch samochodowy oraz wpłynie na ład i porządek na terenie objętym opracowaniem.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w - programie funkcjonalno–użytkowym wraz z załącznikami, stanowiących odpowiednio załączniki nr 10, 11 i 12 do SIWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 540000
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1070397,14
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 540000
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 790012280
7.3.3) Ulica: Konstytucji 3 Maja 1A
7.3.4) Miejscowość: Gołdap
7.3.5) Kod pocztowy: 19-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty elektryczne
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 540000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-05-11 do 2021-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-13 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z GOŁDAP
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiocie opracowania dokumentacji projektowej przebudowy ulicy Ełckiej w Gołdapi
- Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej i parkowej na terenie miasta Gołdap - rejon nr 1
- Sukcesywne dostawy paliw płynnych na potrzeby Gminy Gołdap
- Ulepszenie lokalu mieszkalnego w Dworku Myśliwskim
- "Świadczenie usługi: psychologa, pedagoga, doradcy zawodowego, animatora, Trenera SDR w ramach realizacji projektu pn.: "WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ W POWIECIE GOŁDAPSKIM".
- Świadczenie usług polegających na zapewnieniu tymczasowego schronienia dla osób bezdomnych oraz tymczasowego schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych z terenu Gminy Gołdap na rok 2025
więcej: przetargi w Gołdapi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu o nową siedzibę CZP
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.