Ogłoszenie z dnia 2022-02-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00307368/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja podwórek w obszarze Śródmieścia – II etap – budowa oświetlenia podwórka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Zgorzelec
1.3.) Oddział zamawiającego: GM Zgorzelec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Domańskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Zgorzelec
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-900
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zgorzelec.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelec1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja podwórek w obszarze Śródmieścia – II etap – budowa oświetlenia podwórka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67cc917d-58d9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00053434
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004965/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Rewitalizacja podwórek w obszarze Śródmieścia - II etap (zadanie podzielone na II części - I cz.dot. robót w zakresie inst. elektrycznych, II cz. dot. robót w zakresie konst.-bud. -przeb. placu zabaw)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307368/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.36.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3493675,13 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 117256,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia podwórka wraz z odtworzeniem nawierzchni oraz montażem wiaty śmietnikowej, w obrębie ulic: Okrzei, Daszyńskiego, Kościuszki, Sienkiewicza w Zgorzelcu. Dla obszaru objętego opracowaniem, został opracowany Miejscowym Plan Zagospodarowania Przestrzennego, przyjęty Uchwała Nr 310/09 Rady Miasta Zgorzelec z dnia 7 października 2009 r., w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru Śródmieścia w Zgorzelcu (tereny oznaczone symbolem: C4.MW-U). Obszar, na którym będą prowadzone roboty wpisany jest do rejestru zabytków decyzją Nr A/1803/448 z dnia 8 grudnia 1958 r. jako historyczny układ urbanistyczny, w związku z czym ziemne roboty budowlane muszą być prowadzone za pozwoleniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz pod nadzorem uprawnionego archeologa.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: rozbiórkę i demontaż elementów kolidujących z zaprojektowaną siecią oświetlenia, wykonanie wykopów i ich zabezpieczenie, ułożenie kabla nN oświetleniowego i rur ochronnych, montaż szafki oświetleniowej oraz słupów wraz z oprawami oświetleniowymi, wykonanie połączeń i niezbędnych pomiarów, zasypanie kanału/wykopu wraz z odtworzeniem nawierzchni i przywróceniem do stanu pierwotnego, dostawę wraz z montażem wiaty śmietnikowej.
3. Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ. W skład dokumentacji wchodzi:
1) Projekt budowlany,
2) Projekt wykonawczy,
3) Przedmiar robót do celów poglądowych,
4) Decyzja pozwolenia na budowę 1/2016 z dnia 7.01.2016 r.,
5) Decyzja zmieniająca pozwolenie na budowę BS.6740.2.512.2015.6 z dnia 28.06.2018 r.,
6) Decyzja Nr 536/21 z dnia 30.03.2021 r. – pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu,
7) Pozostałe dokumenty i uzgodnienia.
4. Wymagania dotyczące gwarancji:
1) Minimalny wymagany okres gwarancji na wykonanie roboty budowlane i zastosowane przy realizacji zamówienia materiały wynosi 36 miesięcy, natomiast maksymalny 60 miesięcy.
2) Bieg terminów gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru końcowego robót z klauzulą „odbieram”.
3) Jeżeli dla zachowania ważności warunków udzielonej gwarancji wymagane są przeglądy, konserwacje czy inne czynności serwisowe związane z właściwym użytkowaniem (materiałów, urządzeń, itp.), wszystkie te czynności muszą zostać zapewnione przez Wykonawcę, a także uwzględnione w cenie oferty.
4) Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane przy realizacji zamówienia materiały i urządzenia, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Zamawiający określa maksymalny punktowany okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy. Zasady oceny ofert zostały zawarte w Rozdziale XX SWZ.
5) Szczegółowe wymagania dotyczące udzielonej gwarancji zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
71351914-3 - Usługi archeologiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "PAULINKA" Leokadia Droszcz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6151463439
7.3.3) Ulica: Garncarska 5A
7.3.4) Miejscowość: Gryfów Śląski
7.3.5) Kod pocztowy: 59-620
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE LEOKADIA DROSZCZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE LEOKADIA DROSZCZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZGORZELCA
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych
- Sukcesywne dostawy odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych oraz innych mat. zużyw. do badań z zakresu immunochemii wraz z dzierżawą analizatora z UPS i drukarką na okres 36 miesięcy 2.
więcej: przetargi w Zgorzelcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Gniezno
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Sienno
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Modernizacja istniejącego oświetlenia ulicznego w sołectwach Gminy Lubień - województwo małopolskie
- "Budowa instalacji automatycznego nawadniania boiska głównego w Rosanowie"
- BUDOWA MIEJSC PARKINGOWYCH PRZY DRODZE 107 ZA PĘTLĄ AUTOBUSOWĄ W M. MŁYNKA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.