Ogłoszenie z dnia 2021-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00026786/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00053441 z dnia 2021-05-13 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku strażnicy OSP w Sadkowicach-RFIL
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Solec nad Wisłą
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Solec nad Wisłą
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-320
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 3761266, 0 783 627 100
1.5.8.) Numer faksu: 48 3761266
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@solec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.solec.pl/index.php?id=1431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa budynku strażnicy OSP w Sadkowicach-RFIL2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67780d8a-84da-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053441
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003637/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Rozbudowa budynku strażnicy OSP w Sadkowicach - RFIL
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026786/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPiI.271.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 252495,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Rozbudowa budynku strażnicy OSP w Sadkowicach. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy istniejącego budynku strażnicy OSP o dodatkowe pomieszczenie garażowe. Istniejący budynek strażnicy jest konstrukcji tradycyjnej murowanej, zlokalizowany jest na działce 277 w obrębie geodezyjnym Sadkowice. Jest budynkiem jednokondygnacyjnym, niepodpiwniczonym z jednostanowiskowym garażem dla samochodów OSP. Weście główne i brama garażowa od strony południowo wschodniej, dojazd do budynku jest zapewniony z przylegającej drogi wojewódzkiej 754. Dokumentacja projektowa przewiduje wykonanie dodatkowego pomieszczenia garażu jednostanowiskowego, mającego na celu zwiększenie gotowości bojowej jednostki OSP. Zaplanowano wzniesienie budynku konstrukcji murowanej z dachem dwuspadowym konstrukcji drewnianej krytym blachą, wyposażonym w instalacje elektryczną i wentylacyjną. Parametry rozbudowy: - szerokość 6,0 m - długość 11,0 m wysokość do kalenicy 5,70 m - wysokość kondygnacji w świetle – 5,25 m- powierzchnia zabudowy 66,78 m2- powierzchnia użytkowa – 58,40m2,- kubatura 361,88m3 Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: - przygotowanie, zabezpieczenie i oznakowanie terenu budowy, - wykonanie prac rozbiórkowych w zakresie rur spustowych i obróbek blacharskich istniejącego budynku, nawierzchni betonowych, stolarki okiennej,- wykonanie wykopów, zbrojenia i wylanie ław fundamentowych, wykonanie ścian fundamentowych wraz z izolacją przeciwwilgociową, - wykonanie ścian budynku z bloczków betonu komórkowego, wykonanie sklepień i wieńca,- wykonanie konstrukcji dachowej, obróbek blacharskich, rur i rynien oraz pokrycie dachu,- wykonanie wentylacji wraz z kratką nawiewną,- montaż okien pochodzących z demontażu, podokienników i bramy garażowej segmentowej z drzwiami przejściowymi - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej oraz wykonanie posadzki przemysłowej,- wykonanie sufitu podwieszanego z izolacja cieplną, wykonanie tynków i malowanie ścian, - wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych, tynku mineralnego i malowanie ścian elewacji,- wykonanie utwardzenia podjazdu do budynku i opaski z kostki brukowej na podsypce cementowo-piaskowej, - wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej, montaż opraw oświetlenia,- montaż grzejników elektrycznych, wykonanie instalacji odgromowej. - Uwaga: w kalkulacji oferty należy przyjąć wyłącznie montaż bramy bez jej zakupu. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac towarzyszących, oraz robót tymczasowych nie objętych dokumentacją projektową i przedmiarem robót koniecznych do uwzględnienia: organizacja i zabezpieczenie placu budowy, likwidacja placu budowy, obsługa geodezyjna, wywóz odpadów, uporządkowanie terenu po budowie, sporządzenie dokumentacji powykonawczej i odbiorowej (dziennik, atesty i deklaracje na materiały, inwentaryzacja geodezyjna, protokoły badań i sprawdzeń, oświadczenia) oraz wszelkich innych prac nie objętych SWZ a koniecznych do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. Prace budowlane należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym zatwierdzonym decyzja o pozwoleniu na budowę nr 112/2020 z dnia 27.07.2020r. oraz projektem budowlanym zamiennym zatwierdzonym decyzją nr 14/2021 o zmianie pozwolenia na budowę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45213250-0 - Roboty budowlane w zakresie przemysłowych obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45262210-6 - Fundamentowanie
45262300-4 - Betonowanie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421131-1 - Instalowanie drzwi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184490,79
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201000
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184490,79
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Robert Grzyb "INTEGRA" Przedsiębiorstwo Usługowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7961100717
7.3.3) Ulica: Botaniczna 13
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Robert Grzyb INTEGRA PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
jakie przetargi wygrała firma
Robert Grzyb INTEGRA PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184490,79
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-13 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.