Ogłoszenie z dnia 2024-01-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00449833/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-18
- 2023/BZP 00462594/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-26
- 2023/BZP 00471695/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania i użytkowania mienia i nieruchomości oraz ubezpieczenie komunikacyjne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Pomorskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674836
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Okopowa 21/27
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-810
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pomorskie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.pomorskie.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania i użytkowania mienia i nieruchomości oraz ubezpieczenie komunikacyjne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4bb1d27-6d8e-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00053454
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041364/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.25 Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania i użytkowania mienia i nieruchomości oraz ubezpieczenie komunikacyjne.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00449833
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAZ-Z.272.72.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania i użytkowania mienia i nieruchomości oraz ubezpieczenie komunikacyjne. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z wymogami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia stanowiących załączniki nr 1a, 1b, 1c do SWZ oraz wzorach umowy generalnej stanowiących załączniki nr 2a, 2b, 2c do SWZ.2. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na 3 części:
Część I – kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania i użytkowania mienia i nieruchomości oraz prowadzenia działalności przez Zamawiającego na okres ubezpieczenia od 1 stycznia 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku.
3. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną/ne część/części zamówienia.
7. Podwykonawstwo:
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
2) W związku z realizacją zamówienia zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań zamówienia.
3) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (jeżeli są już znani) nazwy tych podwykonawców.
4) Powierzenie części podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie umowy.
8. Zamawiający, działając na podstawie art. 95 ust. 1 i 2 ustawy informuje, iż wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i podwykonawcę/ów na podstawie stosunku pracy osób, wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy. Czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, które Zamawiający wskazuje jako wymagające zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, są to czynności wymagające nadzoru ze strony Wykonawcy, z wyjątkiem:
- Czynności, które wymagają prowadzenia działalności gospodarczej,
- czynności, które są wykonywane bezpośrednio i wyłącznie przez Wykonawcę.
1) Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: tj. osoby wykonujące czynności związane z oceną ryzyka, a także czynności związane z likwidacją szkód (opisane także w §6 wzorów umowy generalnej).
2) Sposób weryfikacji zatrudnienia osób o którym mowa pkt 1: Zamawiający ma prawo skontrolowania Wykonawcy w zakresie spełniania wymagań określonych w pkt. 1. Na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć:
a) oświadczenia zatrudnionego pracownika,
b) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
lub,
c) poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy o pracę zatrudnionego pracownika, zawierającą informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
lub,
poświadczony za zgodność inny dokument regulujący stosunek pracy zatrudnionego pracownika, zawierający w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę i rodzaj zawartej umowy oraz zakres obowiązków pracownika.
3) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań związanych z zatrudnianiem osób na podstawie stosunku pracy: powiadomienia właściwego inspektoratu pracy i zwrócenia się o przeprowadzenie przez niego kontroli.
16. Wykonawcy przysługuje prawo przeprowadzenia wizji lokalnej obiektów podlegających ubezpieczeniu oraz przedmiotów, które się w ich znajdują, szczególnie pod względem istniejących zabezpieczeń przeciw kradzieżowych, p.poż oraz stanu budynków wskazanych w części II zamówienia. Termin przeprowadzenia wizji lokalnej Zamawiający wyznacza na dzień: 23.10.2023r., godz. 10:00, miejsce zbiórki: Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego. ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, przy pomieszczeniu ochrony.
Udział Wykonawców w wizji lokalnej nie jest obowiązkowy.
17. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I-III został określony w niniejszej SWZ, Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1a do SWZ dla Części nr I, nr 1b do SWZ dla Części nr II, załącznik nr 1c do SWZ dla Części nr III oraz we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 2a dla Części nr I, nr 2b dla Części nr II, nr 2c dla Części nr III.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia
66515200-5 - Usługi ubezpieczenia własności
66515300-6 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów i straty finansowej
66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej
4.5.5.) Wartość części: 217000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania i użytkowania mienia i nieruchomości oraz ubezpieczenie komunikacyjne. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z wymogami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia stanowiących załączniki nr 1a, 1b, 1c do SWZ oraz wzorach umowy generalnej stanowiących załączniki nr 2a, 2b, 2c do SWZ.2. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na 3 części:
Część II – kompleksowe ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej na okres ubezpieczenia od 1 stycznia 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku
3. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną/ne część/części zamówienia
7. Podwykonawstwo:
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
2) W związku z realizacją zamówienia zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań zamówienia.
3) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (jeżeli są już znani) nazwy tych podwykonawców.
4) Powierzenie części podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie umowy.
8. Zamawiający, działając na podstawie art. 95 ust. 1 i 2 ustawy informuje, iż wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i podwykonawcę/ów na podstawie stosunku pracy osób, wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy. Czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, które Zamawiający wskazuje jako wymagające zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, są to czynności wymagające nadzoru ze strony Wykonawcy, z wyjątkiem:
- Czynności, które wymagają prowadzenia działalności gospodarczej,
- czynności, które są wykonywane bezpośrednio i wyłącznie przez Wykonawcę.
1) Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: tj. osoby wykonujące czynności związane z oceną ryzyka, a także czynności związane z likwidacją szkód (opisane także w §6 wzorów umowy generalnej).
2) Sposób weryfikacji zatrudnienia osób o którym mowa pkt 1: Zamawiający ma prawo skontrolowania Wykonawcy w zakresie spełniania wymagań określonych w pkt. 1. Na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć:
a) oświadczenia zatrudnionego pracownika,
b) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
lub,
c) poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy o pracę zatrudnionego pracownika, zawierającą informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
lub,
poświadczony za zgodność inny dokument regulujący stosunek pracy zatrudnionego pracownika, zawierający w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę i rodzaj zawartej umowy oraz zakres obowiązków pracownika.
3) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań związanych z zatrudnianiem osób na podstawie stosunku pracy: powiadomienia właściwego inspektoratu pracy i zwrócenia się o przeprowadzenie przez niego kontroli.
16. Wykonawcy przysługuje prawo przeprowadzenia wizji lokalnej obiektów podlegających ubezpieczeniu oraz przedmiotów, które się w ich znajdują, szczególnie pod względem istniejących zabezpieczeń przeciw kradzieżowych, p.poż oraz stanu budynków wskazanych w części II zamówienia. Termin przeprowadzenia wizji lokalnej Zamawiający wyznacza na dzień: 23.10.2023r., godz. 10:00, miejsce zbiórki: Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego. ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, przy pomieszczeniu ochrony.
Udział Wykonawców w wizji lokalnej nie jest obowiązkowy.
17. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I-III został określony w niniejszej SWZ, Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1a do SWZ dla Części nr I, nr 1b do SWZ dla Części nr II, załącznik nr 1c do SWZ dla Części nr III oraz we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 2a dla Części nr I, nr 2b dla Części nr II, nr 2c dla Części nr III.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia
66515200-5 - Usługi ubezpieczenia własności
66515300-6 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów i straty finansowej
66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej
4.5.5.) Wartość części: 87000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania i użytkowania mienia i nieruchomości oraz ubezpieczenie komunikacyjne. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z wymogami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia stanowiących załączniki nr 1a, 1b, 1c do SWZ oraz wzorach umowy generalnej stanowiących załączniki nr 2a, 2b, 2c do SWZ.2. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na 3 części:
Część III – ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów.
3. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną/ne część/części zamówienia.
7. Podwykonawstwo:
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
2) W związku z realizacją zamówienia zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań zamówienia.
3) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (jeżeli są już znani) nazwy tych podwykonawców.
4) Powierzenie części podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie umowy.
8. Zamawiający, działając na podstawie art. 95 ust. 1 i 2 ustawy informuje, iż wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i podwykonawcę/ów na podstawie stosunku pracy osób, wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy. Czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, które Zamawiający wskazuje jako wymagające zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, są to czynności wymagające nadzoru ze strony Wykonawcy, z wyjątkiem:
- Czynności, które wymagają prowadzenia działalności gospodarczej,
- czynności, które są wykonywane bezpośrednio i wyłącznie przez Wykonawcę.
1) Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: tj. osoby wykonujące czynności związane z oceną ryzyka, a także czynności związane z likwidacją szkód (opisane także w §6 wzorów umowy generalnej).
2) Sposób weryfikacji zatrudnienia osób o którym mowa pkt 1: Zamawiający ma prawo skontrolowania Wykonawcy w zakresie spełniania wymagań określonych w pkt. 1. Na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć:
a) oświadczenia zatrudnionego pracownika,
b) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
lub,
c) poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy o pracę zatrudnionego pracownika, zawierającą informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
lub,
poświadczony za zgodność inny dokument regulujący stosunek pracy zatrudnionego pracownika, zawierający w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę i rodzaj zawartej umowy oraz zakres obowiązków pracownika.
3) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań związanych z zatrudnianiem osób na podstawie stosunku pracy: powiadomienia właściwego inspektoratu pracy i zwrócenia się
o przeprowadzenie przez niego kontroli.
16. Wykonawcy przysługuje prawo przeprowadzenia wizji lokalnej obiektów podlegających ubezpieczeniu oraz przedmiotów, które się w ich znajdują, szczególnie pod względem istniejących zabezpieczeń przeciw kradzieżowych, p.poż oraz stanu budynków wskazanych w części II zamówienia. Termin przeprowadzenia wizji lokalnej Zamawiający wyznacza na dzień: 23.10.2023r., godz. 10:00, miejsce zbiórki: Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego. ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, przy pomieszczeniu ochrony.
Udział Wykonawców w wizji lokalnej nie jest obowiązkowy.
17. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I-III został określony w niniejszej SWZ, Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1a do SWZ dla Części nr I, nr 1b do SWZ dla Części nr II, załącznik nr 1c do SWZ dla Części nr III oraz we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 2a dla Części nr I, nr 2b dla Części nr II, nr 2c dla Części nr III.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
4.5.5.) Wartość części: 87900 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124813,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149824,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124813,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZU SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 526 025 10 49
7.3.3) Ulica: Rondo Daszyńskiego 4,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-843
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ S.A.
jakie przetargi wygrała firma
POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124813,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86763,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86763,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86763,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń SA Vienna Insurance Gropu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 526-00-38-806
7.3.3) Ulica: ul. Nowakowskiego 22
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-668
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP"
jakie przetargi wygrała firma
"INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86763,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34352,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84273,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34352,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TUZ Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 525-22-71-511
7.3.3) Ulica: Ul. Domaniewska 41
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-672
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TUZ TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH
jakie przetargi wygrała firma
TUZ TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34352,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. W zakresie części III zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, przy czym początek biegu ubezpieczenia uzależniony jest od terminu podpisania umowy ubezpieczenia dla każdego pojazdu zgodnie z podanymi w załączniku nr 3 do SWZ okresami ubezpieczenia.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa serwerów i kart graficznych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Zakup sprzętu medycznego i laboratoryjnego w 3 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- 36/TP/2024 transport odpadów luzem i/lub w balotach pomiędzy Zakładem Utylizacyjnym w Gdańsku ul. Jabłoniowa 55 a Portem Czystej Energii w Gdańsku ul. Jabłoniowa 55
- Dostawa skanerów na potrzeby sądów powszechnych apelacji gdańskiej
- Świadczenie usług restauracyjnych i cateringowych na potrzeby Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
- Opracowanie dokumentacji projektowej, poprzedzonej koncepcją dla zadania pn. "Budowa zbiornika retencyjnego M-2 na Potoku Maćkowy wraz z zagospodarowaniem przyległych terenów zielonych"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Czarnocin.
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. w Płocku
- Usługa ubezpieczenia Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.
- Ubezpieczenie majatku i innych interesów Miasta Kutno
- UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI GMINY WILCZĘTA
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY KOLNO
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.