eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raniżów"Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Raniżów"



Ogłoszenie z dnia 2022-02-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Raniżów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RANIŻÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581689

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 6

1.5.2.) Miejscowość: Raniżów

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-130

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 2285034

1.5.8.) Numer faksu: 17 2285 365

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@ranizow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ranizow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ranizow.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Raniżów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2af5950a-6945-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00053468

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00338929/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: L. ZP. 271.1D. 2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5357630,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Raniżów”
obejmująca roboty budowlane:
Zadanie Nr 1
Nazwa obiektu lub robót: Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej na działkach nr 2178, 2183/4, 2183/7, 2183/8i 2183/10 w Raniżowie odcinek 0,934 km
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: dokumentacja projektowa, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót (pomocniczy )
Zadanie Nr 2
Nazwa obiektu lub robót: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wola Raniżowska - Stece w km 0 + 985-1 + 965 Lokalizacja: Wola Raniżowska, droga gminna, działki nr 1169
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: dokumentacja projektowa, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót (pomocniczy )
Zadanie nr 3
Nazwa obiektu lub robót: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wola Raniżowska - Stece w km 1 + 965 - 2 + 800
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: dokumentacja projektowa, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót (pomocniczy )

Zadanie nr 4
Nazwa obiektu lub robót: Przebudowa drogi gminnej nr G104207R Zielonka - Baki w km 0 + 800 – 2 + 023 w miejscowości Zielonka Ogółem: 1,223 km
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: dokumentacja projektowa, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót (pomocniczy )
ZADANIE Nr 5
Nazwa obiektu lub robót: Przebudowa drogi gminnej nr G104207R na działce nr 2091/2 w Zielonce
Lokalizacja: Zielonka, droga gminna, na odcinku 0,4 km.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: dokumentacja projektowa, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót (pomocniczy )
ZADANIE Nr 6
Przebudowa drogi gminnej Raniżów -Wilki nr. G.104205R w km. 0+525 -1+000 w Raniżowie ,dz. nr ewid. 2731/1 i 3210 , Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: dokumentacja projektowa, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót (pomocniczy )
Zadanie Nr 7
Nazwa obiektu lub robót: Przebudowa drogi gminnej ul. Kasztanowa w Raniżowie, odcinek 0,175 km. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: dokumentacja projektowa, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót (pomocniczy )
Zadanie Nr 8
Nazwa obiektu lub robót: Przebudowa drogi gminnej ul. Ks. Potockiego w Raniżowie , odcinek 0,380 km. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: dokumentacja projektowa, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót (pomocniczy )
Zadanie Nr 9
Nazwa obiektu lub robót: Przebudowa drogi gminnej nr. G.104233R Lisy-Wilki w km. 0 + 838 - 1 + 300 w Raniżowie dz. nr ewid. 2894 i 3261 , Długość odcinka 0,462 km Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: dokumentacja projektowa, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót (pomocniczy )
Zadanie Nr 10
Nazwa obiektu lub robót: Przebudowa drogi gminnej Plackówka nr. 104205 R w Raniżowie w km. 0 + 0010 – 1+000 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: dokumentacja projektowa, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót (pomocniczy )
Zadanie Nr 11
Nazwa obiektu lub robót: Przebudowa drogi gminnej Plackówka nr. 104205 R w Raniżowie w km. 1+ 000 – 1+770 , Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: dokumentacja projektowa, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót (pomocniczy )

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5135694,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6265713,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5135694,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

w ramach kryterium kosztu - rachunek kosztów cyklu życia zgodnie z art. 245 ustawy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konsorcjum firm Lider -PBI Infrastruktura S.A. Partner –PBI WMB Sp. z o.o. ul. Błonie 8 , 27-600 Sandomierz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161465524

7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 10E

7.3.4) Miejscowość: Kraśnik

7.3.5) Kod pocztowy: 23-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5135694,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.