Ogłoszenie z dnia 2024-01-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00008558/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zarządzanie obiektem użyteczności publicznej - stadion miejski w Nowem przy ulicy Sportowej 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowe
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Nowe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351038
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Św. Rocha 5
1.5.2.) Miejscowość: Nowe
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-170
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 523337210
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nowe@gminanowe.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminanowe.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8703171.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zarządzanie obiektem użyteczności publicznej - stadion miejski w Nowem przy ulicy Sportowej 12.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10e33f24-aa39-11ee-a681-52fe4aa7189e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00053481
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00005657/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zarządzanie obiektem użyteczności publicznej - stadion miejski w Nowem przy ulicy Sportowej 1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00008558
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IKS.271.2.2024.PM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje zarządzanie obiektem użyteczności publicznej – stadionem miejskim, znajdującym się na terenie Nowego przy ul. Sportowej 1. Przedmiotem zamówienia jest powierzenie Wykonawcy zarządzania budynkami, budowlami i urządzeniami tworzącymi kompleks sportowo – rekreacyjny (stadion miejski), zlokalizowany na działce nr 353/1, jednostka ewid. Nowe – Miasto, obręb ewid. Nowe, o powierzchni 2,6008 ha i na działce nr 494/2 o powierzchni 0,9430 ha w jednostce ewid. Nowe – Miasto, obręb Nowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
70332100-8 - Usługi zarządzania gruntami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z tym, że cena oferty ważnej, niepodlegającej odrzuceniu, z najniższą ceną, przewyższa o 81.975,00 złotych kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wnioskuje się o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt. 3 Pzp.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 531975,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 531975,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI NOWE
- Wykonanie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg i ulic Gminy Nowe do dnia 1 kwietnia 2025 r. - II postępowanie
- ZAKUP PALIW DO SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH W SYSTEMIE SPRZEDAŻY BEZGOTÓWKOWEJ
więcej: przetargi NOWE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja i utrzymanie boisk o nawierzchni trawiastej na terenie obiektów MOSiR Sosnowiec
- ZGN.26-24/20 Utrzymanie czystości na Hali Widowiskowo Sportowej w 2025
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
więcej: Usługi zarządzania gruntami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.