eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GoleniówLeasing zwrotny z opcją wykupu 4 sztuk używanych pojazdów dostawczych (wywrotek) o DMC do 3,5 MG



Ogłoszenie z dnia 2022-02-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Leasing zwrotny z opcją wykupu 4 sztuk używanych pojazdów dostawczych (wywrotek) o DMC do 3,5 MG

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810042260

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. I Brygady Legionów 17C

1.5.2.) Miejscowość: Goleniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 914184426

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgkgol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkgoleniow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pgkgol.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Podmiot inny utworzony w szczególnym celu zaspakajania potrzeb o charakterze publicznym

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Leasing zwrotny z opcją wykupu 4 sztuk używanych pojazdów dostawczych (wywrotek) o DMC do 3,5 MG

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a80dccc-45eb-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00053599

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00267519/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/18/PO/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 713400,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Leasing zwrotny z opcją wykupu używanego pojazdu dostawczego (wywrotki) marki Renault Master o DMC do 3,5 MG
Przedmiotem zamówienia jest nabycie od Zamawiającego przedmiotów leasingu w postaci 4 sztuk używanych samochodu dostawczych – wywrotek o dmc do 3,5 Mg w celu następnie oddania go Zamawiającemu do używania i pobierania pożytków w ramach leasingu zwrotnego operacyjnego z opcją wykupu.
Przedmiot leasingu został kupiony przez Zamawiającego na podstawie czterech umów: 1) dla części 1: Umowa sprzedaży nr 61617913-U00138179 zawarta w dniu 16.06.2021r. z firmą Pieluszyńska Sp. z o.o. ul. Kościelna 58, 60-539 Poznań, NIP 781- 167-12-52 (pojazd marki Renault Master, rok prod. 2021),
Podstawowe warunki umowy w sprawie przedmiotu zamówienia:
Wartość rynkowa używanych pojazdów dostawczych – wywrotek o dmc do 3,5 Mg tj. cena nabycia wynosiła: Część 1 Pojazd dostawczy marki Renault Master - 105.600,98 zł netto, VAT – 24.288,22 zł , brutto – 129.889,20 zł.
Warunki leasingu zostaną określone indywidualnie dla każdego pojazdu. Przeniesienie prawa własności do przedmiotu leasingu na Wykonawcę nastąpi w dniu zapłaty przez Wykonawcę, na rzecz Zamawiającego, całości ceny nabycia. Przedmiot leasingu pozostaje własnością Wykonawcy przez cały okres trwania leasingu Warunki leasingu:
a) Leasing zwrotny operacyjny z opcją wykupu.
b) Okres leasingu – 3 lata, w kolejnych 35 równych, niezmiennych ratach leasingowych, płatnych raz w miesiącu na podstawie faktur Vat
c) Wstępna opłatna – 33% wartości netto pojazdu,
d) Raty leasingowe o stałym niezmiennym oprocentowaniu w trakcie trwania umowy
e) Opcja wykupu pojazdu – 10 % wartości początkowej netto pojazdu, pod warunkiem spłacenia wszelkich należności wynikających z umowy leasingu
f) Wszystkie podatki i opłaty z wyjątkiem podatku od środków transportu, kosztów opłat za rejestrację pojazdu oraz ubezpieczenia pojazdu w zakresie OC, Ac, NNW – pokrywa Zamawiający.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe

4.5.5.) Wartość części: 145475,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Leasing zwrotny z opcją wykupu używanego pojazdu dostawczego (wywrotki) marki IVECO Daily 50C16H3.OZ o DMC do 3,5 MG
Przedmiotem zamówienia jest nabycie od Zamawiającego przedmiotów leasingu w postaci 4 sztuk używanych samochodu dostawczych – wywrotek o dmc do 3,5 Mg w celu następnie oddania go Zamawiającemu do używania i pobierania pożytków w ramach leasingu zwrotnego operacyjnego z opcją wykupu. Przedmiot leasingu został kupiony przez Zamawiającego na podstawie czterech umów: Dla części 2: Zamówienie nr 241/MZ/2021 z dnia 17.06.2021r. zawarte z firmą On Road Truck Services S.A. ul. Obodrzycka 73, 61-249 Poznań, NIP 598-00- 04-178 (pojazd marki IVECO Daily 50C16H3.OZ),
Podstawowe warunki umowy w sprawie przedmiotu zamówienia:
Wartość rynkowa używanych pojazdów dostawczych – wywrotek o dmc do 3,5 Mg tj. cena nabycia wynosiła:144.000,00 zł netto, VAT – 33.120,00 zł, brutto – 177.120,00 zł.
Warunki leasingu zostaną określone indywidualnie dla każdego pojazdu.
Przeniesienie prawa własności do przedmiotu leasingu na Wykonawcę nastąpi w dniu zapłaty przez Wykonawcę, na rzecz Zamawiającego, całości ceny nabycia.
Przedmiot leasingu pozostaje własnością Wykonawcy przez cały okres trwania leasingu
Warunki leasingu:
a) Leasing zwrotny operacyjny z opcją wykupu.
b) Okres leasingu – 3 lata, w kolejnych 35 równych, niezmiennych ratach leasingowych, płatnych raz w miesiącu na podstawie faktur Vat
c) Wstępna opłatna – 33% wartości netto pojazdu,
d) Raty leasingowe o stałym niezmiennym oprocentowaniu w trakcie trwania umowy
e) Opcja wykupu pojazdu – 10 % wartości początkowej netto pojazdu, pod warunkiem spłacenia wszelkich należności wynikających z umowy leasingu
f) Wszystkie podatki i opłaty z wyjątkiem podatku od środków transportu, kosztów opłat za rejestrację pojazdu oraz ubezpieczenia pojazdu w zakresie OC, Ac, NNW – pokrywa Zamawiający.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe

4.5.5.) Wartość części: 198374,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Leasing zwrotny z opcją wykupu używanego pojazdu dostawczego (wywrotki) marki IVECO Daily 35C18H o DMC do 3,5 MG
Przedmiotem zamówienia jest nabycie od Zamawiającego przedmiotów leasingu w postaci 4 sztuk używanych samochodu dostawczych – wywrotek o dmc do 3,5 Mg w celu następnie oddania go Zamawiającemu do używania i pobierania pożytków w ramach leasingu zwrotnego operacyjnego z opcją wykupu. Przedmiot leasingu został kupiony przez Zamawiającego na podstawie czterech umów:3) Dla części 3: Umowa kupna nr 0038/LK/2021 z dnia 16.06.2021r. zawarta z firmą IVECO GIBAS Andrzej Gibas ul. Wawelska 115/ 64-920 Piła, NIP 764-13-13- 920 (pojazd marki IVECO Daily 35C18H),
Podstawowe warunki umowy w sprawie przedmiotu zamówienia: Wartość rynkowa używanych pojazdów dostawczych – wywrotek o dmc do 3,5 Mg tj. cena nabycia wynosiła: Pojazd dostawczy marki IVECO Daily 35C18H – 155.400,00 zł netto, VAT – 35.742,00 zł, brutto – 191.142,00 zł.
Warunki leasingu zostaną określone indywidualnie dla każdego pojazdu.
Przeniesienie prawa własności do przedmiotu leasingu na Wykonawcę nastąpi w dniu zapłaty przez Wykonawcę, na rzecz Zamawiającego, całości ceny nabycia.
Przedmiot leasingu pozostaje własnością Wykonawcy przez cały okres trwania leasingu
Warunki leasingu:
a) Leasing zwrotny operacyjny z opcją wykupu.
b) Okres leasingu – 3 lata, w kolejnych 35 równych, niezmiennych ratach leasingowych, płatnych raz w miesiącu na podstawie faktur Vat
c) Wstępna opłatna – 33% wartości netto pojazdu,
d) Raty leasingowe o stałym niezmiennym oprocentowaniu w trakcie trwania umowy
e) Opcja wykupu pojazdu – 10 % wartości początkowej netto pojazdu, pod warunkiem spłacenia wszelkich należności wynikających z umowy leasingu
f) Wszystkie podatki i opłaty z wyjątkiem podatku od środków transportu, kosztów opłat za rejestrację pojazdu oraz ubezpieczenia pojazdu w zakresie OC, Ac, NNW – pokrywa Zamawiający.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe

4.5.5.) Wartość części: 214079,04 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: Leasing zwrotny z opcją wykupu używanego pojazdu dostawczego (wywrotki) marki FIAT DUCATO o DMC do 3,5 MG
Przedmiotem zamówienia jest nabycie od Zamawiającego przedmiotów leasingu w postaci 4 sztuk używanych samochodu dostawczych – wywrotek o dmc do 3,5 Mg w celu następnie oddania go Zamawiającemu do używania i pobierania pożytków w ramach leasingu zwrotnego operacyjnego z opcją wykupu. Przedmiot leasingu został kupiony przez Zamawiającego na podstawie czterech umów:4)Dla części 4: Umowa z dnia 17.06.2021r. zawarta z firmą Partner Jarosław Pączyński, Władysław Puczka S.J., ul. Królewska 17, 43-300 Bielsko-Biała, NIP 547- 19-06-719 (pojazd marki FIAT DUCATO),
Podstawowe warunki umowy w sprawie przedmiotu zamówienia: 5.Wartość rynkowa używanych pojazdów dostawczych – wywrotek o dmc do 3,5 Mg tj. cena nabycia wynosiła: d) Część 4 Pojazd dostawczy marki FIAT DUCATO – 118.500,00 zł netto , VAT – 27.255,00 zł, brutto – 145.755,00 zł,
Warunki leasingu zostaną określone indywidualnie dla każdego pojazdu. Przeniesienie prawa własności do przedmiotu leasingu na Wykonawcę nastąpi w dniu zapłaty przez Wykonawcę, na rzecz Zamawiającego, całości ceny nabycia.
Przedmiot leasingu pozostaje własnością Wykonawcy przez cały okres trwania leasingu
Warunki leasingu:
a) Leasing zwrotny operacyjny z opcją wykupu.
b) Okres leasingu – 3 lata, w kolejnych 35 równych, niezmiennych ratach leasingowych, płatnych raz w miesiącu na podstawie faktur Vat
c) Wstępna opłatna – 33% wartości netto pojazdu,
d) Raty leasingowe o stałym niezmiennym oprocentowaniu w trakcie trwania umowy
e) Opcja wykupu pojazdu – 10 % wartości początkowej netto pojazdu, pod warunkiem spłacenia wszelkich należności wynikających z umowy leasingu
f) Wszystkie podatki i opłaty z wyjątkiem podatku od środków transportu, kosztów opłat za rejestrację pojazdu oraz ubezpieczenia pojazdu w zakresie OC, Ac, NNW – pokrywa Zamawiający.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe

4.5.5.) Wartość części: 163245,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129889,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129889,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129889,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROBEND Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721274152

7.3.3) Ulica: Naramowicka 217B lok. 17

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-611

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129889,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177120,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177120,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROBEND Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721274152

7.3.3) Ulica: Naramowicka 217B lok. 17

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-611

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177120,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191142,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191142,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191142,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROBEND Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721274152

7.3.3) Ulica: Naramowicka 217B lok. 17

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-611

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191142,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145755,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145755,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145755,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROBEND Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721274152

7.3.3) Ulica: Naramowicka 217B lok. 17

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-611

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145755,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.