Ogłoszenie z dnia 2023-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00470154/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„EKOSPEKTAKL EDUKACYJNY W RAMACH PROJEKTU "MAMY RADY NA ODPADY” — KAMPANIA EDUKACYJNA NA TERENIE WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Opolskie
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412421
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastowska 14
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-082
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: +48775416401
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@opolskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„EKOSPEKTAKL EDUKACYJNY W RAMACH PROJEKTU "MAMY RADY NA ODPADY” — KAMPANIA EDUKACYJNA NA TERENIE WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e25cd184-707d-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00053621
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045499/70/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.58 EKOSPEKTAKL EDUKACYJNY W RAMACH PROJEKTU "MAMY RADY NA ODPADY" - KAMPANIA EDUKACYJNA NA TERENIE WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
MAMY RADY NA ODPADY” – kampania edukacyjne na terenie Województwa Opolskiego, w ramach RPO WO na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00470154/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOA-ZP.272.46.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 150100,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ): EKOSPEKTAKL EDUKACYJNY W RAMACH PROJEKTU "MAMY RADY NA ODPADY” — KAMPANIA EDUKACYJNA NA TERENIE WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO
Krótki Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na organizacji i wystawieniu spektaklu teatralnego o tematyce gospodarowania odpadami, zwanego dalej ekospektaklem wraz z materiałami edukacyjnymi o tej samej tematyce, realizowanej w ramach projektu pn. "MAMY RADY NA ODPADY”- kampania edukacyjne na terenie województwa opolskiego.
2. Ekospektakl powinien zostać przedstawiony 76 razy we wszystkich gminach województwa opolskiego (zgodnie z załącznikiem do Opisu Przedmiotu Zamówienia „Miejsca przedstawiania ekospektaklu (…)”), w tym 5 razy w mieście Opolu oraz 2 razy w Kędzierzynie-Koźlu. Istnieje możliwość wykonania 2 spektakli dziennie, jednak zależy to od ustalonego harmonogramu.
3. Wymagany czas trwania spektaklu to od 40 do 45 minut. Jednocześnie Wykonawca musi przewidzieć również czas na pogadankę aktorów z widzami po zakończeniu spektaklu- od 15 do 20 minut.
4. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania materiału edukacyjnego w formie książeczki w ilości 10 000 sztuk w wersji drukowanej, a także w wersji elektronicznej po akceptacji projektu przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
W Projektowanych postanowieniach umowy zawarte są elementy dotycząca przedmiotu i zasady realizacji – zał. nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92340000-6 - Usługi taneczne oraz przedstawienia artystyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92312100-2 - Usługi świadczone przez producentów teatralnych, grup wokalnych, zespołów i orkiestr rozrywkowych
92312110-5 - Usługi świadczone przez producentów teatralnych
92312000-1 - Usługi artystyczne
79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186468,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194900,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186468,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TEATR EKO STUDIO - ANDRZEJ CZERNIK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7541756807; REGON: 531640719
7.3.3) Ulica: STANISŁAWA DUBOIS
7.3.4) Miejscowość: OPOLE
7.3.5) Kod pocztowy: 45-070
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wskazanie części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - Przygotowanie materiałów edukacyjnych w postaci książeczek.
Nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani - SINDRUK Zakład poligraficzny.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TEATR EKO STUDIO - ANDRZEJ CZERNIK
jakie przetargi wygrała firma
TEATR EKO STUDIO - ANDRZEJ CZERNIK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186468,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Okres w którym będzie realizowane zamówienie: 6 miesięcy od akceptacji scenariusza spektaklu i Harmonogramu.
„§ 2 Projektowanych postanowień umowy
Zasady realizacji Przedmiotu Umowy
1. Wykonawca wykona całość Przedmiotu Umowy w ciągu 6 miesięcy od akceptacji scenariusza spektaklu i harmonogramu.”
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Remonty i bieżące utrzymanie dróg powiatowych w zakresie napraw jezdni i chodników na terenie dróg powiatowych Powiatu Opolskiego w latach 2025-2026
- Weryfikacja i aktualizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych: 160906_2.0356 Grabczok, 160906_2.0134 Młodnik, 160906_2.0136 Okoły, 160906_2.0104 Radomierowice, gmina Murów
- TP.D.PEB.15.25_Zakup i dostawa specjalistycznego sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb Zakładu Endoskopii Diagnostycznej i Zabiegowej
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego i narzędzi urologicznych.
- TP.D.LN NŻ.20.25 Zakup wraz z dostawą warzyw, owoców i ryb mrożonych oraz produktów rybnych
- Druk magazynu miejskiego "Opole i kropka" od nr 5/rok 2025 do nr 4/rok 2026
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu " Jak radzić sobie ze stresem w pracy"
- Usługa organizacji i realizacji warsztatów dla uczniów i uczennic szkół podstawowych w podziale na 8 zadań
- Realizacja kursów zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem w ramach projektu "Wykwalifikowani zawodowcy w Powiecie Niżańskim"
- Usługa prowadzenia zajęć ogrodniczych dla uczestników Gnieźnieńskiego Klubu Seniora w Gnieźnie
- Świadczenie usług Superwizora oraz usługi szkolenia kandydatów na rodziny zastępcze w ramach realizacji projektu pn.: "Lepszy start w dorosłe życie"
- Druk magazynu miejskiego "Opole i kropka" od nr 5/rok 2025 do nr 4/rok 2026
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.